5 תגובות ואני ממשיכהה:-):-):-)

אני הארי האמיתי- לא מי שחשבתי שאתה פרק6

28/02/2013 1041 צפיות 5 תגובות
5 תגובות ואני ממשיכהה:-):-):-)

-נקודת המבט של לואי-אחרי ההופעה –
"הארי הזה מסטול שכזה"
סיננתי אליו כשהוא אמר שהוא צריך ללכת למשהו דחוף.. אוף! נמאס כבר הוא כל הזמן נעלם לנו ולא אומר למה וזה מעצבן הוא חבר שלנו ובקושי נמצא איתנו, בזמן האחרון הוא מתנהג מאוד מוזר וכל הזמן מבריז לנו לדברים זה מעצבן ונמאס כבר אולי אפילו הוא יפרוש מהלהקה?! ללא! אין מצב זה הארי הוא בחיים לא יעשה את זה אבל הוא אולי מנסה לרמוז לנו את זה… "מה קורה גבר?" זאיין אמר שניכנס הביתה וניתק אותי ממחשבותי, הוא נראה מאושר מאוד "למב אתה כזה מאושר?" שאלתי אותו וחיקתי לתשובה בזמן שהוא מתקרב אליי ומתיישב לידי על הספה "פגשתי מישהי" הוא אמר והפתיעה אותי כי הרבה זמן הוא דוחה בנות, אני מקווה שזה מישהי טובה שראויה לו " כל הכבוד גברר" אמרתי לו שנינו חייכנו והתקדמנו כל אחד לחדרו. הגעתי לחדר ונשיכבתי על הספה מתחיל לפנטז ולקוות שגם אני אמצע מישהי אבל לא סתם מישהי אלה מישהי שתשמח אותי ותוהב אותי כמו שאני, שכל פעם שהיא תחייך זה יגרום לי לחייך, שלא תחשוב אפילו על לבגוד בי ואני לא בה, שהייה בנינו אמון חזק חשבתי לעצמי עד שנירדמתי..
-למחרת בבוקר-
קמתי בבוקר למשמע הצעקות מהמטבח התקדמתי לכיוון המטבח והיתיישבתי לאכול פרוסת לחם עם גבינה "מה עושים היום?" הארי שאל תוך כדאי שאכלנו, פתאום החליט שיש לו זמן אלינו… "כלום" ליאם ענה "אז רוצים לים עם גל והחברים שלה?" זאיין שאל "מה להם ולנו אנחנו לא מכירים אותם אפילו" אמרתי לזאיין בתקוןה שיבין כי לא נעים ללכת לים עם אנשים שאני אפילו לא יודע את שמם… "יש לך רעיון יותר טוב לעשות משהו היום????" זאיין שאל אותי "לואי מה אכפת לך בטח הייה כיף" הארי אמר לי בניסיון לשכנע אותי לבוא איתם.
יצאנו לאותו וחיכינו להם ליד המלון פתאום פתאום הם יצאו מהמלון הם היו שני בנים שנראים די טוב ושתי בנות מהממות אני לא הצלחתי להוריד את העניים שלי מאחת מהם היא כזאת יפה… העניים ושער הפרצוף הכל מתחבר ביחד היא נראת בנאדם טוב נהדר ומושלם…. רגע אני מקווה שזאת לא זאת שזאיין דלוק אלייה טוב לואי חזרה למציאות אמרתי לעצמי הם התחילו להיכנס למכונית "היי" כולם אומרו וכל אחד נכנס למכונית בתורו "זאת נטלי " הארי אמר והצביע עליה למרות שכולנו היכרנו אותה כבר מיום ההופעה שהיא לא מצא את חברה שלה. נטלי באה היא התיישבה לידי השנייה התיישבה ליד זאיין וכבר הבנתי שאין לי סיכוי איתה וגם אני בחיים לא יעשה את זה לזאיין "קוראים לי גל" היא אמרה ואחריה נכנסו עוד שני בנים לאחד קראו גפן שהתיישב ליד ליאם ועוד אח שקוראים לו גם ליעם רק שמבטאים את זה אחרת הוא היתיישב ליד גפן. זאיין דיבר המון עם גל ונטלי התחילה לדבר איתי אבל לא הקשבתי לה כל הזמן שקעתי בגל וזאיין שדיברו וצחקו הרבה


תגובות (5)

לא!!!!!!!!!!!!
לואי אל תעשה את זה לזאין!!!!!!!!!!
די שחף תמשיכי ועכשיו אני רוצה המשך!!!!!!!!
עם חמש תגובות או בלי רק תמשיכי (:

28/02/2013 09:06

חחח אוקי אני ימשייך כי אני כותבת בשביל הכיף וגם יש לי כמה פרקים מוכנים:-):-):-)

28/02/2013 09:13

תמשיכי (:
אני ישמח אם תקראי את הסיפור שלי (:

28/02/2013 09:14

יש וואו יש המשך!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה שחף תמשיכי כבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סורי אני פשוט בלחץ …

28/02/2013 09:15

תעלייייי עוד פרק !!!!
סיפור מושלםםםם ❤❤❤

28/02/2013 09:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך