אני וואן דיירקשן 3> פרק 8

TeenStorys 22/08/2013 846 צפיות 5 תגובות

התחלתי ליבכות , לא יכול להיות שזה עבר מאמא שלי אליי ! לא ! אני לא רוצה להיות חולת סרטן ! אני לא רוצה ! אני מפחדת !
נייל הזמין רופא שיבדוק אותי כולם היו מיסביבי וניראו מאוד מודאגים ונייל החזיק לי ביד שהרופא עשה את הבדיקות … ״גברתי אנא אל תיבהלי ….״ והוא לא הספיק לסיים את המישפט והתחלתי ליבכות ״ אנילא רוצה להיות חולת סרטן בבקשה אני לא רוצה למות כמו שאמא שלי מתה לא ! אני לא רוצה לחלות בסרטן בבקשה ! ״ נייל חיבק אותי אבל הרופא התחיל ליצחוק ״ עד לאן הגעת גברתי ? סרטן? למה כל כך קיצוני ?! ״ יש לך פשוט הפרעה בלב שהיא משהו זמני לגמרי ביגלל גיל ההיתבגרות את תרגישי את זה עוד כמה פעמים אבל זה יעבור לך אחרי איזה 9-10 פעמים …״ אני הרגשתי מאושרת מרוב אושר אני חיבקתי חזק את הרופא ״ אבל גברתי אני חייבת להגיד לך שלפי מה שאני רואה הפציעות שלך קשות מדיי לכן את צריכה לעבור לבית החולים לעשות בדיקות אם לא קרה נזק רב מידי !״ הייתי בשוק !לעבור מפה ? לא ליראות את נייל ואת כולם? לא בא בחשבון ! אבל מצד שני אני חייבת ליבדוק אם קרה לי משהו ואחרי כמה ימי אני יחזור ! אם היסתדרת בילעדי אני 17 שנה תיסתדרי בילעדיהם הם גם שבוע או שלושה ימי או כמה ימים שזה יקח! ״ בסדר ״ חייכתי.
סידרתי מיזוודה ולקחתי תמונה שלי ושל כל הבנים ביחד המהג שלהם לקח אותי לבית חולים כשעוד כולם ישנו כדי שלא יהיה לי קשה להיפרד מיהם למרות שזה לזמן קצר … כשהגעתי הלכתי לקבלה והרופא הזה קיבל אותי בברכה כאילו הוא כל יום רואה אנשים שבאים אליו פצועים לבדיקות !
״גברתי הינה המיטה שלך וראיתי שתי מיטות אחת עם מישהי עליה אוחת ריקה ולפי ההגיון המיטה הריקה שלי ,תודה לאל שאני עם מישהי כי אני יכולה למות רק מהשיעמות של להיות לבד עדיף להיות עם מישהו . שמתי לאט ובקושי רב את הדברים לייד המיטה שלי שמתי את התמונה על השידה שליד המיטה ונישכבתי עליה ,ראיתי את הילדה שוכבת ישנה ומשהו היה מחובר אליה ומילמעלה היה לה שק של מים … לא רציתי להעיר אותה עד נישכבתי ככה לעשרי דקות ונירדמתי .
קמתי וראיתי את כל חברי מאיה נוי שירה מורן וכל הבנים התחלתי להזיל דמעות ״למה אתם פה ? אני לא רוצה שתיראו אותי ככה !״ נייל היתקרב אליי ולקח את ידי ״ראינו אותך בצורה גרועה יותר להזכירך מצאנו אותך מעולפת על המידרכה מוכה עד כימעט מוות אז לישכב בבית חולים זה בינתיים מצב בסדר !״
קצת נעלבתי ממה שהוא אמר הוא אמר את זה בטון מזלזל כאילו הם כל הזמן מטפלי בי ואני נטל ! ״ אני רציני עכשיו תצאו החוצה!עכשיו!״ מורן היתקרבה אליי אבל נוי הקדימה אותה ״ אנחנו לא זזים משום מקום האני !״ שירה היצטרפה ״ אנחנו חברי אנחנו אלה שצריכים ליראות אותך ככה !״ מאיה מלאת דמעות היתקרבה אליי וחיבקה אותי כל כך חזק שזה התחיל ליכאוב אבל כל כך הרגשתי שזה היה הכרחי בישבילי לכן נתתי לה והתחלתי ליבכות ״ אני לא רוצה להיות כזאת מאיה ! אני לא רוצה להרגיש רע ! אני רוצה להחזיר את השעון להתחלה ליפני שעוד התחילה לי המחשבה ללכת ללירן ! אני לא רוצה להיות. מצולקת לעד ביגללו אני פשוט לא רוצה! ״ התחלנו ליבכות שתינו ומורן אמרה ״אנחנו גאות בך ! את יודעת למה?(הראתי מבט מבולבל ) כי את עברת היתעללות את עברת כאב לב את עברת פאקינג אגרופים ויש לך צלקות אבל את יודעת את המישפט ״מה שלא הורג אותך עושה אותך חזק יותר ״? אז המישפט הזה הוא בדיוק עלייך !עברת כל כך הרבה ! ועדיין נישארת קיימת חיה נושמת כימעט בריאה והכי חשוב חזקה ולא נישברת ! את חייבת להיות גאה בעצמך ומי שלא חושב ככה אז הוא לא שווה את המאמץ! כי הוא לא מישהו שבאמת מכבד אותך כמו שצריך !״ והפנתה מבט מאוד כאוס לנייל ״מה!?״ הוא שאל את מורן והרים ידיי של לא יודע מה את רוצה מהחיי שלי ויצא מהחדר הרגשתי רע כי הוא כועס אבל מורן כל כך צדקה שלקחתי את המישפט הזה ללב ״תודה ;) אני אהיה בסדר עכשיו לכו חח אני רוצה להיתידד עם השכנה שלי שאני לא מכירה ״ הן יצאו ורק מאיה נישארה ועדיין היסתכלה ליי במבט בוכה ״ למה את בוכה ״שאלתי ״ כי את עברת הכל לבדך ולא הייתי איתך ביכלל וחשבתי רק על עצמי ועכשיו את גמרת בבית חולים !״ והתחילה ליבכות חזק יותר ״ ששש את תעירי את השכנה שלי , ואני לא כועסת עליי לא הכל סובב סביבי לכן אם אי לך זמן או ראש בישבילי תדעי שזה בסדר :) כי בסופו של דבר את לא חסרת חיים ויש לך מה לעשות חוץ מכל הזמן לידאוג לי וחוץ מזה עכשיו את עם האארי!! ״ היא התחילה לחייך וניגבה את הדמעות ״ צודקת , ושתדעי תמיד יש לי ראש אלייך אבל לצערי אין כל כך הרבה זמן … אבל אני ישאר כאן עם הבנים עד שתחלימי!״ והיא יצאה אני היסתובבתי לכיוון של הילדה וראיתי שהיא לאט לאט פותחת עיניים …


תגובות (5)

תמשיכי!!!

22/08/2013 13:25

תמשיכיייייייי!

22/08/2013 13:31

תמשיכיי…!1!

22/08/2013 13:38

תמשיכי עכשיו תודה ביי

23/08/2013 04:06

חחחח שכחתי ליכתוב את רציתי להוסיף -שוב- אז רציתי להגיד המון המון תודה לכן על התגובות זה מחמם חחח 3> תודה ;)

23/08/2013 22:40
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך