מקווה שאהבתם :) סורי שיצא קצר...

אני לא מאמינה שהוא בן דוד שלי!פרק 3(1D) סורי יצא קצר

03/11/2013 752 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם :) סורי שיצא קצר...

הארי הכניס לריאן בוקס בפנים ,וריאן נפל על הריצפה… לפני שהבנתי מה קורה הארי תפס את היד שלי וגרר אותי לבית….כשהגענו רצתי לחדר שלי ונעלתי אותו נפלתי על המיטה ופשוט בכיתי עד ששככתי אותו?הוא בה ורוצה לדבר?!מה נראלו?? אחרי שעה נרגעתי וירדתי למטה,הבנים צפו בטלויזיה הלכתי אליהם וישבתי לידם,את בסדר? לואי שאל, כן עניתי: יופי בואו לבריכה זאין אמר,אבל כבר הייתם היום.. אמרתי כן כן אבל באלנו שוב!טוב … עניתי ועליתי להחליף לבגד ים. ירדתי והבנים כבר היו בבריכה. יצאתי לחצר וישבתי על כיסא שיזוף, הרגשתי שמרימים אותי לפני שהספקתי לעשות משהו זרקו אותי לבריכה.האריי את מתתתתת!!! צעקתי יצאתי מהבריכה והתחלתי לרדוף אחריו.לפתע הרגשתי סחרחורת ישר הלכתי וישבתי,ניסיתי להרגע הסחרחורת הייתה ממש בלתי נסבלת,הארי התקרב אלי ושאל אם הכל בסדר עניתי לו שכן פשוט לא מרגישה טוב, בדיוק כשקמתי להכנס הביתה הרגשתי כאב ראש חד לא הרגשתי את הרגלים נפלתי וראיתי שחור…
~נקודת המבט של הארי~
היינו בבריכה ואור ירדה אלינו,היא ישבה על הכיסא בסוף החלטתי התקדמתי אליה בשקט הרמתי אותה מהר ולפני שהבינה משהו זרקתי אותה לבריכה.האריי אתה מתתתתת!! היא אמרה יצאה מהבריכה והתחילה לרדוף אחרי.לפתע היא הפכה לחיוורת היא הלכה וישבה על הכיסא,ישר ניגשתי אליה ושאלתי אם הכל בסדר היא הנהנה והמשיכה לשבת קצת.
הלכתי לבריכה ושיחקתי אם הבנים.אור קמה ממקומה והתחילה להתקדם לכיוון הבית,פתאום היא עצרה בפתאומיות לפני שהבנתי משהו אור קרסה על הרצפה.ישר אני והבנים יצאנו מהבריכה ורצנו לכיוונה,הרמתי אותה והנחתי אותה על הספה של הסלון.נייל הביא מים ושפכתי עליה אבל היא לא התעוררה,אז התחלתי להיבהל וגם הבנים אבל הכי נבהל זאיין.התקשרתי לאמבולנס וחיקינו.
אחרי 10 דקות האמבולנס הגיע ולקחו אותה,אמרו שרק אחד יכול לבוא באמבולנס,ישר זאיין התנדב אבל גם אני רציתי אחרי מריבה של 2 דקות זאיין ניצח… זאין נסע באמבולס ואני והבנים נסענו במכונית,כשהגענו ישר ליאם רץ לקבלה ושאל איפה אור ענו לו בחדר 236 בלי לחשוב פעמיים התחלנו להתקדם לחדר.ראינו שיש רופאים בפנים אז חיקינו בחוץ גם זאין.היינו לחוצים.. אחרי שעה הרופאים עדיין לא יצאו .לבסוף נרדמנו.מישהו העיר אותנו והוא היה הרופא שהיה בחדר של אור.ישר שאלתי מה איתה?, הרופא ענה:……


תגובות (7)

תמשיכי

03/11/2013 12:39

מהמם תשמכיכ

03/11/2013 12:40

תמשיכיייייייייייייי

03/11/2013 12:41

תמשיכי למי את מחכה?

03/11/2013 12:58

חחחחחחחחח

03/11/2013 12:58

תמשיכיי

03/11/2013 13:01

אומיייגדד תממשיכיי ואני קוראת חדשה

04/11/2013 07:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך