זאת רק ההקדמה וזה הפעם הראשונה שלי אז בבקשה תתכתבו מלא תגובות עם דברים שאני צריכה לשפר! (כי יש הרבה)

אין לי מושג תעזרו לי! הקדמה וואן דירקשיין

05/12/2013 694 צפיות 5 תגובות
זאת רק ההקדמה וזה הפעם הראשונה שלי אז בבקשה תתכתבו מלא תגובות עם דברים שאני צריכה לשפר! (כי יש הרבה)

תרדו לרציתי להוסיף!
דמויות-
טיילור- בת 18 גבוהה -181 ס"מ רזה יפה שיער חום לא קצר ולא ארוך משהו באמצע,קצוות בצבע טורקיז שרה מדהים, ילדה מקובלת,נולדה בלונדון ובגיל 14 עברה לישראל מאז הכי רוצה לחזור ללונדון. (לא מעריצה ולא מכירה את וואן דירקשיין), (החברה הכי טובה של עדן).
עדן- בת 18 170 ס"מ גובה שיער בלונדיני ארוך עם קצוות בורוד רזה יפה מטורפת על וואן דירקשיין בעיקר על הארי ובסוף היא קולטת שהיא הכי מעדיפה את……)
החברה הכי טובה של טיילור.
אמה- אחותה הקטנה של טיילור בת 16 מטורפת בטירוף על וואן דירקשיין, יש לה פוסטרים שלהם, אלבומים שלהם וחולמת לקנות את הבושם שלהם. (לא מפסיקה לדבר עליהם)
טלי- בת 44 אמה של טיילור ואמה.
אלון- בן 49 אבא של טיילור ואמה.
דן- החבר לשעבר של טיילור. (הם נפרדו בגלל שהוא התנשק עם החברה לשעבר של טיילור ליסה)
(הם רבו בריב גדול שבמהלכו הוא ניסה להרביץ לה)


תגובות (5)

נשמע יפה ;) יש מצב שאת יכולה להוסיף אותי לסיפור ?? פליזז
אפשר להיות אחות תאומה של זאיין וחברה של הארי או ליאם או נייל ?? פליזז
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חום חלק גלי , רזה , גומה בצד שמאל , שונאת לאסוף את השיער היא אוספת אותו רק עם ממש חם לי והיא עצבנית ,עיניים חומות בהירות , (היא אחות תאומה של זאיין) היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה
היא תמיד תומכת בכל מה שזאיין עושה והיא האחות הטיפה יותר אחראית ממנו במצבים שונים.. אבל מצד שני היא הכי שתוטניקית בעולם , היא ולואי כל היום עושים שטויות לאחרים! היא ממש אוהבת ילדים , אנשים עם גומות זה חולשה אצלה , היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם ששבר לה את הלב , אבל אחר כך היא משתחררת והכי טובה שבעולם , היא פשוט נהנת מהחיים ועם היא רואה אנשים שחותכים ולא מרוצים מעצמם ,היא פשוט לא יכולה להיסתכל עליהם..!! כי כשהיא וזאין היו קטנים אז כלהזמן הציקו לה וזאיין גונן עליה , אבל היו מצבים שזאיין לא היה איתה , והיא פשוט למדה לכסח להם את הצורה , לא היה אכפת לה מאף אחד והיא לא יכולה לראות שעושים משהו למשפחה או לחברים שלה היא יוצאת עליהם ומקללת אותם ככה שמסתכלים עליה בשוק וזאייןתמיד לוקח אותה משם ומטפל בזה בעצמו
היא אלופת מתיחות , והיא מתחרה בלהקת ריקוד שלה והיא הרקדנית הראשית שם , היא אף פעם לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת בנים עם קעקועים אבל לא על ממש כל הגוף , ומשהוא טיפשי – היא לא יכולה לראות גופיות אחרת היא מתחרפנת למרות שהיא רזה..
והיא עובדת בחנות בגדים.. :)
אשמח עם תצרפי אותיי :)

05/12/2013 07:12

* וואן דיירקשן!

אפשר להצטרף עם לואי, אחותו של נייל וחברה הכי טובה של זאין?
אם כן תיאור:
שם- ג'ייד.
גיל- 21.
מראה- שיער שטני-בלונדיני (יותר בלונדיני), עיניים כחולות כמו של נייל (אח שלה), רזה וגבוה.
אופי- שקטה, ביישנית, כתיבת סיפורים ושירים זו האהבה שלה, חולמת להיות סופרת וכותבת שירים למפורסמים, אוהבת להלחין שירים, ויש לה עוד אהבה שזה משחק, חולמת גם להיות שחקנית ואוהבת מתמטיקה וחולמת להיות גם מתמטיקאית אבל שונאת גאומטריה, יש לה שלושה חלומות: 1) להיות סופרת וכותבת שירים לזמרים, 2) להיות שחקנית, 3) להיות מתמטיקאית.

מקווה שתוסיף/ תוסיפי אותי וגם אם לא תמשיך/ תמשיכי!

05/12/2013 11:19

תודה על התגובות אני אנסה לעשות לפי מה שביקשתם אבל יכול להיות שאני אשנה כמה דברים

05/12/2013 11:35

תודה על התגובות אני אנסה לעשות לפי מה שביקשתם אבל יכול להיות שאני אשנה כמה דברים:)

05/12/2013 11:35

העלתי את הפרק הבא!!!1

05/12/2013 12:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך