karin_tomlinson
ולכל אלה שרצו שאני יוסיף אותם .. (; אני מוסיפה אותכם עוד 2~3 פרקים ^-^
לאאבב ♥♥

איך התאהבתי בלואי טומלינסון (: פרק 3

karin_tomlinson 30/07/2013 917 צפיות 3 תגובות
ולכל אלה שרצו שאני יוסיף אותם .. (; אני מוסיפה אותכם עוד 2~3 פרקים ^-^
לאאבב ♥♥

ירדתי מהאוטובוס כשאני זורקת את התיק על הכתף שלי , ואז ראיתי את ענבר . "אומייגאאאדד!!" – צרחתי ורצתי לחבק אותה . "גם אני מאוד התגעגתי " – היא אמרה לי וצחקה, למרות שנפגשנו לפני איזה…יומיים ?
"נוו איך הולך עם הבנאדם הזה ?? " – היא שאלה אותי .
"הוא רשם לי שאני יפגוש אותו היום בים אחרי הלימודים" – אמרתי לה והתחלנו להתקדם לכיוון הכיתה .
" סחתין אחותי !! " – היא אמרה ואז הוסיפה : " אני באה איתך !!" .
"מה באה איתי ?! פדיחות !! " – אמרתי לה .
"אל 'דאגי , אני יתחבא מאחורי שיח הוא לא יידע שאני שם …"
"אממ.." אמרתי . – "אוקיי " וצחקתי , למרות שהייתי קצת מודאגת ..
"יופי!! " – היא אמרה וחייכה .
"אה ו.. נכון לואי הזה ?? אז הוא ישב לידי באוטובוס וזה .. ונתתי לו ת'מספר טלפון שלי ."
"יופייי!!!!!!!" – היא אמרה וחייכה .
ואז התחלנו לדבר על איך היה בחופש וזה .. עד שהגענו לכיתה .
התיישבנו בשורה אחרונה, אחת ליד השנייה כי בתחילת שנה אפשר לשבת איפה שרוצים . (:
דיברנו וזה .. עד שהיה צלצול .
כולם התחילו להתאסף לכיתה וראיתי את לואי מתיישב שולחן מולי עם עוד איזה מישהו עם שיער פרוע מתולתל כזה , והם דיברו עם עוד איזה 3 בנים שישבו בעוד שולחנות לידם.
בחיים לא ראיתי בנים יותר חתיכים מהם . :O
לא הצלחתי להפסיק להסתכל עליהם , ואז קפצתי מהצרחה של ענבר : "אעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעעאעעעע !!!!!!!!!! וואן דיירקששששששןןןןןןןןןןןןןןןןןןן !!!!!!!!" – היא רצה להצטלם איתם ולבקש חתימות . ביתניים כל הכיתה עשתה את אותו דבר , אני היחידה שנשארתי במקום .
היא חזרה לשבת לידי כולה מתרגשת וצורחת עדיין מרוב אושר ואני חייכתי בשבילה , ואז המורה בא .
הוא דיבר ואני כל כך חיכיתי שהיום הזה ייגמר כבר !! – רציתי לדעת מי זה שכתב לי את כל המכתבים האלה .. למרות שבתוך תוכי הייתה לי הרגשה כזאתי שבאלי על לואי . הוא עשה לי משהו כזה בלב ..
המורה התחיל לדבר על הכללים של הבית-ספר וזה בשביל שלא יהיו השנה בעיות , אבל אני לא ממש הקשבתי .
הסתכלי על לואי שהיה מלפני , לא יכולתי להוריד ממנו את המבט . הוא הסתובב והסתכל עלי , הסמקתי וסובבתי את הראש .
"והשנה גם יצטרפו אלינו הלהקה וואן דיירקשן " – אמר המורה וכל הכיתה התחילה לעמוד ולצרוח והיו דיבורים בכל מקום .. אני היחידה שנשארתי לשבת במקום שותקת כשאני מוציאה מחברת ועיפרון ומתחילה לצייר .
"טוב אז.. למי שלא מכיר אותם , וואן דיירקשן בואו לפה ואני יגיד את השמות של כל אחד . "
החמש בנים החתיכים האלה שראיתי כשהם נכנסו לכיתה שמתוכם הכרתי רק את לואי הלכו לעמוד ליד המורה .
בינתיים כל הכיתה התיישבה . – הרמתי את הראש מהמחברת שלי והבטתי בהם .
לואי הסתכל עלי והסמקתי שוב .
"זאין" – אמר המורה וזאין עשה לכולם "היי" עם היד , הסמיק והלך לשבת במקום .
"הארי" – זה היה המתולתל הזה שישב ליד לואי . הוא חזר למקום .
"לואי" – לואי חייך ואני פשוט נדהמתי מהחיוך המושלם שלו , והלך לשבת , בדרך הוא העיף מבט .
"ליאם" – אמר המורה , ליאם הסמיק וישב .
"ונייל" – הוא היה נראה חמוד כזה .. עקבתי אחריו והוא ישב .
"אוקי " – אמר המורה . "עשינו הכרויות לאלה שלא הכירו אותם .. ו…וואן דיירקשן " – הוא אמר וחייך אליהם . " אני מקווה שתהנו כאן בבית-הספר שלנו למשך השנה הקרובה . "
הם הנהנו והמורה שוב התחיל לחפור על הכללים ..
התסכלתי בשעון כל שנייה .
עוד חצי שעה צלצול לארוחת בוקר . 20 דקות .
"לא להדליק פלאפונים בשיעור" – אווך .. רבע שעה . 10 דקות .
טוב נו נחזור לצייר .
ציירתי סתם את עצמי יושבת כזה על סלע בים עם הראש בתוך הידיים מרוב יאוש ויש ענן כזה מעל הראש שלי שתוכו יש סימן שאלה .
2 דקות .
יופיי נו כבר, כמה זמן לוקח לו ?!
-צלצול-
"אוךך !! – הגיע הזמן !!" – רטנתי ואני וענבר קמנו בשביל ללכת לקפיטריה .
" יפה מה שציירת " – היא אמרה לי וחייכה . "תודה" – עניתי לה .
ראיתי את לואי ואת כל החבורה הזאתי "וואן דיירקשן" קמים .
"אכפת לך עם אני ישאל אותם אם בא להם לאכול איתנו ? " – ענבר שאלה אותי וחייכה .
" אממ..לא, זה בסדר ." אמרתי לה .
"יופיי" – היא אמרה וחייכה אלי חיוך כזה מאוזן לאוזן .
"אז.. ניפגש שם " – אמרתי לה והיא נופפה לי .
הגעתי לקפיטריה, שמתי לי סתם חביתה וקוטג' וראיתי את ענבר מנופפת לי לבוא , וואן דיירקשן ישבו איתה ואני התיישבתי ליד ליאם וענבר .
"אז.. ספרי על עצמך " – נייל אמר תוך כדי שהוא אוכל . " אל תתייחסי נייל אוהב לאכול .." – זאין אמר וצחק . צחקתי גם . לואי חייך אלי . יאאוו איזה כובש הוא היה (:
דיברנו וזה .. וראיתי שענבר מסתכלת על זאין . חייכתי אליה והיא החזירה לי חיוך , היא הבינה שכבר הבנתי אותה . היא הסתכלה על לואי ועלי וחייכה .
דיברנו וזה .. הם ספרו לי עליהם וענבר עזרה להם לספר לי עליהם .. כי הרי הייתה מעריצה שלהם ..
ואז אני וענבר סיפרנו להם קצת עלינו .
ואז היה צלצול .
~~~
כל השיעורים חיכיתי וחיכיתי עד לסוף היום .. ובסוף זה קרה . הגיע סוף היום..
אני וענבר ארזנו את הדברים בתיק, אמרנו לוואן דיירקשן ביי והלכנו .
כל הדרך לים הייתי בהתרגשות ..
בסוף הגענו .
ענבר הלכה למאחורי איזה שיח והתקדמה לאיפה שאני , למקום שבדיוק קבענו .. הגעתי ולא האמנתי את מי ראיתי שם ..
ענבר נראה לי גם , כמוני , הייתה ממש מופתעת .
הייתי בהלם .
"היי" – הוא אמר .

-המשך יבוא(; –


תגובות (3)

תמשיכייי!

30/07/2013 13:54

omg זה כזה שלמות!!!!
לאב יו

30/07/2013 13:54

תמשיייייייייייכי עכשיו פלייייייייייייייייייייייייז!

30/07/2013 14:02
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך