מקוות שתגיבו ותאהבו את הפרק ! למי שיש שם יפה שהוא חושב שמתאים לסיפור שיציע ומי שיהיה לו את השם הכי טוב השם יבחר ויהיה לו הקדשה בפרק הבא! סורי שזה היה קצר פשוט לא היה לנו זמן וסוף וסוף נפגשנו ! אוהבות !! מיקי מאוס ומיני מאוס!!

אין עדיין שם – על 1D פרק 2

17/03/2014 738 צפיות 3 תגובות
מקוות שתגיבו ותאהבו את הפרק ! למי שיש שם יפה שהוא חושב שמתאים לסיפור שיציע ומי שיהיה לו את השם הכי טוב השם יבחר ויהיה לו הקדשה בפרק הבא! סורי שזה היה קצר פשוט לא היה לנו זמן וסוף וסוף נפגשנו ! אוהבות !! מיקי מאוס ומיני מאוס!!

פורים שמח!!
אנחנו מזה מבואסות שאין תגובות על הסיפור אבל לכבוד פורים החלטנו להעלות פרק שניי אז מקוות שתגיבו

~נקודת מבט של ליאן~
אני וג'ייד נכנסנו לננדוס והלכתי לתפוס שולחן חושבת שג'ייד אחרי , לא שמעתי צעדים אחרי או את ג'ייד אז הסתובבתי לאחור מגלה את ג'ייד עם פה פעור בכניסה לננדוס . "ג'ייד , ג'ייד הכל טוב?!? " שאלתי אותה תוך כדי ניעור . "מה?! כן . מה?! אה כן זה 1D אני לא מאמינהההה אעעאעאע ! " היא כמעט וצעקה לי באוזן . "עוד פעם הם ?!" שאלתי , "אוףףף" נאחנתי כשג'ייד כבר לא הייתה לידי – היא הייתה כבר ליד השולחן של הלהקה הזאת.
הלכתי בכבדות נאנחת לעבר השולחן הפנוי מחכה לג'ייד ונכנסת לטלפון כשבדיוק נכנסה הודעה…..

~נקודת המבט של ג'ייד~

אני ליד וואן דיירקשין פאקינג וואן דיירקשין ! אני עומדת להשתגע ! ג'ייד פוקוס , ג'ייד פוקוס !
אני הולכת לבקש מהם חתימה ותמונה !
"אמ…. נייל אמ… א-אפשר תמונה ?" שאלתי רועדת . "כן ברור !" נייל הסתובב עם החיוך הכובש שלו! אני כל כך שמחה!!!! אני ונייל הצטלמנו והוא אפילו חיבק אותי ונתן לי חתימה על היד! נייל פאקינג הורן נגע בי! הוא כזה שמעקסי *~* אחרי שהצטלמתי עם שאר הבנים חזרתי אל ליאן היא הייתה עם הטלפון ביד והתכתבה עם מישהו שחיוך ענק מעטר את פנייה "נו מה יש לנו כאן,מישהי ניראת ממש שמחה" אמרתי עם חיוך זדוני על פניי.


תגובות (3)

תמשיכיי

17/03/2014 16:22

**** תמשיכוווווו

17/03/2014 16:22

תמשיכו מהר כמובן!!!

17/03/2014 20:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך