אני זוכר את היום שנפגשנו ! – סיפור על הארי [שיניתי] פרק 3.

21/09/2013 394 צפיות אין תגובות

"היתקרבתם והיתקרבתם ו.. " " היתנשקתם" " מיד התנתקת! " " מה אתה עושה?!" ~ צעקת. " התנשקנו לא? " ~ אמר הארי. " כן , אבל כבר דיברנו על זה! אני לא מעונינת באף אחד! במיוחד בכם סליחה שאני מעליבה אבל אני לא ממש התחברתי אליכין, אני לא אוהבת אותכם , אבל אתה ממש חמוד, ואולי מצאת חן בעיני אבל סליחה אני אלך עכשיו! " ~ אמרת להארי. " הארי הוריד את הראש למטה, הוא שחה אלייך תפס לך את היד ואמר. " אבל אני אוהב אותך ! ואת לא מבינה כמה! מהרגע הראשון שראיתי אותך! ידעתי שאותך אני רוצה! אני אוהב אותך! " ~ אמר הארי. " גם אני, הארי סליחה באמת שאני מבאסת אותך אבל זה לא יקרה! " ~ אמרת. "" אבל כבר התנשקנו! זה קרה! " ~ אמר הארי! " זה היה בטעות!" ~ אמרת! " לא זה לא היה בטעות! זה היה מהלב! " ~ אמר הארי . " לא הארי די לא! תבין מה אמרתי לך! " ~ אמרת להארי ושיחררת את היד! " אני לא יתן לך ללכת! אני אוהב אותך! " ~ אמר הארי ושוב תפס לך תיד! " " הארי תעזוב אותי!" ~ צעקת . " לא!"~ אמר הארי! " מכל הריב! הארי התקרב אלייך ואת אליו ושוב התנשקתם!" ראית..? שוב התנשקנו! הכול מאהבה! אני יודע שאת אוהבת אותי אמר הארי! " טוב, גם אני אוהבת אותך, סליחה אל איך שהתנהגתי! " ~ אמרת. " והנה לואי יורד ורואה אותך! חשכו עיניו. " את והארי הלכתם ביחד.. לחדר שלך. " ,וניכנסתם.. " "הארי התיישב על ברכיו ושאל.. " את רוצה להיות חברה שלי?"~ אמר הארי . " כמובן שאני רוצה, סליחה אל זה שפגעתי! " ~ אמרת. " זה בסדר, ~נשיקה~ " ~ אמר הארי ונישק אותך. " קיבלת מכתב מתחת לדלת.. לקחת אותו .." פתחת והיה כתוב שם.. "

ממשיכה עוד מעט ♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך