במי לדעתכם מאוהבת בסתר אוריאן? אני מצטערת על הפרק הקצר. אשמח לקבל תגובות טיפים וכל דבר:-)

אתה הוא האחד? פרק 2

במי לדעתכם מאוהבת בסתר אוריאן? אני מצטערת על הפרק הקצר. אשמח לקבל תגובות טיפים וכל דבר:-)

כשהתהתקנו מהנשיקה המושלמת שלנו ראיתי שאוריאן מסמיקה ברמות.
"אז מה אנחנו?" שאלה בקול השקט והתמים שלה.
"אני מניח שזוג" אמרתי ונישקתי אותה אך היא לא נישקה חזרה.
"אורי שלי מה קרה?" שאלתי לא מבין למה אוריאן שלי לא מנשקת אותי.
"אתה מבטיח שלא תיפגע בי?" שאלה בפחד.
"ברור שאני לא אפגע בך" השבתי.
הפעם הייתה שאת אוריאן שניגשה ונישקה אותי.
"בייב רוצה לראות סרט?" שאלתי והיא הנהנה לחיוב.
הכנתי פופקורן ובחרנו סרט ביחד.
"אני גאה בך נסיכה שלי!" אמרתי הגאווה וחיבקתי את האוצר שלי.
"למה?" שאלה בקולה הילדותי.
"כי את כאן איתי"
אני יודע שלאוריאן יש דימוי עצמי נמוך ושהיא מאוד ביישנית אבל זה שהיא כאן לא מפחדת להיות בת הזוג שלי, זאת התקדמות ענקית, אני יהיה לצידה בכל מצב!
נקודת מבט אוריאן
הרגשתי איך ביטני מלאה בפרפרים אחרי כל נגיעה הכי קטנה של נייל בי.
האמת פעם הייתי מאוהבת קשות בנייל הייתי כל כך ביישנית שלא סיפרתי לו, ניסיתי במשך חודשים להדחיק את הרגש הזה עד שלאט לאט הדחקתי אותו כמעט לגמרי אך כשנייל נישק אותי הרגשתי בביטני את כל הפרפרים ואת כל הרגשות שניסיתי להדחיק חודשים.
סוף סוף אנחנו ביחד.
סוף סוף מישהו באמת מבין אותי סוף סוף מישהו באמת עוזר לי.
פתאום התעוררו בי רגשות עזים למישהו שכבר שנים אני מנסה להוציא את תמונתו ממוחי.
"ניי (קיצור לנייל) מתי אני ישלים עם לואיתה שאלתי בטיפה חשש שהיה גלוי לפי קולי.
"בייב אני עכשיו יחזיר אותך הביתה ואתם תשלימו אני בטוח." אמר נייל בקול בטוח.
נכנסתי הביתה לא ראיתי את לואי בסלון הוא בטח בחדר שלו.
עליתי במדרגות לכיוון החדר שלי ובדיוק לואי יצא מחדרו.
"אורי אני צריך לדבר איתך" אמר לואי בקול בלא אשמה.
נכנסנו לחדרו ולואי התחיל בדבריו.
"תקשיבי אורי אני ממש מצטער לא התכוונתי אני רק דואג לך אני לא רוצה שיקרה לך משהו רע." אמר שבקולו אפשר לשמוע שהו מאוד מצטער על מעשיו.
"לו אני סלחתי לך כבר ממזמן" אמרתי בטיפה שימחה.
"תודה אחות קטנה" אמר בשמחה.
"בבקשה אח גדול" אמרתי בחיוך גדול.
"אה ויש לי חבר" אמרתי בהתרגשות.
"מי זה הבן זונה הבא שאני הולך לפוצץ לו את הפרצוף." אמר בצחוק, אני יודעת שהוא הוא לא יעשה את זה הרי לואי רק מדבר ולא עושה.
"חה חה חה מצחיק מאוד" אמרתי בציניות.
"נו את מותחת אותי" אמר בקול מתוח.
"טוב אז זה נייל" אמרתי במהירות.
"אוקיי… זה היה מפתיע… מזל טוב סיס!!!" אמר עם הפסקות ארוכות בין המילים ולבסוף חיבק אותי חיבוק של אח גדול.
פתאום שוב פעם, כבר בפעם השניה היום התעוררו בי אותם רגשות לאותו בחור נאה וגבוה, בחור ששנים אני מסתירה את אהבתי אליו, בחור שריגשותי אליו יותר חזקים מרגשותיי לנייל.
שוב פעם עולה תמונתו במוחי שוב פעם אני רואה את…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך