קיי אז ככה אני ממש אבל ממש מצטערת שלא העלתי פרקים פשוט לא היה לי זמן!!
אז ככה , אם יהיו מספיק קוראים עכשיו אני יעלה ת׳פרק הבא!!
אז תהנו ❤❤

אני מתגעגעת….. 1D פרק 4

21/09/2013 663 צפיות 2 תגובות
קיי אז ככה אני ממש אבל ממש מצטערת שלא העלתי פרקים פשוט לא היה לי זמן!!
אז ככה , אם יהיו מספיק קוראים עכשיו אני יעלה ת׳פרק הבא!!
אז תהנו ❤❤

לאחר ככמה זמן הגענו אל הלונה פארק הראשי של לונדון , דיי אהבתי את המקום הזה , תמיד אני ולואי היינו נוסעים לשם , תמיד המקום הזה שימח אותי אבל גם לואי עוד יותר

~סקיי…סקייי!" קאלום אמר מנער אותי מהמחשבות שלי
"כן" אמרתי
"תקשיבי , הבנתי שאיבדת חבר והכל , אבל צריך איכשהוא לעבור הלאה למרות שקשה , את צכה לשמוח לפעמים" הוא אמר וחיבק איתי , חיבוק אבאהי כזה , כאילו שקאלום עצמו הוא אבא שלי .

"סקיי בואי לפה!!!" מייקל ואשטון צעקו לי
"חחח בסדר בסשר חכו שניה ילדים קטנים" אמרתי ורצתי לכיוונם

הם באמת צדקו , הם העבירו לי את כל המחשבות , קאלום והארי צדקו קצת , אני לא צריכה לאמלל את עצמי..

~מנקודת המבט של לוק~

"אבל תקשיב אחי , רק מלפני יום וחצי החבר שלה נפרד.." קאלום אמר
"אני יודע , אני יודע , אבל זה משגע אותי , אני אוהב אותה כלכך , אבל אני אצא גם זבל אם אני ישר אהיה איתה , היא בטח שבורה מהמוות של לואי , לא שאני לא שבור , אבל כניראה שהיא יותר "
"אחי תקשיב , חכה חודש חודשיים ככה, תן לה להתעשת מיזה , אחרכך נסה , תאמין לי זאת הדרך הכי טובה…" הוא אמר וטפח על הכתף שלי .

לראות את סקיי ככה , עצובה ושבירה פשוט שבר אותי , לא יכולתי לראות אותה ככה היום בבוקר , לפי ההיכרות שלי איתה מלפני 3 וחצי שנים היא ניראתה נערה חזקה עם שמחת חיים שופעת אבל ניראלי שזה מה ששבר אותה .

אני רוצה שהיא תחזןר לחייך שוב , אני רוצה שהיא תחזור להתנהג כמו ילדה קטנה שוב , אני פשוט רוצה…

לא יכולתי להחזיק את הרגשות שלי אליה עוד , אני ממש מאןהב בה , אף פעם לא הרגשתי ככה , אף פעם לא הרגשתי מהזה להיות מטורף מאהבה לגביי מישו , פשוט אף פעם..
"לוק בוא אנחנו עולים על הגלגל הענק בוא!!!" סקיי אמרה ומשכה בידי לכיוון הגלגל הענק

"טוב אז ככה , אנחנו יושבים בסדר הזה : קאלום , סקיי , לוק , אשטון ואני " מייקל אמר בזמן שחיכינו בתור לקבלת התא שלנו
"אין לי בעיה עם זה" כולם אמרו.

יופי מייקל , ממש יופי!
אני בקושי מנסה להחזיק את עצמי מלא להתאהב בה כי היא עוד שבורה , ואתה מושיב אותי לידה במשך 25 דקות שלמות ?!?

נקווה שנצליח להסתדר שם…


תגובות (2)

תמשיכייי דחווףףףף
דחוףף מה אכפת לך אני יהיה הקוראת היחידה שלךך
נוו פלייזזז תמשיכיי עכשיוו

21/09/2013 14:12

תמשיכיייי

22/09/2013 17:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך