מיקהMika
טוב מקווה שהאבתן לילה טוב בנות ^^
אוהבת מיקה 3>

איך פגשתי את הארי פרק 7

מיקהMika 09/12/2013 913 צפיות תגובה אחת
טוב מקווה שהאבתן לילה טוב בנות ^^
אוהבת מיקה 3>

עקב הבקשה של מרשמלו כל פרק אני פשוט יכתוב מה קרה בפרקים הקודמים:
יש 2 חברות הכי טובות אחת לא מעריצה את וואן די (קים) ואחת כן (אשלי) אז אשלי זכתה בתחרות בה גרים עם כל הלהקה חודש שלם החברות ניתקעו בכביש והרכב של וואן די הציל אותן כולם הכירו אחד את השני וקים גילתה שהארי היה הידיד הכי טוב טוב שלה ועכשיו הארי גילה שהיא מחחבת את נייל וגם הארי חיבב אותה ופרודנס ונלי (חברות ילדות של הארי גם)
באו לבקר אותו (כתבתי את זה ממש בקצרה)

*"אני לא מאמינה הארי סטיילס תמיד חשבתי שאתה שווה משהו" פרודנס אמרה בהיתלהבות מזויפת הרי היה ברור שהיא רק רוצה פרסום אך כנראה הארי הבין את זה אחרת "זו לא את שניפנפת אותו כל יום כשהוא הציע לך חברות?" שאלתי אותה בשטניות "אבל הכל שייך לעבר" פרודנס אמרה וחייכה חיוך עוד יותר מזויף מההיתלהבות שלה,איכס אני שונאת אותה "האמת שרק עכשיו שיחקנו אמת או חובה" נייל אמר וכולנו התיישבנו במעגל "טוב אני מתחילה" פרודנס אמרה וסיבבה את הבקבוק "אמת חובה או חובתיים" פרודנס שאלה ברשעות "אמת" אמרתי לה באותו הטון "את מחבבת את הארי ואם לא אז את מי?" פרודנס שאלה היא פשוט כל כך צמאה לרכילות "לא ואני מחבבת את" שתקתי לא יכלתי להגיד "נו…" כולם אמרו "את נייל בסדר" אמרתי ופשוט עזבתי את המעגל המטופש הזה "רגע קים" נלי צעקה והלכה אחריי "אוף אני שונאת אותה" אמרתי ונישענתי על המעקה של המירפסת "לא מפתיע, נלי אמרה וגיחכה "הייתי שמחה ליתקוע אותה בבריכה" אמרתי והרוח התחזקה "טוב בואי ניכנס" נלי אמרה וניכנסנו "היי" נייל אמר והשפיל את מבטו "אני מיצטערת אם פידחתי אותך" אמרתי ועיקמתי את פרצופי "האמת שאני מסכים איתך" נייל אמר והיסתכל עליי "עם מה?" שאלתי כמו מפגרת ברור שהוא מחבב אותך אווח פשוט ליפעמים הטמטום מכה אותי "אני יודע שעכשיו ערב אבל אולי תירצי ללכת איתי לקולנוע?" נייל שאל והחזיק את ידי "בסדר" אמרתי וחייכתי לא יכלתי להוריד את החיוך "אוקיי אז כניראה שאת לא כל כך שונאת את פרודנס אחרי הכל" נלי אמרה ויצאה מהחדר "רגע אני שכחתי משהו" אמרתי לנייל והדלת של הארי הייתה פתוחה "או מיי…"
אמרתי וראיתי את הארי ופרודנס מצרפתים לאחד תשני את הצורה "את באה?" נייל שאל "כן..אני באה" לא יכלתי לדבר הייתי מופתעת כשהארי יגלה שהיא רק רוצה תהילה כל מה שיש לי לאחל לו זאת הצלחה
כי כבר לא היה לו סיכוי איתי "נייל אני כאן" אמרתי ותפסתי את ידו של נייל בחוזקה "קרה משהו?" נייל שאל בחשדנות "אני פה רק שלוש ימים ואתה כבר מכיר אותי" חייכתי אליו והוא אליי "אז מה קרה" הוא שאל בשנית "סתם הארי ופרודנס" אמרתי והוא היה ניראה מאוכזב "אל תידאג אין ביני והארי שום דבר אני נישבעת" אמרתי לנייל וחיבקתי אותו *בקולנוע-,טוב על איזה סרט חשבתה?" שאלתי את נייל והוא היסתכל על הרשימה "FROZEN" הוא אמר והיסכמתי..
*לאחר הסרט-"אני עייפה" אמרתי והירגשתי את הכבידה נעלמת "אז אני אסחוב אותך" נייל אמר והתחיל ללכת בזמן שאני על ידיו רציתי להגיד שאין צורך אבל רציתי להיות איתו עייני התחילו להיות עייפות ופשוט נירדמתי "נייל" צעקתי את שמו של הCRUSH שלי וראיתי שאני בספה בסלון איפה שאני אמורה לישון
"בוקר" הארי אמר והתיישב על הספה פרודנס יצאה מבחדר שלו והיתיישבה אליו "אז איפה היית אתמול" הארי שאל בחשדניות "יש לך עיסוק אחר הוא יושב מולך" אמרתי והלכתי מישם "היא סתם מקנאה, שמעתי את פרודנס אומרת ומנשקת אותו "נייל" קראתי בשמו וראיתי שהוא יושן "נייל" ניסיתי להישמע הכי בשקט והיסתובבתי לדלת "בווו" נייל אמר ועמד מאחורי קפצתי כמו בפעם הקודמת "עוד פעם" אמרתי ונשמתי לירווחה "חיבוק" נייל אמר וחיבק אותי,


תגובות (1)

תמשיכייייייייייי

09/12/2013 13:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך