ווהוו עוד פרק ! איו לנו עדיין שם מישהו יכול לעזור לנו ?! אוהבות מיני מאוס ומיקי מאוס!

אין עדיין שם – על 1D פרק 3

21/03/2014 720 צפיות אין תגובות
ווהוו עוד פרק ! איו לנו עדיין שם מישהו יכול לעזור לנו ?! אוהבות מיני מאוס ומיקי מאוס!

סורי שלא העלנו אתם יודעים בית ספר , לימודים , הופעה ( היה לי ) קיצר עכשיו נעלה !!
~פרק 3!! ~
~עדיין נקודת מבט של ג'ייד~
" חחח ג'ייד זאת דניאל , זה לא מישהוו !! " ליאן אמרה מצחקקת שמה דגש על ה-מישהו . "מה?!!!!!? דניאל ?!? תני לי רגע לעכל !" אמרתי מחויכת "עכשיו את יכולה להגיד לי מה היא כתבה לך !" "ג'ייד ? הכל טוב ? " ליאן אמרה והנהנתי "אוקיי אז דניאל …. חוזרת ללונדון !" "יואו יואו יואווו אני לא מאמינה ! אחרי שלוש שנים שהיא הייתה בארצות הברית כדי ללמוד תוך כדי הלימודים ריקוד !! " אמרתי יותר נכון צעקתי את זה . " טוב היא בינתיים תגור אצלי כי ההורים שלה וליאון (האח הגדול של דניאל) נשארו בארצות הברית רק היא חזרה לפה" ליאן אמרה . "עוד לא עיכלתיי ועוד היא תגור איתך ! יהה עכשיו נזכרתי אני חייבת ללכת לארוז אם אני נשארת אצלך כל הקיץ ! אבל קודם אוכל !!!!" אמרתי ואני וליאן הלכנו להזמין את האוכל.

~בבית של ליאן (אחרי שג'ייד ארזה ) ~

אני וליאן באנו לבית שלה והכנסנו את כל המזוודות שלי לחדר החדש שלי לקיץ ! סוף סוף חדר לבד בלי האחות המעצבנת שליי היילי !!

~נקודת מבט ליאן~

"גמרת?!" צעקתי לג'ייד מלמטה. "לא יש עוד לסדר בארון !" ג'ייד צעקה לי , "חבל חשבתי להיות קצת בבריכה " אמרתי לג'ייד יודעת שג'ייד מטורפת על בריכה .
אחרי עשר דקות ג'ייד ירדה למטה במדרגות עם שמלה של ים ומתחת בגד הים הפרחוני שלה .
"וואו מישהי פה כוסית " אמרתי תוך כדי שאני עולה לשים בגד ים . שמתי את הבגד ים השחור ורוד זוהר שלי , מעל שמלה של ים , לקחתי שמן שיזוף וירדתי למטה רואה את ג'ייד מתאבקת עם דלת היציאה לבריכה . "ג'ייד יש מפתח " אמרתי לג'ייד כשנופפתי במפתחות . "אז יאאלה למה את מחכה ?!! תפתחי את הדלת כבר! " ג'ייד אמרה ,ציחקקתי מעט ופתחתי את דלת היציאה רואה את ג'ייד מדלגת לעבר כיסאות השיזוף ומחכה לקרם שיזוף , חייכתי והלכתי לעברה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך