מקווה שאהבתם :) ♥

אני לא מאמינה שהוא בן דוד שלי!פרק 1

02/11/2013 939 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם :) ♥

התעוררתי מהצלצול של השעון המעורר ,חיביתי אותו לא היה לי כוח לקום נשארתי לשכב עוד כמה דקות שבסוף קמתי,התחלתי להתארגן לבית ספר ירדתי למטבח הכנתי סלט ושתי חביתות לי ולאחי ג'וני(ג'וני הוא האח הגדול של אור הוא בן 19 ואור בת17).את החביטה של ג'וני הכנסתי למקרר ואת החביטה שלי אכלתי ביחד עם הסלט,לקחתי כסף כי אחרי הלימודים אני הולכת אם יובל לקניון,ויצאתי הלכתי לכיוון הבית ספר.
כשהגעתי דיברתי עם כל החברות שלי,והלכתי לשיעור אנגלית,אני תמיד בהקבצה א כי אני יודעת לדבר אנגלית שוטף המורות תמיד אוהבות ללמד אותי…בסוף השעתיים הלכתי ללוקר כדי להוציא ספרים לשיעור הבא שלפתע ג'וני התקשר אלי…
~שיחה~
אני: הלו?!
ג'וני:היי תודה על החביטה, מה קורה?
אני: בסדר מה איתך?
ג'וני: הכל טוב אני צריך לספר לך משהו בתנאי שאת מקשיבה עד הסוף ולא מתפרצת לדברי..!
אני: אוקי!
ג'וני: נכון לאבא יש אח בחו"ל שקוראים לו ג'ורג'?
אני: כן נו מה איתו?ולמה לי לצרוח?-,-
ג'וני: אממ .. מכירה את הארי סטיילס
אני: כן,מה הוא קשור לשיחה?
ג'וני: אמ..הוא הבן של ג'ורג' זה אומר שהוא בן דוד שלנו..
אני: מ..מהה?אמרתי בהלם
ג'וני: כן כן כן גם אני גיליתי את זה רק היום?
אני: ולמה אומרים לנו את זה היום?שאלתי בקול עצבני..!
ג'וני: אממ..הוא די מגיע אלינו היום לביקור
אני:מ..הההההה???
ג'וני: טוב סיס נדבר…
אני: ביי
~סוף שיחה~
הייתי עצבנית מאוד ולא האמנתי שמספרים לי את זה היום…
נכנסתי לכיתה זרקתי את התיק שלי ופשוט ישבתי לא זזתי, דנה הסתקלה עלי כאילו נפלתי מהשמיים
אני: מה קרה?למה את הסתקלת עלי ככה?
דנה: למה את עצבנית?
אני: אני לא עצבנית בכלל!! עניתי לה עצבנית-,-
דנה:כן בטח ואת רוצה שאני יאמין לך?היא ענתה לי בקול רציני..
אני:אני בסדר וזהו!עניתי עצבנית
דנה : טוב רק אל תהרגי אותי ! היא אמרה וישבה במקומה(לידי)
אני: אני אחשוב על זה עניתי!
דנה: אני אמורה לפחד? היא אמרה בקול מפוחד
אני: כן-,- את צריכה….חחחח
דנה: חחחח
שאר היום עדיין הייתי עצבנית אבל לא רציתי להראות את זה לכולם היום נגמר והלכתי עם יובל לקניון… בדיוק שנכנסתי ג'וני התקשר אליי:
ג'וני: איפה את?
אני: בקניון למה?
ג'וני: סתם אבל בקול ציני וניתק..
אוקיי זה היה מוזר חשבתי לעצמי,אני ויובל טילנו בכל הקניון , היו צעקות בכל הקניון, כשהלכנו לכיוון חנות "ארמני מישהו כיסה לי את העיינים והיה צעקות סביבי ויובל גם צרחה.. מי זה?שאלתי לא ענו לי..ג'וני?שאלתי, לא ג'וני ענה. פתאום נפל לי האסימון צרחות הכל הקניון מישהו סוגר לי את העיינים ויש צרחות סביבי..
הארי?! ישר אמרתי
כןן הארי אמר וחיבק אותי חיבקתי אותו חזרה ויובל עדייו הסתקלה עלי במבט של הלם!! מה אתם עושים פה שאלתי את ג'וני והארי,סתם רצינו להפתיע אותך ג'וני אמר..אוקי גם היינו צריכים לעשות כמה סידורים אז בדרך קפצנו אליך
טוב אז אנחנו נלך ולא לקנות את כל הקניון,ג'וני העיר לי!
טוב אמא אמרתי לו צוחקת.והוא והארי הלכו..
יובל סתקלה עלי עדיין בהלם,הלואוו אמרתי מעבירה יד מול פניה ,מה? היא אמרה לי, כלום עניתי והמשכנו ללכת..
מה זה היה?יובל שאלה והסתקלה עלי במבט רציני!
סתם הוא בן דוד שלי עניתי שהשמשכתי להסתקל שמלות..
הוא מהההה? יובל שאלה אותי בהלם!..
כן הוא בן דוד שלי.. מה את אומרת על השמלה הזאת? שאלתי והראתי לה שמלה, לא ראיתי אפילו איזו שמלה זאת הייתה סתם רציתי להעביר נושא, וואי איזו יפה היא אמרה יובל וחטפה לי את השמלה מהיד ורצה למלתחה.. רצתי אחריה למלתחה..דפקתי לה על הדלת ואמרתי,אחמ..אחמ.. זאת השמלה שלי,כבר לא היא אמרה לי בקול ילדותי ,טוב נו אמרתי בייאוש .היא קנתה את השמלה והלכנו הביתה כשהגעתי הביתה אף אחד לא היה בה,הלכתי ישבתי על בספה ושמעתי מוזיקה באוזניות(כמובן ששירים של וואן דיירקשן ♥)שלפתע זוג ידיים כיסו לי את העיינים הארי?*** לא שמעתי אותו אומר היידים עזבו את עייני הסתובבתי וזה היה…


תגובות (6)

עאעאעא תמשיכי

02/11/2013 13:00

ת-מ-ש-י-כ-י. ע-כ-ש-י-ו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/11/2013 13:04

תמשיכי

02/11/2013 13:31

תמשיכייייי

02/11/2013 13:40

וואיי תמשיכי סיפור מהמם

02/11/2013 15:14

תמשיכייייי

02/11/2013 22:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך