היי אני שיניתי טיפה את הפרק הקודם אבל לא שינויים יותר מדי חשובים רק שני משפטים.

אתה הוא בעצם אהבת חיי? פרק 2

28/12/2015 976 צפיות אין תגובות
היי אני שיניתי טיפה את הפרק הקודם אבל לא שינויים יותר מדי חשובים רק שני משפטים.

שכחתי לציין בפרק הקודם הבנים ואיימי כבר סיימו את הלימודים וליולי יש חופש כי הם נמצאים בחג המולד.
—————————————————————-
לאחר שאני ויולי סיימנו לאכל ופינינו אחרינו החלטנו שאנחנו הולכות לקניון.
עליתי לחדרי והחלפתי את חולצתי לגופייה שחורה פשוטה ועל זה שריג אפור את מכנסיי החלפתי בג׳ינס סקיני בצבע בורדו ולקחתי איתי גם מעיל חם.
שמתי על פני טיפה מייקאפ ליפסטיק אדמדם ומבריק ועשיתי קו איילינר דק על עייני.
לקחתי את תיקי נעלתי מגפיים גבהות בצבע שחור וירדתי ובדיוק גם יולי ירדה.
"בואי היינו" אמרתי ליולי.
"לאן אתן הולכות?" שאל לואי מהמטבח.
"לקניון" ענינו אני וילי ביחד.
"טוב אל תחזרו מאוחר" אמר ואנחנו כבר יצאנו.
טום השומר/נהג, שלי ושל יולי הסיע אותנו מכיוון שאין לי עדיין רישיון.
ישר בכניסה של הקניון כבר עדר המעריצות התנפל עלינו.
אתם בטח שואלים למה עלינו נכון?
טויב אז ככה אני אחות של לואי טומליסון מוואן דיירקשן שרוב האנשים בעולם יודעים מי הם, ובואו נגיד שאני יכולה לדאוג שכל אחד ואחת מהעדר מעריצים הזה יפגוש ביחידות את כל הלהקה.
לאחר שטום עזר לנו לעבור את העדר מעריצים הזה נכנסנו לחניות חמודות כאלה וקנינו כל אחת מנורות של חג המולד שאפשר לתלות בחדר, דובי גדול וחמוד לישון איתו, מנורת לילה ואני רניתי לעצמי יומן לעבודה החדשה שאני הולכת להתחיל לעבוד בה.
אני הולכת להיות פסיכולוגית/יועצת בבית יתומים זה חלום חיי מגיל שתיים עשרה כן כן זה החלום שלי.
טוב אז בוא נגיד שכל חיי מאוד אהבתי ואני עדיין אוהבת לפתור בעיות נפשיות, אני מאוד מצליחה בזה אפילו חברות שלי אומרות שמתאים לי להיות פסיכולוגית, אפילו עוזר לי לדעת שאני מצליחה לפתור בעיות.
אתם שואלים בטח איך אני כבר עשיתי תואר כל כך מוקדם נכון? אז אני מאוד מחוננת אז הקפיצו אותי כמה כיתות ובגיל שש עשרה סיימתי תיכון וישר עשיתי שני תארים.
שילמתי עליי ועל יולי ועברנו לחנויות בגדים וקניתי 2 שמלות יציאה, 5 צעיפים יפים, 3 טייצים עם דוגמאות חמודות, 9 חולצות לעבודה ו2 ג׳ינסים.
שילמתי עלי ועל יולי שלקחה פחות דברים ממני.
לבסוף גררתי את יולי לחנות הלבשה תחתונה כי אני חייבת חזיות חדשות.
"נו למה את גררת אותי לפה?" שאלה יולי בחוסר סבלנות.
"כי אני חייבת חזיות חדשות" אמרתי ובדיוק סיימתי לשלם יצאנו והלכנו לבית קפה קטן.
"מה תרצו להזמין?" שאל המלצר.
"אני רוצה מיץ תופזים וסלט יווני" אמרה יולי במהירות.
"אני רוצה כמוה" אמרתי בחיוך.
עיינתי טיפה בהודעות בטלפון והארוחה כבר הגיעה.
אני ויולי המשכנו לדבר ולצחוק ולאחר חצי שעה סיימנו לאכול ולשם.
יצאנו מהקניון בעזרת טום והוא הסיע אותנו הביתה.
"אני בבית" צעקה יולי כשנחנסנו וכולם פרצו בצחוק.
עליתי לחדרי סידרתי את הכל והכנתי לי תיק למסיבת פיג׳מות הערב.
כשהייתי מוכנה התקשרתי לטום.
"הלו" ענה בקול הסמכותי שלו.
"היי טום אני צריכה שתקפיץ אותי לאפריל." אמרתי בעליזות.
"טוב עוד חמש דקות אני בא" אמר.
"טוב ביי" אמרתי.
"ביי" השיב.
לאחר חמש דקות טום הגיע והסיע אותי לאפריל.
"ביי תודה טום" אמרתי.
"ביי" ענה בחיוך.
נכנסתי לביתה של יולי והתחילה החגיגה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך