מה הארי רוצה מנטלי???
מה זאין רוצה לומר לגל???
למה אביה ממהרת כל כך???
תגובות ואני ימשיך

אני הארי האמיתי- לא מי שחשבתי שאתה פרק 8

15/03/2013 765 צפיות 2 תגובות
מה הארי רוצה מנטלי???
מה זאין רוצה לומר לגל???
למה אביה ממהרת כל כך???
תגובות ואני ימשיך

~נקודת המבט של הארי~
"מה…לא הבנתי אתה ממרגל..??!"היא אמרה קצת חוששת מנסה להבין מה אמרתי כרגע…. "כן אני מרגל בסוכנות החשאית cvc" אמרתי לה בחחש ופתאום היא פשוט התפקעה מצחוק "מה??" שאלתי אותה מנסה להבין ממה החא צוחקת "cvc באמת??! זה העיצור ניקוד עיצור" היא אמרה צוחקת ופתאום נזכרתי אני זוכר שאמרו לי על הcvc התחלתי לצוחק מאותה סיבה…. וואו איזה חמודה היא כשהיא מחייכת…
נקודת המבט של נטלי~
וואו בחיים לא הייתי מאמינה שהוא מרגל, זה לא הגיוני בכלל "יש לי שאלה" אמר קוטע אותי ממחשבתי "נו.." אמרתי מחכה לשאלה "אמ… אין לנו מספיק מרגלים את.. רוצה אולי להיצתרף לסוכנות החשאית??" שאל מחכה לתשובה. וואו הוא ממש הפתיעה אותי זה לא הגיוני הוא בקושי מכיר אותי…. איך הוא יודע שאני מתאימה בכלל!?
~ נקודת המבט של זאין~
יצאתי מהמים מתקדם לכיוון גל שישבה ליד לואי "רוצה שנעשה סיבוב קצר?" שאלתי אותה "אוקיי" היא אמרה וחייכה. עזרתי לה לקום.
~נקודת המבט של נייל~
הלכתי לקנות את הארטיקים שלפתע נתקלתי במישהו… בעצם מישהי "סליחה" היא אמרה והתחילה לאסוף במהירות את הארטיקים שגם היא החזיקה. התקופתי גם כדי להרים את הארטיקים שנפלו לי שפתאום ראיתי, כן זה היה עניה הם היו חמות כאלו עם קצת ירוק ופשוט לא יכלתי להפסיק להיסתכל הם היו כל כך מושכות שלפתע היא קמה וכך גם אני "היי" אמרתי מנסה להתחיל איתה "היי" היא אמרה מחייכת חיוך מזוייף ומסתכלת על השעון , ראו שהיא ממהרת למשהו "איך קוראים לך?" שאלתי מספיק את הדממה שהייתה "אביה" היא ענתה "אני נ.." אך לפני שסיימתי להגיד היא קטעה אותי בשני מילים שבזמן האחרון זה קורה לי המון "אני יודעת" היא אמרה מזכירה לי את זה שאני מפורסם "טוב, באמת שסלחה על הארתיקים אבל אני חייבת ללכת" היא אמרה ורצה לכיוון היציאה מהחוף. בנתיים התקדמתי לי לאיפה שכולם יושבים.


תגובות (2)

תמשיכי!!!!!!!

15/03/2013 08:45

זההההה מושלםםםםםםם חיים שלייי תמשיכיייי דחוף !!

15/03/2013 13:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך