אקססוריז של וואנדי!
חכו לפרק הבא תאמינו לי יהיה מותח!

אקססוריז- פרק 1 חלק ב

חכו לפרק הבא תאמינו לי יהיה מותח!

הודעה קטנה לפני שאני מתחילה:
אני רוצה לשנות לסיפור את השם, ואני פתוחה להצעות!

אוקי:
-זה צריך להיות שם שאם תכנסו לסיפורים אחרונים ותיראו את זה, ישר תיכנסו
-זה גם צריך להתאים לעלילה, אז אני יפסיק לחפור ואתן לכם לקרוא את הסיפור:)

"הלו" נוי ענתה לי בנימה ישנונית. "היי! את מתארת לעצמך שהיום אנחנו טסות ללונדון???" שאלתי אותה בהתרגשות, בזמן שאני מכינה לי תרמוס עם קפה.
"לא…… תני לי לישון עוד חמש דקות" היא מתחננת. "לא! נראה לך? אנחנו נאחר את הטיסה!!" אני כועסת אליה.
"אוי… החיים עם BFF פרפקטיונצטית:) (אחת שעושה הכל מושלם)"…. היא עוד מעזה לצחוק עלי!!!!
"יופי נוי… מצחיק מאוד!! עוד רבע שעה אני אצלך, ואם את לא מוכנה, אני נוסעת ללונדון לבד!"
"בסדר בסדר!" היא אומרת, ומנתקת מהר כדי שהיא תוכל להספיק להתארגן.
אני לוקחת את הפלאפון שלי, ומסמסת לתומר, החבר שלי:
אני-היי מאמי. היום אני טסה!
תומר שאני אוהבת-כן….
אני-אני לא אראה אותך שבוע וחצי…:(
תומר שאני אוהבת-אני יודע, תקשיבי אני חייב לספר לך משהו, יש לך דקה?
אני- יש לי אפילו שתיים ;)
תומר שאני אוהבת-אוקיי, אז ככה: אתמול הלכתי עם חברים למסיבה, ופגשתי שם מישהי. קוראים לה זוהר ו…. התנשקנו.
אני- אוקיי מאמי, יעבור. בנינו יש אהבה, ולא מוותרים על אהבה כזו בגלל משהו קטן, נכון?
תומר שאני אוהבת-אז זהו, שאני לא בטוח עד כמה אני אוהב אותך. תראי, בני לבין זוהר יש משהו מיוחד, ברגע שהתנשקנו אני הרגשתי כאילו את לא קיימת, ורק זוהר פה. אנחנו…….. מאוהבים. אני מאוהב בה עד מעל הראש, והתנשקנו יותר מפעם אחת. בקיצור……………… אנחנו לא יכולים להיות ביחד יותר. עכשיו אני עם זוהר.
אני- ביי.
תומר שאני אוהבת- רגע….. אני רק רוצה להגיד לך משהו….. אני מצטער, פשוט חשבתי שיהיה הוגן להגיד לך את מי אני אוהב באמת, עם אני מרגיש משהו כשאני מתנשק. במקרה הזה זו לא את, את מבינה?
אני-אני עסוקה עכשיו, ביי.

'אני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה! הוא כלכך זבל, מנייאק ומפגר!! אני לא מאמינה שעד לפני כמה ימים רציתי להיות איתו….. איככס אני בחיים לא יסלח לו על זה…..
אני עוזבת אותו ללילה אחד, וכבר הוא מוצא מישהי!!!!!!!!
איזה גועללל…… אני לא מאמינה עליו, כלכך דוחה! סיכמנו שלא בוגדים! הוא היה יכול לסמס לי שהוא פגש מישהי, לזרוק אותי באסאמאס, ולא לספר לי שהוא בוגד בי, ושהוא לא מרגיש כלום שאנחנו מתנשקים!אני פשוט… טוב, אני חייבת לעזוב את העניין הזה, ולהתרכז בהנאה שלי בלונדון!
טוב, על מי אני עובדת? אני יותר מידי עצובה כדי לספר לאמא!!
אני הולכת לסמס לנוי עכשיו.

אני-את לא מאמינה.
נויוש♥-מה קרה??
אני-תומר פגש מישהי.
נויוש♥- נו, ו…..
אני-והתנשק איתה.
נויוש♥-מה????????????????????????
אני-וזרק אותי בשבילה.
נויוש♥מה??????????????????????????????????????????????????????????
אני-כן.
נויוש♥מה??????????????????????????????????????????????????????????
אני- לא עוזר לי כשאת כותבת"מה?????????????????????????????", את יודעת?!
נויוש♥- סליחה. אני פשוט לא מאמינה! איזה דפוק!!!!!!!!!!!
אני- :(
נויוש♥-טוב, אני יודעת מה את צריכה!
אני- ??
נויוש♥-בואי נשחק אמת או חובה.
אני- what?!
נויוש♥- יאלה, אני ראשונה: אמת או חובה?
אני- אוקיי…… חובה:*
נויוש♥- חובה עלייך………….


תגובות (3)

תמשיכייי!!
איזה רע שהוא זרק אותה בשביל מישהי אחרת!

26/11/2013 07:17

תמשיכי!

26/11/2013 07:55

:)
יש לכן רעיון לשם (לסיפור)?!?!?!?!

27/11/2013 09:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך