קרן פיין :)
אני יודעת שעכשיו הוא די משעמם וצפוי , אבל הוא השתנה , אם אתם רוצים להוסיף מישהו את מוזמנים להגיד לי ואני הוסיף ;)

אין שם בנתיים ;) פרק 1 על וואן דיירקשן

קרן פיין :) 31/07/2013 960 צפיות 7 תגובות
אני יודעת שעכשיו הוא די משעמם וצפוי , אבל הוא השתנה , אם אתם רוצים להוסיף מישהו את מוזמנים להגיד לי ואני הוסיף ;)

קוראים לי אלה-לי אבל החברים קוראים לי ללי , אני בת 18 שיער שחור מלא ברק, עיינים כחולות , אני מטולטלת , גבוהה,רזה החברים אומרים לי שאני יפה אבל אף פעם לא האמנתי לזה .
יש לי חברה הכי טובה ושני חברים טובים אנחנו בלתי נפרדים

איימי , בלונדינית עם עיינים כחולות , טיפה נמוכה , אוהבת לאכול אבל לא משמינה , בת 18 היא תמיד מצליחה להצחיק אותי ולהיות חברה מדהימה , היא ילדה טובה .
– תומאס , הוא שונא שקוראים לו תומאס אז אנחנו קוראים לו טומי או טום , (טומי הוא אח של אלה לי ) הם החברים הכי טובים אבל כמו תמיד הם גם רבים , הוא בן 20 הוא ״המבוגר האחראי״ הוא שתוטניק ואני נשארת לטפל בנזקים שהוא עשה, חטוב , מסוקס עם קוביות , שיער שחור ועיינים כחולות כמו של אלה לי )
– דניאל או דני , הוא הומו , אבל החבר הכי טוב בעולם הוא מצחיק או בן 20 והוא די אחראי , שיער שטני עיינים דבש וחתיך .
אז נתחיל –
נקודת המבט של אלה לי :
בווווקררר , צעקתי הכי חזק שיכולתי לאחי טום , סתמי ימפגרת אמר טום וזרק עליי כרית , והוא המשיך בוקר טוב וחייך את החיוך ההורס שלו .
נוו בוא אנחנו נאחר לטיסה כולם כבר שם!!! אמרה אלה לי או יותר נכון צעקה מהתרגשות.
טום ישר התעורר וולבש חולצה לבנה פתוחה שחושפת את הקוביות וגינס שחור ונעלי אולסטר שחורות.
ללי לבשה – שוט קצר לבן וחולצה תכלת נופלת עם קצת סגול ונעלי אולסטר סגולות.
הם נכנסו לאוטו של טום ונסעו , הם פגשו את כולםם ואז הם ראו הרבה צלמים ומעריצות צורחות ואז הם ראו את ….


תגובות (7)

נשמע ממש יפה!!!!אפשר להשתתף?
לאב יו

31/07/2013 15:19

תעבירי את זה לסיפורי מפורסמים כי אחרת יש סיכוי שהאתר ימחוק לך תסיפור…

31/07/2013 15:23

היי, ברוכה הבאה לאתר!! D:
הסיפור נשמע ממש מעניין- מצפה להמשךך ומהרר!! 3>
שימי את הסיפור בז'אנר שמיועד לו- ז'אנר מפורסמים (מתחת לז'אנר סיפורים לפי נושא) כי הסיפור על וואן דיירקשן :)
אני יכולה להשתתף? אני שמח :) גם אם לא תמשיכי
שם: נועם
בן זוג: אם אפשר- ניילר :) אם לא אז כל אחד אחר מהמושלמים!!
תיאור: שיער שטני חלק וארוך קצוות תכלת, עיניים חומות כהות רזה וגובה ממוצע
אופי: אמיצה, מצחיקה, פאדחנית, אוהבת לצייר, לנגן על פסנתר, נחמדה, ביישנית קצת בדרך כלל, אוהבת לרקוד לפעמים. מעריצה של 1D אוהבת לעזור.
סגנון לבוש: חולצות נופלות וסקיני ג'ינס, כובעים סוואגיים, קרדיגנים, נעלי אולסטאר, לא לובשת חשוף בכלל! מכורה ללקים :)

31/07/2013 15:25

אשמח* ^-^

31/07/2013 15:26

כמה טיפים-
אם זה מנקודת המבט שלה את לא צריכה לרשום- היא לבשה אלא לבשתי. כי 'היא לבשה' זה מנקודת מבט כללית.
וכשהם מדברים אני מציעה לך לעשות " " למשל- "בווווקקקררר" צעקתי.
מקווה שתשתמשי בטיפים ואני ממש מחכה להמשךך!! ^-^

31/07/2013 15:33

אפשר להשתתף עם לואי אם כן הנה תיאור
שם: שירה
מראה: שיער מתולתל בצבע חום עם גוונים של כחול וקצוות סגולים עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל שפתיים עבות וריסים גדולים (טבעי)
אופי: מצחיקה שובבה קצת באד גילר חולה על ילדים וממש ביישנית
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר ולנגן על גיטרות ואוהבת לטייל בים תוך כדי ששומעת שירים
מקווה שתוסיפי אותי

31/07/2013 15:47
~~

זה מושלםםםם ואני רוצה גםםם =)

שם: יובל
גיל: מה שאת צריכה
מראה: שיער שטני חלק וארוך עם פס תכלת. גבוהה. עיניים חומות דבששש בהירר.
אופי: מצחיקה, צינית, אוהבת לבלות, סטרילית / אסטתית , אוהבת לקים. היא מאוד ספונטנית !! וכשלא בא לה טוב משהו היא יישר מוותרת…. קשה להשגה.
בן זוג: הארי
הערות: שתהיה ידידה ממש טוב של נייל <3

תמשיכי דחופפ :-)))

31/07/2013 15:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך