רובסטן ❤
תגובות והצעות לשיפור מתקבלות, השתתפות בסיפור אני אנסה לשתף את מי שתרצה אך לא בטוח שאני אוכל (:

אין לי שם >< הסיפור על וואן דיירקשן (:

רובסטן ❤ 25/09/2013 990 צפיות 3 תגובות
תגובות והצעות לשיפור מתקבלות, השתתפות בסיפור אני אנסה לשתף את מי שתרצה אך לא בטוח שאני אוכל (:

פרק 1:

לואי זרק כרית לפרצוף שלי.
"בוקר" אמר, צחצחתי שיניים והלכתי את המטבח, מסתכלת על ארבעת הבנים יושבים מסביב לשולחן מחכים לארוחת הבוקר, ועכשיו לואי מצטרף.
בצעדים קלילים הלכתי אל המטבח והכנתי ופל בלגי.
"היי יפה, צריכה עזרה?" הארי קרא לי מאחורה.
"כן" עניתי במהיררות, הוא קם לעזור לי ונתן לי נשיקה קטנה וחמימה על הצוואר.
אז איך מצאתי את עצמי גרה עם הלהקה הכי מפורסמת בעולם? סיפור ארוך שהתחיל בגיל 18 כשעזבתי את הבית ומצאתי את עצמי שכנה של משפחת סטיילס, נקשרתי מאוד עם ג'מה ואן ובסופו של דבר עם הארי.
לקחנו את הצלחות לשולחן, לכל אחד שמנו 2 וופלים, לנייל 3, קצת קצפת, לנייל הרבה ו3 תותים ולנייל 5.
"זה טעים מאוד" העיר ליאם באמצע.
"תודה" החזרתי בחיוך.
"לאן נלך אחרי האוכל?" שאל נייל בפה מלא.
"לים" ענינו בפה אחד.
"ביימתי" אמרתי בעודי קמה ומפנה את הצלחת לכיור.
עליתי לחדר להחליף לבגד ים בשמן שהבנים התארגנו ויארזו תיק.
הוצאתי מהארון את בגד הים, הנחתי אותו על המיטה וחזרתי אל הארון להוציא שמלת פסים קצרה לים.
פשטתי את הבגדים ושמתי את בגד הים במהירות ומעליו שמתי את השמלה.
לקחתי את הכפכפים ומשקפי השמש והלכתי לראות מה עם הבנים.
הם לא ארגנו תיק אז לקחתי במהירות קרם הגנה, שלושה בקבוקי מים גדולים, קרם שיזוף וקצת חטיפים.
"מזמינים את פרי וקייסי?"
"ברור" נייל וזאין ענו ביחד.
התקשרתי במהירות לשתיהן ולאחר רבע שעה הן הגיעו אלינו ויצאנו.
היינו שמונה באוטו של שבעה אנשים אז קייסי ישבה על נייל, הוא ליטף אותה במשך כל הנסיעה.
כעבור 5 דקות הגענו.
ירדנו אל הים וחיפשנו מקום נחמד לשבת.
התיישבנו קרוב לים , לואי פתח את השמשייה ואני והארי פרשנו את המחצלת.
חלצתי כפכפים והתיישבתי על המחצלת, פשטתי את השמלה.
הוצאתי את קרם ההגנה והתחלתי למרוח על עצמי ומאחור הרגשתי נשיקות קטנות על הצוואר.
הוא חטף לי את קרם ההגנה מהיד ומרח אותי, המגע שלו צמרר אותי כל פעם מחדש,היה לו מגע נעים.
לקחתי בחזרה את קרם ההגנה ומרחתי אותו, מנצלת כל רגע לגעת בו בכל מקום אפשרי, עוברת על השרירים הלוך ושוב ועל הבטן.
קמנו אל הים, נכנסנו לבפנים בזהירות. התחבקנו לכמה דקות ואז הארי נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.
"אני אוהבת אותך" אמרתי בלחש.
זאין ופרי ישבו ביחד והחזיקו ידיים, הם חודש ביחד הם כל כך חמודים.
נייל וקייסי מאוהבים אחד בשני אך הם מסתירים את זה מכולם בעוד שכולם יודעים את זה, החיוך שיש לנייל כשהוא רואה אותה והעצב שמתפרש על פניו כשהיא הולכת. אהבה.
אני זוכרת את הימים עם הארי, הפרחים , החיבוקים, הצחוקים, הליטופים הם עדיין לא נעלמו, אבל כל פעם זה מרגיש לי כמו הפעם הראשונה, כל פעם אני מתאהבת בו מחדש.
קייסי ונייל הצטרפו אלינו ונכנסנו ביחד יותר עמוק.
"עמוק כאן" במהירות הארי הרים אותי ונתן לי נשיקה על השפתיים.
אני והארי היינו יבשים ואחרי כמה שניות מצאתי את עצמי בתוך הים עם הארי.
התרוממנו והארי התחיל להשפריץ מים על נייל, לואי וליאם הצטרפו, אני וקייסי הסתכלנו עליהם והשתעשענו.
אני והארי יצאנו מהמים, התחילה שקיעה, ישבנו על המחצלת והחזקנו ידיים.
הוא התקרב אליי לנשיקה של כמה שניות ארוכות ואני לא רציתי להתנתק, רציתי להמשיך לנשק אותו אבל לא רציתי מול כולם להפוך את הכל למשהו יותר אינטימי.
ליטפתי את שערו ואמרתי לו בכנות.
"אני אוהבת אותך ואני שמחה על היום שעזבתי את הבית ועל זה שנפתחתי אלייך"
הוא נתן לי עוד נשיקה קצרה.
שכבנו על המחצלת, שתינו קוקטיילים ביחד, סובבתי את ראשי אליו והסתכלתי על עיניו הירוקות ומקשיבה לקול הצרוד שלו שאומר:
"אני אוהב אותך" מחייך את החיוך שלו ושובה אותי.

איך?


תגובות (3)

תמשיכי דחוף זה מהממםםםם
ואם אני יכולה להשתתף:
שם:קת'רין
גיל:18
תיאור חיצוני:שיער חום חלק,עיניים ירוקות,רזה ומוכה.יש לה מבטא בריטי חזק.
תיאור פנימי:שקטה וביישנית ליד אנשים שהיא לא מכירה,מופנמת,מנומסת,יודעת תמיד מה לעשות ומתי,יכולת מופלאה להיכנס לצרות,נחמדה,גוד גירל,שקטה,אוהבת לצחוק,נאמנה,היא תמיד שומרת הכול בבטן ולא אומרת לאף אחד מה שהיא באמת חושבת גם אם זה יפגע בה וזה פוגע בה חזק.

25/09/2013 14:22

עאעאעאעאעא תמשיכיייייייייייי ואני יכולה להשתתף אם כן הנה תיאור:
שם: דניאלה
גיל: מה שצריך
תיאור:עיניים כחולות שיער חום חלק עם קצוות בלונד וורוד פוני בובה
תחביבים ואופי: אוהבת לרקוד היפ הופ וברייק דאנס וגם לנגן בגיטרה חשמלית , אוהבת לשיר אבל לא מראה את זה לאף אחד מרדנית ,באד גירל ,קשה לקבל את אמונה, חפרנית, לא טיפוס של בוקר ,אמיצה, לא מאמינה באהבה מבט ראשון,קשה להשגה,אוהבת מסיבות,עקשנית,שטותניקית,אוהבת למתוח אנשים ,חולת אקסטרים ואדרנלין,אומרת את האמת בפנים,יש לה פיוזים קצרים,נקמנית,לא אוהבת קעקועים,יודעת לעקוץ כשצריך,לא סובלת שחצנים שקרנים וצבועים,יודעת להיות חברה אמיתית ולעזור בכל מצב שצריך
סגנון לבוש:חולצות נופלות, מכנסיים קרועים,כובעים מכל הסוגים,נעליי נייק גבוהות בקיצור בסגנון של היפ הופ
דת:אמריקאית יהודייה שמה שרשרת של דוד מגן
רקע:חייה עם משפחתה העשירה אבל היא השתנתה כי חבר שלה הרס ושבר את ליבה ועובדת כדיג'יי במועדונים בלילות

25/09/2013 14:40

תודה רבה ♥ אני אנסה להכניס אתכן בהמשך (:

25/09/2013 15:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך