בבקשה תגיבו :) זה חשוב לי, ואם אתם לא אוהבים אז ביקורת בונה בבקשה...

אני מי שאני פרק 10

בבקשה תגיבו :) זה חשוב לי, ואם אתם לא אוהבים אז ביקורת בונה בבקשה...

נקודת מבט אמילי
"מעניין אם אמבר מזהה אותנו!” ג'ניפר צעקה וכל המסעדה הסתכלה עלינו.
"תשתקי כבר" אמרתי לה תוך כדי שאני צוחקת.
"כן. שבי כבר ותפסיקי להביך אותנו" קת'רין אמרה ולחצה על הכתף של ג'ניפר בכדי שתשב.
"יואו אתן זוכרות את הימים שהיינו משדכות בין אנשים?” שאלתי את הבנות.
"כן, וואי היה כיף. עד שלא היה יותר את מי לשדך" קת'רין אמרה.
"נראה לכן שאמבר עדיין עם נייל?” שאלתי את הבנות, והן הנידו בראשן.
*** קטע מהעבר ***
"אתן לא מבינות!” אמבר אמרה לנו והתיישבה לצידנו על הספה בבית של קת'רין.
"פגשתי לא מזמן מישהו…” היא אמרה והסמיקה.
"אוו… משהי פה מאוהבת" ג'ניפר אמרה.
"שתקי" אמבר אמרה וחבטה בכתף של ג'ניפר.
"איך קוראים לו?” שאלתי בהתלהבות.
"נייל" אמבר אמרה "קוראים לו נייל" הוסיפה והשפילה את מבטה במבוכה, בטח נזכרת ברגעים איתו ומסמיקה.
"נייל מה?” ג'ניפר שאלה.
"נייל הורן, הוא בלהקה אחת" היא אמרה וג'ניפר צרחה.
"נייל ג'יימס הורן מוואן דיירקשן? אוו מיי גאד את כל כך מפגישה ביני לבין הבנים" היא אמרה והעיניים שלה נצצו.
"כן, נראה לי שככה קוראים ללהקה שלו" אמבר אמרה.
"אל תגידי ליד ג'ניפר שאת לא מכירה את וואן דיירקשין אפילו אל תרמזי את זה" לחשתי לאמבר.
"למה?” אמבר שאלה ואני חושבת שג'ניפר קלטה אותנו.
"את לא מכירה את וואן דיירקשין? איזה מוזרה את" ג'ניפר אמרה ונשמתי לרווחה, יצאנו מזה בזול אם זה כל מה שהיא אמרה.
"יואו כבר שש אני צריכה ללכת להתארגן אני עוד מעט יוצאת עם ניילר שלי" היא אמרה וחייכה חיוך גדול בדיוק לפני שהיא יצאה מהדלת.
*** חזרה ***
"ואז לאט לאט היא הפסיקה להיפגש איתנו ואז כבר הפסקנו להיות חברות, אני לא מאמינה שהיא לא מזהה אותנו!” סיכמתי בעת שאני מתרגזת מכך שאמבר לא מזהה את החברות הכי טובות שלה לשעבר.
"טוב אז מה אתן רוצות להזמין?” אמבר שאלה אותנו כדקה אחרי שסיימנו לדבר עליה.
"את באמת לא מזהה אותנו?!” ג'ניפר ספק שאלה ספק צעקה.
"ג'ניפר…” אני וקת'רין אמרנו באותו הזמן ואז נתנו כיף אחת לשניה, זה מין מנהג שיש לנו, כל פעם שאנחנו מדברות באותו הזמן אנחנו נותנות כיף.
"לתת לכן עוד זמן? או ש…” אמבר שאלה בזמן שהיא מתעלמת מיציאה של ג'ניפר.
"אמבר… את באמת לא מזהה אותנו? אנחנו לא נכעס שנטשת אותנו, אני אבין אותך וגם קת'רין. אני מדברת מניסיון" אמרתי לה.


תגובות (5)

מוושלםם מושלםם
אני נוטשת חברות :(
לאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלא
את ממשיכה היום ! היום!

06/10/2013 07:27

תמשיכי דחוףףףףףףףףף זה מושלם!!!

06/10/2013 07:32

לא אהבנו are you kidding me?! תמשיכיי

06/10/2013 07:34

מהממםם תמממשיייככיי

06/10/2013 07:51

חחח לא נורא גם הדמות שמבוססת עלי נוטשת חברות… גם בסיפורים אנחנו דומות 3>
ותודה לכולן :)

06/10/2013 08:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך