אקססוריז של וואנדי!
חכו חכו......אני יעלה את פרק 1 חלק ב'
אולי היום... :)

אקססוריז- פרק 1 חלא א'

חכו חכו......אני יעלה את פרק 1 חלק ב'
אולי היום... :)

אוקיי,
הפרק הזה מתחלק לשניים:
חלק הראשון הוא בעצם עוד מידע, והחלק השני הוא ממש הסיפור.
טוב, אז….




(כל מה ש בין אחד כזה'לאחד כזה ', זה מה שהיא חושבת)
"מאי!!!" אמא שלי צעקה לי.
"כבר עשר!!" היא ממשיכה לצעוק, ומעירה אותי בדרך הנעימה הזו. 'היום אני טסה עם נוי (ה-BFF שלי) ללונדון!!!! זו התוכנית: ביום הראשון של חופשת חנוכה(והכריסמס), אני והיא עולות על מטוס ב-12 בצהריים, וטסות ללונדון לכל החופשה! הרעיון הוא שבחנוכה, אני חוגגת 18, ובדיוק בתאריך שלי, אנחנו הולכות להופעה של וואן די!!!! חופשה חלומית!♥'
"התעוררתי אמא!" אני צועקת לה, כדי שהיא לא תמשיך בדרכה היצירתית מאוד להעיר אותי.
אמא באה לחדר שלי, ופתחה את החלון."מאי, תתעוררי חמודה, תארגני את התיק לטיסה, ואל תשכחי לקחת דרכון ותעודת זהות" היא אומרת. "ברור אמא", אני משחילה, ומסתכלת על התמונה שנמצאת לי על השולחן: אני ונוי יושבות מחובקות.
נוי ממש יפה: עניים ירוקות, שער שטני, רזה, גבוהה, ואחת כזו, שעל הבעת הפנים שלה, רואים שהיא מאוד פופולרית אצל הבנים :)
אני לא חושבת שאני ממש יפה, אבל נוי תמיד אומרת שבסוף אני אהיה דוגמנית, מה שלדעתי נכון בקשר אליה.
לי יש עניים כחולות, ואני בלונדינית מהרגע שנולדתי. יש לי שער נוראי: הוא מתולתל! הוא יפה הוכל, אבל כשאני צריכה לסרק אותו, זה נהיה סיוט!!!!
אני לא בדיוק רזה, אני באמצע. אני גם גבוהה, אבל כשזה לא בה עם רזה, זה נראה פחות טוב…
:(
קמתי מהמיטה, והתקרבתי לשולחן. עליו הייתה התעודת זהות שלי. תמיד אהבתי תעודות כאלה, הם מממש ענינו אותי!
שם: מאי גולן
אם: בלה גולן
אב: כריס גולן
אחים: אין
אחיות: קים גולן (13), איימי גולן (8)
תאריך לידה: 23.11.1996
ארץ מוצא: אנגליה, לונדון
כיתה: י"ב
יש רשיון נהיגה, חוסנה בכל החיסונים הדרושים.

(מה עוד יש בתעודת זהות?!!)

לקחתי אותה ואת הדרכון שלי, והכנסתי לתיק הגב שלי.
לקחתי עוד כמה דברים חשובים:
פלאפון, MP4,קצת אוכל, מים, כדורים נגד מחלת ים,מחברת, עטים כסף, ומסקרה.
מה אני יעשה בלי מסקרה באמצע לונדון?! ;)
התלבשתי, אכלתי ארוחת בוקר, והתקשרתי לנוי.


תגובות (4)

המשך!

25/11/2013 00:20

אני לא יודעת מתי יהיה לי זמן לכתוב…….. אולי היום:)

25/11/2013 04:10

מושלם תמשיכי

25/11/2013 05:07

תמשיכי

25/11/2013 05:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך