מאיפה זאין מכיר את אחותה של אור?מה יקרה לאור? ועוד הרבה שאלות ,את התשובות תגלו בפרקים הבאים....
נ.ב. ראיין יחזור !!-,-!טם טם טםםםם קריאה מהנה :)

אני לא מאמינה שהוא בן דוד שלי!פרק 7+6(1D)

23/11/2013 853 צפיות 4 תגובות
מאיפה זאין מכיר את אחותה של אור?מה יקרה לאור? ועוד הרבה שאלות ,את התשובות תגלו בפרקים הבאים....
נ.ב. ראיין יחזור !!-,-!טם טם טםםםם קריאה מהנה :)

סורי סורי סורי סורייייייי שלא העלתי הרבה זמן היתה לי תקופת מבחנים ארוכה ולא היה לי זמן לכתוב ….אז אני יביא לכן פרק כפול כמתנת סליחה :)

פרק 6

~נקודת מבט של אור~

הארי אתה ממתתתתתתתתת! צעקתי בכל הבית והתחלתי לרדוף אחריו בכל הבית עד שהוא קפץ לבריכה ואני אחריו,בזמן שהוא שחה התגנבתי בשקט מאחוריו,כשהגעתי אליו תפסתי את הראש שלו והטבתי אותו, כשהבנתי שמספיק עזבתי אותו והוא עלה מהר והתנשם בכבדות,"תגידי את נורמלית?,רצית להרוג אותי??"הוא שאל אותי עדיין מתנשם."יאפ" עניתי לו הכי רצנית שאפשר והשתדלתי לא לצחוק לו בפנים.הבנים פשוט הסתקלו עלינו כאילו אנחנו סרט,הסתקלתי עליהם עצבנית ואמרתי:"חבל שגם פופקורן אין לכם פופקורן ואתם מסודרים אה?".כןכןכןכןכןכןכןכןןןכןכן נייל צעק כמו משוגע.
הסתקלתי עליו ככה" -,- לך למטבח ותיקח לבד,"בבקשההההההה" הוא אמר ועשה פאפי פייס .
"טוב נו -,-" עניתי והלכתי למטבח כשבאתי להוציא את הפופקורן מהמיגרוגל הפלאפון שלי צלצל,

~שיחה~

אני:הלו?
???:שלום אני מדבר אם אור……?
אני: כן !למה?
???:מדבר הרופא מקס מבית החולים. ששמעתי את זה הלב שלי צנח כמו אבן..
אני: מה קרה ?למה מבית החולים? שאלתי אותו במהירות ונראלי שכחתי מזה לנשום
???: הוריך היו מעורבים בתאונת דברים קשה ביותר וניסינו להצילם אך לא הצלחנו,מותם נקבע היום ב4 בצהריים מכייון שאת היחידה שתפסנו (בית החולים) בואי בבקשה היום לבית חולים לחתום על טפסים בשעה 7 בערב, תודה ואני משתתף בצערך!
השיחה נותקה…

עמדתי קפואה לא יכלתי לזוז. פשוט לא זזתי, הדמעות התאספו בעיני . ניסיתי לא לבכות אבל נשברתי נפלתי והתחלתי לבכות על הרצפה ,שמעתי צעדים מתקדרבים אלי אבל התעלמתי הצעדים התגברו ונהפכו לריצה..
אור מה קרה???? מישהו שאל אותי שהוא מחבק אותי.ה..ה..הור..י.ם של..י .מ…ת..ו והבכי התגבר יותר,הוא חיבק אותי חזק יותר,הסתקלתי עליו זה היה זאין. לא ידעתי מה לעשות לא ידעתי איך להרגיע את הכאב,ואז הבנתי מה לעשות .ניסיתי לשחרר את האחיזה של זאין הוא הבין ועזב אותי הלכתי מהר לארון כלים לקחתי סכין ורצתי לחדר,זאין כנראה הבחין בסכין ורץ אחרי.
אור תעזבי את זהההה הוא צעק יותר נכון צרח בכל הבית בזמן שהוא רץ אחרי במדרגות…

פרק 7 :)

~נקודת מבט של זאין~

אור הלכה להכין פופקורן נייל העצלן והשמן -,- .
בזמן ששיחקנו כדור עף הבחנתי שאור עדיין לא חזרה,אז הלכתי לבדוק מה העניין שהתקדמתי למטבח וראיתי אותו יושבת על הרצפה ובוכה ,הלכי אליה ואז התחלתי לרוץ אליה.
"אור מה קרה?"שאלתי בזמן שאני מחבק אותה.ה..ה..הור..י.ם של..י מ…ת..ו היא ענתה והבכי שלה התגבר.חיבקתי אותה חזק יותר היה לה כואב וגם לי לרגע היא הסתקלה עלי ואחרי כדה היא ניסתה לשחחר את אחיזתי חשבתי שהיא רוצה לקום אז שיחררתי את האחיזה, היא הלכה לכיוון המטבח וכשראיתי אותה רצה למדרגות ראיתי שבידה היה סכין בלי לחשוב פעמים התחלתי לרוץ אחרי וצעקתי "אור תעזבי את זהההה" תוך כדי שאני רץ במדרגות בניסיון לעצור אותה. היא ניכנסה לחדר ונעלה אותו "אור תפתחי מיד!!!!" צעקתי עליה שאני דופק בחוזקה על הדלת, הבנים (וואן דיירקשן) כנראה שמעו את הצעקות ובאו לבדוק מה קרה… מה קרה?? נייל שאל והסתקל עליי
"ההורים של אור מתו היא לקחה סכין ורצה לחדרה?" רגע רגע רגע תחזור על החלק הראשון הארי אמר לי יותר נכון פקד עלי…"ההורים של אור מתו"אמרתי מהר ולא הורדתי את העיינים מהארי משניה הבעת הפנים שלו הפכה להלם ולדאגה ,לפתע נשמע מחדרה של אור חבטה חזקה.
הסתקלנו אחד על השני והבנו מה קרה, המבטים של כולם הפכו למבטי דאגה כולנו התחברנו אליה ופחדנו שמשהו יקרה לה, בלי לחשוב פעמים אני וליאם הלכנו כמה צעדים אחורה,3..2..1.. אמרתי לו ורצנו לכיוון הדלת ובעתנו שניינו והיא נפרצה ישר אני והארי רצנו לכיוונה ואחרינו הבנים .
כל היד שלה הייתה דם הכל היה חתכים לואי רץ לאמבטיה וחזר עם תחבושות רטובות.. בחיים לא ראיתי אותו רציני כל כך! "היא עשתה את זה שוב" הארי מלמל בזמן שהוא חובש את ידה,
מזאת אומרת שוב שאלתי אותו ולא הורדתי את מבטי מאור שהייתה מעולפת.
הארי נאנח ואמר:"כשאחותה נפטרה היא חתכה גם אבל פחות יחסית לעכשיו היא הייתה מחוברת לאחותה אבל לאבד הורים זה קשה!" הוא אמר בקול של עצב,
הייתה לה אחות?שאלתי אותו בהלם.כן והיא נהרגה בתאונת דרכים לפני שנה וחצי.
יש תמונה שלה על השידה הארי אמר שהוא מצביעה על השידה, ניגשתי אל השידה וראיתי תמונה של נערה היא נראתה לי מוכר. פתאום נפל לי האסימון,זאת היא,אותה ניסיתי לחלץ מהמכונית בתאונה אחת! הייתי בהם הלכתי כמה צעדים אחורה ,מעדתי ונפלתי, זאין אתה בסדר ?נייל שאל אותי שהוא ניגש אליי ועוזר לי לקום, זאת היא! אמרתי בשקט . מי?הוא שאלי ………


תגובות (4)

המשך! מיד

23/11/2013 11:05

תמשיכיייייייייי! מיד !

23/11/2013 11:09

תמשיכי ומזה וואן די דאי?

23/11/2013 13:02

אומייגד תמשיכיי עכשיוו

24/11/2013 06:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך