אני לא בת דודה שלה- התכונות של הבנות

נועה1212 17/06/2014 741 צפיות 2 תגובות

הייי!!
בגלל שאת הפרק הבא אני יוכל להעלות רק עוד 10 ימים בערך
כי יש לי בעיה בטלפון ואני שולחת אותו עוד מעט למעבדה
אני החלטתי לעשות עכשיו משהו קטן שפתאום עלה לי לראש :)

(אני יודעת שיש את אלינור ופרי שהם כאילו, אמיתיות, אבל אני מכניסה לכל אחת תכונות שאני מחליטה שיאפיינו אותם קצת.)

אמיליה- ילדה רגישה שנפגעת בקלות.
מאוד קשה לה להיפתח לאנשים, וכאשר היא נפתחת זה אומר שהיא סומכת עליהם, אף פעם לא מראה לאנשים שקשה לה והיא פגועה, בוכה רק מול אמילי (ובסיפור גם מול נייל) וההורים שלה. תמיד תדאג קודם לאנשים שחשובים לה ורק אז תדאג לעצמה.
היא מאוד רצינית, ואפילו לפעמים יותר מדי
בדרך כלל קשה להצחיק אותה עם בדיחות, כל דבר שהיא מתחילה היא חייבת לסיים והיא לא מוכנה להפסיק באמצע, מאופיינת עם הפה הגדול שלה שלא מפחדת להגיד מה היא חושבת.

אמילי- היא אוהבת להשתולל ולעשות שטויות, לפעמים מתנהגת כמו ילדה קטנה, לוקחת הכל בכיף ולא דואגת יותר מדי למה שיקרה, היא אוהבת להעלות לאנשים חיוך על הפנים ולדעת שהסיבה לחיוך זה בגללה.
אם תשקרו לה היא לא תסכים לדבר איתכם ויהיה קשה להחזיר את האמון שלה, לפעמים מגזימה אך אמיליה מסמנת לה מתי זה כמו יותר מדי מוגזם, דרמה קווין.
תמיד תדע מה להגיד בשביל לעודד אנשים, לא אכפת לה מה אנשים חושבים עליה ואם מישהו יגיד לה משהו היא תחזיר לא ותחסל אותו, אוהבת לעשות חיים, כל פעם שרואה משהו שתופס את העין שלה היא חייבת לנסות את זה.

אלינור- אוהבת לעזור לאחרים ולגרום להם להרגיש טוב יותר, היא בדיכאון מכמות השנאה שהיא מקבלת מהמעריצות אך היא לא מספרת על זה לאף אחד, אפילו לא ללואי.
אם יהיה בלאגן היא האחרונה שתקום ותסדר, היא מעדיפה לשבת בבית ולא לעשות כלום מאשר לצאת למסיבות.
היא והארי חברים מאוד טובים,וכל העניין עם לארי רק מסבך את זה עוד יותר.
היא מאוד חברותית ולא שוללת אנשים כאשר היא פוגשת אותם, אוהבת להסתובב עם חברות ולדבר איתם על דברים אישיים.

פרי- הדבר היחיד שהיא יכולה לבטא את עצמה זה השירה, זה הדבר בוא היא צועקת את הרגשות שלה והמקום בוא היא מרגישה שייכת אליו.
אוהבת מאוד להיות עם הבנות מליטל מיקס, אך גם אוהבת להצטרף לבנים לסיבוס הופעות ולבלות איתם והבנות, גם אוהבת להצחיק ולעשות שטויות, אם תשימו מוזיקה אקראית היא ישר תתחיל לרקוד גם אם זה יהיה באמצע מקום ציבורי.
היא וזאין חברים הכי טובים אך חא מאוהבים אחד בשני מה שמקשה על הכל
היא פחדנית, ככה שאין לה אומץ לעמוד מול המנהלים שלה.

פטרישה- לא אוהבת לדבר על הבעיות שלה אך היא לא שומרת אותם לעצמה כי היא מסבינה שזה לא טוב, היא אוהבת לעזור ומנסה לבנות להרגיש טוב עם עצמם והגוף שלהם ולהסביר להם שהם לא צריכות להתבייש בשום דבר.
אם היא תהיה אחראית היא לא תיתן לשום מסיבה להתקיים, תנקה תשטוף את הבית ותכין את אוכל, אפשר להגיד האמא של החבורה אך גם יודעת לעשות כיף.
היא אוהבת לצאת למסיבות אבל היא לא שותה בכלל בגלל שכאשר הייתה קטנה היא שתתה וזה עשה לה רק רע.
ההורים שלה גרושים וזה פגע בילדות שלה מאוד שראתה איך אבא שלה מרביץ לאמה, ובגלל זה הקשר בינה לבין אבא שלה מנותק והם לא דיברו שנים.

ליאן(תגלו מי זאת בהמשך)- היא שקטה מאוד ולא אוהבת לדבר הרבה, כמות האנשים שהיא מדברת איתם ובוטחת בהם מאוד קטנה ואם הם ברשימה הזאת זה אומר שהם מאוד מיוחדים בשבילה.
חשוב לה מאוד מה שאנשים חושבים עליה, אם מישהו יגיד לה דברים רעים היא תיקח את זה קשה וגם תבכה מזה, תמיד רצתה להיות מהאנשים שלא אכפת להם מה חושבים עליהם ויכולים להשתולל במסיבות בלי לדאוג אם מסתכלים עליהם.
היא רוקדת כבר עשר שנים אבל מפחדת להיפתח לפני קהל גדול, ובגלל זה היא לא התקדמה עד עכשיו לשום מקום.

למי אתם הכי מתחברות ולמה? (חחחח ולמה)
מי הכי דומה לכם?


תגובות (2)

אני הכי מחוברת לאמילי כי אני כאזת שטותניקית חיה את הרגע כזה ולא מפחדת מכל מיני דברים ואני לא סובלת שמשקרים לי אני יכולה לא לדבר חודשים עם מי ששיקר לי אבל אני גם מחוברת לפרי אני יכולה לשמוע מוזיקה באמצע הרחוב ולהתחיל לרקוד ולשמח אנשים ושאני עצבנית או עצובה אז המוזיקה היא כמו מקום מיקלט כזה ואני אוהבת להצחיק אנשים ותמשיכייי כי אני ממש מחוברת לכתיבה שלך כל הזמן אני בודקת אם העלת פרק אז איך אני יסרוד עכשיו 10 ימים?!?!?

17/06/2014 14:30

אני גם הכי מתחברת לאמלי כי לא משנה את מי תץשאלי זה פשוט אני!!
אבל אני מתחברת גם לליאן מבחינת הריקוד…

17/06/2014 17:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך