סורי שפרק משעמם,עוד מעט יתחיל האקשן ;)

אני לא מאמינה שהוא בן דוד שלי!פרק 2

03/11/2013 826 צפיות 2 תגובות
סורי שפרק משעמם,עוד מעט יתחיל האקשן ;)

הסתובבתי וראיתי את זאין ומאחוריו שאר הבנים.הייתי בהלם עמדתי ולא זזתי,ג'וני התחיל לצחוק.. מה מצחיק ? שאלתי ,ראית את הפנים שלך כשראית אותם? הוא אמר וצחק חזר יותר, לא! עניתי עצבנית.אז הינה תראי ג'וני אמר והושיט אלי את הפאלפון שלי הסתקלתי וראיתי אותי המומה…
תמחק.את.התמונה.עכשיו!! אמרתי והדגשתי כל מילה.. לא רוצה הוא אמר והתחיל לברוח מיד התחלתי לרוץ אחריו שלבסוף תפסתי אותו ומחקתי את התמונה.הלכתי לחדר שלי וראיתי טלויזיה..פתאום נזכרתי שדנה צריכה לבוא אליי,אני חייבת להזהיר את הבנים אם לא ,הלך עליהם..
ירדתי ולא מצאתי את הבנים ושמעתי קולות מים הבנתי שהם בבריכה,הלכתי אליהם ואמרתי:
בנים תקשיבו חברה שלי צריכה לבוא אז היא תצרח די הרבה.אמרתי א.אנחנו רגילים ב. למה שתצרח? הארי שאל כלא מבין, אממ… היא די דיירקשנית,אמרתי. שרדנו מיליונים אחת לא תפריע לואי אמר.רואים שאתם לא מכירים אותה אמרתי והסתקלתי עליהם במבט של הלך עליכם… הבנים הסתקלו אחד על השני ואז עליי,אנחנו נולכים למות נכון?לואי שאל ,אם אתם יוצאים בחיים אתם גיבורים! אמרתי משתדלת לא לצחוק.
שמעתי דפיקות בדלת והבנתי שדנה הגיע,אל תגידי שאנחנו כאן ליאם אמר במבט מתחנן,אני ישתדל אמרתי והלכתי לכיוון הדלת,פתחתי את הדלת וזה לא היתה דנה זה היה ריאן. האקס שלי:
הייתי הבהלם,מה אתה עושה כאן?שאלתי עצבנית,באתי לדבר הוא אמר,אז אני לא הכתובת אמרתי ובאתי לסגור את הדלת אבל הוא עצר אותה עם הרגל. עוף מפה אמרתי בקול יותר גבוהה,עד שלא נדבר אני לא הולך מפה הוא אמר טפס את ידי והתחיל למשוך אותי מחוץ לבית,עזוב אותי צרחתי
~נקודת המבט של הארי~
היא הלכה לפתוח לדנה ואנחנו המשכנו לשחק,לפתע שמענו צעקה הבנתי שזאת אור,הבנים באו לצאת מהבריכה,אני יבדוק מה קורה אמרתי ועצרתי אותם,יצאתי מהבריכה והלכתי לכיוון הסלון היא לא הייתה שם,ראיתי את הדלת פתוחה למחצה הלכתי לראות מה קרה!,יצאתי מהבית ראיתי את אור אם עוד מישהו שמחזיק אותה והיא צועקת עליו וכמעט בוכה,בלי לחשוב פעמיים הלכתי אליהם והחטפתי לו בוקס לפנים…


תגובות (2)

תמשיכי

03/11/2013 06:15

תמשיכייייייי

03/11/2013 06:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך