אקססוריז- סיפור על 1D: הקדמה + הרשמה

זה וואנשוט על וואנדי!!!!
כל הבנים פנויים! (חוץ מליאם) תמהרו להרשם!!!!!
זה מתחיל בפרקים של הכירות וכאלה, ואז יש חמישה פרקים שבעצם כל אחד מהם הוא וואנשוט (כל פרק על זוג אחר), ואז זה בעצם הופך להיות סיפור…..
ה-ק-ד-מ-ה!
(ההקדמה מפגרת בכוונה)

היוש! קוראים לי מאי,אני בת 17 וחצי מתל אביב ואני מעריצה את וואן דיירקשן!
הפייב שלי הוא ליאם.הוא חתיך, מושלם, מהמם,מדהים,רגיש,חכם ומה לא?!
הכרתי את וואנדי מהרדיו, לגמרי בעצמי…. יום אחד נסעתי לקניון עם חברות באותו שלי, ושמתי רדיו.
התחיל להתנגן שיר ממש יפה:
http://www.youtube.com/watch?v=QVwMyw6NSI0
בסולו השני, שמעי קול ממש יפה:
קול עמוק, מרגש,. הוא ידע להיות גם קליל וגם עמוק;גם רציני וגם שטוניקתי; גם פלרטטני וגם קול של תעזבי-אותי-באמא-שלך-,-אין-לי-כוח-למישהי-עכשיו;גם קול חמוד וגם מעצבן.
קול כלכך מדהים, שברגע שהוא אמר "אקססוריז", (You've got everything you need But you want accessories Got to hold it in your hand)
אני כמעט………

חכו לפרק הבא:)


תגובות (8)

שם: נוי
גיל: מה שצריך
תיאור: עיניים ירוקות ושיער שטני
זוג: הארייי
אופי: חמודה, החברה הכי טובה של מאי, מצחיקה, לא אוהבת להיות לבד, אוהבת לחבק את כל מי שעצוב לו, ההורים שלה גרושים ויש לה אח גדול

פליז תוסיפיי

24/11/2013 05:31

מחכה להמשך!
ואפשר עם נייל, חברה הכי טובה של לואי ואחות שלי ליאם?
אם כן תיאור:

שם- ג'ייד
גיל- 21
מראה- שיער שטני-בלונדיני, עיניים חומות בהירות וגבוה.
אופי- שקטה, סגורה, ביישנית, לא נפתחת בקלות, נפתחת רק ללואי החבר הכי טוב שלה ולליאם אח שלה אבל בעיקר ללואי, ואוהבת לכתוב שירים וסיפורים, ואוהבת לשיר לנגן ולרקוד אבל רק ליד לואי.
סטייל- ג'נסים קצרים וטי-שירט, ובחורף אותו דבר רק עם סוויטשירט מעל הטי-שירט וטייץ ארוך מתחת לג'נס.

מקווה שתוסיפי אותי וגם אם לא תמשיכי!

24/11/2013 05:31

שם:שקד
גיל:מה שצריך
מראה: שיער בלונדיני פוני לצד עיניים כחולות.
אופי:לא מסוגלת לשקר ושונאת שאחרים משקרים לה והיא מתעצבנת בקולות.
לפעמים שקורה לה משהו היא לוקחת תגיטרה שלה ומתחילה לכתוב שירים.
תוסיפי מה שאת רוצה עם צריך.
ואפשר להיות עם זאייין??

24/11/2013 05:36

אפשר עם לואי?
שם דני
גיל כמו כולם
מראה: שיער ארוך חלק ובלונדי http://cache0101.mekusharim.co.il/data/Dynamic/
151/75911
/37955508_files_forum.jpg קישור שלה
מתאמנת בסייף ובכל ספורט אפשרי אוהבת לשחק בתיאטרון חכמה מחוננת חזקה
רקע: אבא שלה מכור לסמים ואימא שלה נפטרה עד שהמועצה לשלום הילד מוצאת אותה ושולחת אותה למשפחת אומנה בניגוד לרצונה (שהיא ישנה).
אהה והיא מדברת בכל השפות שוטף שהיא מתעצבנת היא מדברת בצרפתית ומציירת מדהים

24/11/2013 05:52

איפשר עם הארי?
שם שון
גיל כמו כולם
מראה: שיער חום חלק וארוך, רזה, עיניים חום דבש, ריסים ארוכות ושתי גומות
אוהבת לצחוק, ולחייך, בעלת כישרון בציור ושירה, מכורה למוזיקה באנגלית כמובן, יש לה פיוז קצר (מתעצבנת מהר) אבל משתלטת על העצבים, לא מסוגלת לריב עם משהו כל עוד זה סיבה לא מוצדקת יש לה מועקה וכשהיא יודעת שיש סיבה לא אכפת לה והיא שמה פס, מאוד חברותית, חולת שופינג בגדים נעליים אקססוריז ומכורה ללקים, אוהבת אקסטרים ולחיות את הקצה חיים רק פעם אחת:) אוהבת לשחק (לא משחקים בתור שחקנית בתיאטורן וכאלה) אההה ואיפשר כאילו להיות חברה של הארי ואחות של זאיין?

24/11/2013 07:29

אני עם הארי ואם לא אז עם מישהו אחר מהלהקה..
שם:קייטי
גיל:איזה שצריך
שיער:חום ועיינים כחולות כמו הים שאפשר לטבוע בהן מרוב שהן יפות…(כמו של נייל..)
לא רזה מידי ולא שמנה מידי,חיוך כובש עם גומות וריסים ארוכות אבל לא מידי
אוהבת לצחוק,להצחיק,לאכול,לדבר לעשות שופינג וחולת נעליים ואוהבת בגדים..יש לה קראש על וואן די ובמיוחד על הארי נפתחת לאנשים אבל לא ישר על ההתחלה שפוגשת אותם.מוכשרת בציור ואוהבת לרקוד ולשיר אבל במקלחת….עומדת על שלה,עקשנית מתעצבנת מהר…אבל לא על דברים שטותיים מידי….טוב..זה מספיק..:))ואני רוצה להיות אחות של אחד מהם..:)תודה ובהצלחה!!

24/11/2013 11:02

אוקיי!!!!!!
להארי יש מישהי:noyatar123!!!
אני יוסיף את האחרות שרצו את הארי בתור אחיות שלו, ושל בנים אחרים……
המצב:
הארי-noyatar123
נייל-דידי
ליאם-אני(מאי)
לואי-nhbxeh
זאיין-שקד סטיילס (דיירקשנית בנשמה!)

24/11/2013 11:22

אני רוצה להיות אחותו התאומה של לואי פליז!!

06/12/2013 15:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך