אמת ושקר – סיפור על לואי טומלינסון – פרק 5

13/09/2013 1303 צפיות 4 תגובות

מאותו הרגע שבו לואי ליפף את הסלוטייפ סביב היד שלי ליד שלו הרגשתי צמרמורת קלה והיה לי עור ברווז של ממש..
אני ממש אוהבת אותו.. אני כאילו בטוחה בעצמי שאני איתו אבל אני מתביישת כשאני איתו לבד.. זה כל כך מוזר לי.
״קר לך?״ לואי שאל, הוא כנראה הרגיש את העור ברווז שלי
״כן קצצ..״ אמרתי והוא ישר חיבק אותי והחזקנו ידיים למשך כמה דקות.
״אמת.״ עניתי לנייל
״אם היית צריכה לקחת את עצמך עם עוד שלוש אנשים לאי בודד, את מי היית לוקחת?״ הוא שאל ואני עניתי ״אמא שלי ואחים שלי!״ ולואי הסתכל עליי עצוב ואז חשבתי… למה אני מטומטמת? יכולתי עכשיו להיות עם הבן אדם שאני אוהבת.. יכולתי לעשות איתו חיים ואני בחרתי לסרב…
בשעה שלוש וחצי בלילה אני כבר פרשתי לחדר שלי ואנני, ג׳ק והשאר הלכו לבתים שלהם ולואי והארי נשארו לדבר בסלון.

נקודת המבט של לואי
״היא כל כך יפה…״ אמרתי להארי כשדברנו בסלון.
״אז למה שלא תתחיל איתה?״ הארי שאל
״כי כבר ניסיתי והיא… היא לא בקטע..״ עניתי לו והוא רק הסתכל עליי.
״אחי אתה מטומטם…״ הוא אמר לי
״לא!״ צעקתי
״תקשיב! היא חולה לך על התחת..היא לא ייכולה בלעדייך.. היא תמיד שואלת אם אתה בא או איפה אתה ומפלרטטת איתך.. אני לא יודעה למה היא סרבה לך אבל כנראה שזה לא באמת נכון.. היא אוהבת אותך…״ הוא נאם מולי ואני שתקתי.
אחרי דקות של חשיבה אני עליתי אלייה לחדר ודפקתי בדלת. ״פתוח״ היא צעקה והיא בדיוק סדרה את השיער שלה.
״אז..״ אמרתי לה והתקרבתי צעד
״האם את..״ המשכתי והוספתי צעד
״באמת לא בעניין שלי?״ צעד נוסף וכבר היינו במרחק מילימטרים אחד מהשני.
״ לואי..״ היא אמרה ואני רק התקרבתי אליה עוד יותר ונישקתי אותה.. נשיקה ארוכה ותשוקתית. מלאה באהבה.. אהבתי את הרגע.. הוא הרגיש כאילו שום דבר לא יכול להיות רע..


תגובות (4)

איזה שלמותתתתתתתת
תמשיכי<3

13/09/2013 20:07

תמשיכי!!!

14/09/2013 01:44

תמשיכי

14/09/2013 02:26

תמשיכייייי!

14/09/2013 02:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך