אמת ושקר- סיפור על לואי טומלינסון- פרק 3 "בובספוג בלילה"

05/05/2013 1710 צפיות 4 תגובות

"אני אלך.. דרך אגב.. פוסטר יפה.." הוא חייך, נתן לי נשיקה בלחי ואני החזקתי את הלחי הזאת והסמקתי "חשבתי שאתה לא תשים לב.." מלמלתי..
למחרת קמתי בבוקר, ליתר דיוק צהריים.. באתי והתלבשתי וכוליי וכוליי.. לבשתי חולצת פסים (כמובן- אני והאובססיות שלי) וג'ינס בהיר.
"בוקר טווווב!!" אמרתי לאן שבדיוק נכנסתי
"בוקר טוב לך!" היא ענתה
"כבר הספקנו לאכול בוקר! אם את רוצה אז נשאר לך מהפינקקים שלי!!" הארי צעק ונבהלתי.. פאק! פיינקקים! אסור לי לאכול את זה! אני מטורפת על זה וזה משמין… למה החיים שלי כל כך מעצבנים?!!?
"לא תודה אני אקח לעצמי סלט.." אמרתי להארי ליתר דיוק צעקתי כי הוא בקומה השנייה בחדר שלו.
כשגמרתי לאכול עליתי לחדר שלו לומר בוקר טוב.
פתחתי את הדלת והארי לא היה שם אבל שמעתי נחירות.. נכנסתי, אולי הוא נרדם אז רציתי להעיר אותו ואז ראיתי.. זה לואי.. לואי ישן פה בלילה! אז מיהרתי לצאת ואז הוא התעורר. "אמת?" הוא מלמל. "תתעלם.. חשבתי שאתה הארי ואז כשזיהיתי אותך אז עמדתי בדיוק לצאת.. "לא.. זה בסדר.." הוא מלמל ואמרתי לו בוקר טוב ויצאתי..
"טוב אני חוזרת הביתה !!" אן אמרה.. רגע! מה?!!?
"הביתה? אם זה לא הבית אז איפה אני, אן?" שאלתי ואז היא ענתה לי
"הארי בקש שאתם תגורו אצלו.." היא ענתה ואז הבנתי.. אז בגלל זה לואי ישן פה.. זה הבית של שניהם..
"רק שאלה אחרונה.." אמרתי כשאנני הייתה חסרה לי בעין.
"אעעם איפה אנני וג'ק?" שאלתי
"הם וג'מה ממש התחברו אז הם גרים כרגע ביחד.." היא אמרה לי וחייכה..
"אה.." אמרתי בהבנה וחבקתי אותה לפני שהלכה..
אז אני הולכת לגור פה עם שתי בנים שבאחד אני גם מאוהבת.. הראשון סבבה אבל לואי? איך אני אתמודד עם זה??
"היי!!!" שמעתי את הארי אומר ואז נזכרתי שלא אכלתי.. טוב כמה שפחות זה יותר טוב..
"בבקשה תגידי שנשאר סלללט!!" הוא אמר
"לא אכלתי בסוף.." עניתי
"למה?"
"כי לא הייתי רעבה!" עניתי והוא הסתכל עליי מוזר.. הוא הבין ששיקרתי.. אני גוועת אבל עד שדילגתי על ארוחה…
"טוב נוו.. אני שכחתי לאכול ואז החלטתי שלדלג על הארוחה הזאת.." אמרתי
"אבל את רעבה?" הוא השיב
"כן.. נוו לא.."
הוא ראה והבין "למה את לא מרוצה מעצמך?" הוא שאל
"איך ידעת?" שאלתי
"כי הייתה לי חברה שהיא התנהגה בדיוק כמוך.. " הוא המשיך את דבריו.
"את באמת לא מרוצה מעצמך?" פתאום שמעתי קול והסתובבתי
"כמה זמן אתה שם?" שאלתי את לואי והוא השתיק אותי "יש לך גוף מהמםם!!" הוא אמר ואז פשוט דחף לי פינקייק לפה ושם לי עוד כמה בצלחת ולקח שתיים לעצמו. אני לא נגעתי בשלי והוא התחיל לדבר "אם את לא אוכלת אני אוריד את החולצה!" הוא אמר ואז אכלתי.. לא רציתי שהוא יחשוב שאני *כל כך* רוצה אותו..
"יש מספיק באינטרנט.." חשבתי בשקט
"אוווו את רואה תמונות שלי באינטרנט??" הוא אמר.. שיט! הייתי בטוחה שחשבתי לעצמי אבל כנראה שלא סתמתי.
הסתרתי קצת את פניי כדי שלא יראה את הסומק ושתקתי. הוא הסתכל עליי בחיוך כל הארוחה..
'who live in a pineapple under the see?
spongebob skwer pance!!'
שמעתי את הפתיח של בובספוג שהארי ראה ואז הורדתי מהר מהשולחן, שתפתי ידיים וישבתי לידו וכך גם לואי..
"בובספוווג!!" לואי צעק
"מרתון!" הארי השיב והם התחילו לצחוק כמו ילדים בני 12.. אוי..
צפינו בערך עד 3 בלילה ובשלב מסויים נרדמתי..

~נקודת המבט של לואי~
היא נרדמה.. גם הוא אבל הוא נראה כמו קוף קטן.. בו באר <3
היא הייתה כל כך יפה! אני פשוט בהיתי בה כל כך הרבה זמן.. אבל .. לא! לואי, לא! אסור לי להתאהב.. היא הבת דודה של החבר הטוב ביותר שלי..
בבוקר קמתי ופתחתי את עיני והארי נרדם מעליי..
"אהההההעעההעהעהעהעהעהעעאאעעאעאעאעא!!!" צעקתי
"עאעאעאעאעאעאעאעאאהאההאהאהאאעאהאהאעאעהאעאעאעא!!!" הוא הוסיף
היא התעוררה וצחקה "אני לא מאמינה…" אני הסתכלתי עליה במבט רציני "אתם הערתם אותי ב6 בבוקר! אני ארצח אותכם!! " היא אמרה וצחקתי ורצתי למטבח..
אני החלטתי לקחת את השוקולד המומס שהיה במקרר (היה 3 קערות גדולות של זה.. היה לי ולהארי משעמם אז…) והוצאתי אותם..
קראתי להארי אחרי שכולנו צחצחנו שיניים ותכננו את זה..
"אמממממממממת!!" הארי צעק ואיך שהיא נכנסה למטבח היא חטפה את הקערה ההכי מלאה שהייתה עם שוקולד XD!!
"אני יההרוווג אותכם!!" היא אמרה ולקחה קערה בזמן שהארי הספיק לברוח "אני הולך לג'מה!!" הוא אמר ויצא.. אבל לי אין לאן ללכת..
"זה היה הרעיון שלך??" היא שאלה והנהנתי בהיסוס.
בתוך פחות משנייה כבר הרגשתי את עצמי מכוסה בשוקולד חם ונוזלי…
"חחחחח אתה נראה מצחיק!!" היא אמרה.. הצחוק שלה כל כך חמוד
"לעע!! ואאאת משהו מהמם ככה!" החזרתי לה
"את יודעת מה? אולי יש בך משהו יפה.." אמרתי והיא הסתכלה עלי במבט שאלה
"לא יפה.. טעיים!!" אמרתי לה ונישקתי אותה ואז הבנתי.. עברה לי רק מחשבה אחת בראש.. המחשבה;'לואי! אתה מאוהב!';


תגובות (4)

מושללללללם!
תמשיכי דחוףףףף ואם בטלך את מוזמננת לקרוא את הסיפור שלי ;)

05/05/2013 15:17

תמשיכי מהר!!!!!!

05/05/2013 15:39

חחחח מושלם

06/05/2013 01:11

חחחח תודה אני המשיך היום.. אני אנסה לפחות כי מחר פשוט יש לי מיצ"ב במדעים..

06/05/2013 07:12
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך