אנונימית9999
איזה באסה אם כל זה היה חלום אה? חחחחחחחח
אבל אני מניחה שתגלו את זה בפרק הבא ;) חחחחחחחחח
טוב, אני יודעת שלא קרה שום דבר דרמטי בפרק הזה, אבל סתם הייתי במצב רוח נחמד אז רציתי שהם יהיו חמודים חחח

תודה לאהובות שלי שמגיבות לי תמיד ועושות לי טוב על הלב.. אוהבת אתכן המון!

אשמח לתגובות, וחג שמח אהובות שלי 3>

בדרך אל החופש – פרק 28

אנונימית9999 18/09/2013 1644 צפיות 17 תגובות
איזה באסה אם כל זה היה חלום אה? חחחחחחחח
אבל אני מניחה שתגלו את זה בפרק הבא ;) חחחחחחחחח
טוב, אני יודעת שלא קרה שום דבר דרמטי בפרק הזה, אבל סתם הייתי במצב רוח נחמד אז רציתי שהם יהיו חמודים חחח

תודה לאהובות שלי שמגיבות לי תמיד ועושות לי טוב על הלב.. אוהבת אתכן המון!

אשמח לתגובות, וחג שמח אהובות שלי 3>

-נקודת המבט של אשלי-

פקחתי את עיניי באיטיות, עדיין לא לגמרי ערה. היה לי חם, חם ונוח. ראשי נח על כרית קצת קשה, בהחלט לא זו של החדר שלי במלון. רגע.. פקחתי את עיניי לרווחה, קולטת איפה אני נמצאת. אני לא במלון, אני לא בחדר שלי, אני בשטח. עם הארי. הארי סטיילס. הבן זוג שלי?!
כבר לא היה חשוך, האור התחיל לעלות מעבר להרים במרחק, זו שעת הזריחה.. ואוו, השטח הרבה יותר גדול ממה שחשבתי, עכשיו שאני רואה את כולו.. אנחנו באמת באמצע שום מקום. למרות זאת, עדיין יכולתי לשמוע את המכוניות הנוסעות על הכביש המהיר, בטח אנשים שקמו מוקדם לעוד יום עבודה… יום עבודה! פאק! יש לבנים ראיון בבוקר!

ניסיתי להתיישר במקומי אך משהו שמר אותי קרובה למזרון. הבטתי מטה, רואה את יד כרוכה מסביב לביטני.. הארי? הפניתי את ראשי אחורה, ואז באמת נפל לי האסימון על כל מה שקרה אתמול בלילה. אני והארי.. התנשקנו.. זה אומר שסלחתי לו על כל מה שהוא עשה לי? אוח, על מי אני עובדת.. סלחתי לו עוד אתמול.. אממ.. בעצם זה כבר שלשום, כשהוא לקח אותי לגג של המלון. הסתכלתי על הארי, הוא ישן מאחורי, מחבק אותי בכפיות, צמוד אלי. באור המעומעם של הזריחה, הוא נראה ממש כמו מלאך קטן. הוא לא ניראה כמו הארי השחצן, היהיר, ה'גבר גבר' שהוא מנסה להיות תמיד. אלא זה הארי אחר, הארי נינוח יותר, שליו, רגוע.. שפתיו מופרדות מעט אחת מהשנייה, תלתליו נופלים בסבך מרושל על צידי פניו, אבל זה לא משנה כלום, הוא עדיין יפה יותר מתמיד. כנראה שנרדמנו אתמול בלילה.. אני והארי ישנו אתמול יחד, מחובקים, בכפיות.. זאת הפעם הראשונה שלי שאני יושנת עם מישהו שהוא לא קרול.. או עם מישהו שהוא לא בת..

כשחושבים על זה, היו לי הרבה פעמים ראשונות עם הארי סטיילס. הוא היה הנשיקה הראשונה שלי, הוא היה הראשון שראה אותי בוכה וזכה להצצה קטנה לנפש המתוסבכת ולמשפחה המתוסבכת שלי, הוא היה הראשון שלקח אותי להסתפר אחרי שלוש שנים שלא הרשתי לאף אחד לגעת לי בשיער, הוא היה הראשון שפגע בי עד עמקי נשמתי, הוא היה הראשון שהרגשתי את הצורך לגרום לו לקנא, הוא היה הראשון שתפסתי לידו אומץ והחזרתי לו ועצבנתי אותו, בדרך כלל אני שקטה וסותמת את הפה תמיד. הוא היה הראשון שלקח אותי לראות את מגדל אייפל, אי פעם. נכון, אני הבת של הנשיא וכסף לטיולים לא חסר, אבל שחושבים על זה, אף פעם לא עזבתי את ארה"ב. הוא היה הראשון שלקח אותי להחלקה על הקרח, הראשון שגרם לליבי לעצור את פעימותיו כי דאגתי לו, הראשון שישנתי איתו לילה שלם, הראשון שהתחבקתי איתו בכפיות, הראשון שאהבתי.. שאני אוהבת.. איך לעזאזל התאהבתי בו!? למרות כל מה שהוא עשה.. כל היגיון בריא של כל אישה יגיד להתרחק ממנו כמה שיותר, כל היגיון בריא יחשוב שאני מפגרת ומטומטמת שאני רצה לזרועותיו של זה שהכי פגע בי.. אבל.. מסתבר שהלב לא פועל לפי ההיגיון הבריא.. ללב יש חוקים משלו.. זה מה שתמיד אמא אמרה לי, ותמיד חשבתי שזה בולשיט אחד גדול. אמא תמיד אמרה שכשמישהו מאוהב, כל ההיגיון נעלם ממנו, שמי שמאוהב יעשה דברים שהוא חשב שלעולם הוא לא יעשה. כמו להתאהב בזה שאת אמורה לשנוא.. אבל אין דרך חזרה.. הארי.. הוא היה הראשון שלי בכל כך הרבה מובנים.. ואני רוצה שהוא ימשיך להיות הראשון שלי.. בעוד הרבה מובנים.. אני-

"זה יעשה לך קמטים לחשוב כל כך הרבה." ההערה הזו של הארי קטעה אותי ממחשבותיי, גורמת לי לקפוץ מעט בבהלה. "מצטער שהבהלתי אותך." הוא אמר בלחישה, נושק לי על הלחי, ידו עדיין כרוכה מסביבי. הרגשתי את הלחי שלי בוערת למגע שפתיו. אני לא רגילה לזה..
"נרדמנו…" מלמלתי בשקט, מנסה להתחמק ממבטו הנוקב שלא זז ממני, ידו עדיין כרוכה סביבי, מחזיקה אותי קרוב אליו.
"את יודעת.. כיף לחבק אותך." הוא מלמל פתאום, טומן את ראשו בעורפי, שואף אל ראותיו את הריח של שיערי. בתנוחה הזו, אני יכולה להרגיש את שרירי החזה שלו נצמדים אל גבי. וואו, הוא מתאמן?
מה אני אמורה לענות על זה? אף פעם אף אחד לא אמר לי דבר כזה, אפילו לא קרוב לזה למען האמת. הארי הרים את ראשו, מסתכל עלי בתמיהה, כנראה מנסה להבין מה עובר לי בראש. תאמין לי הארי, אני בעצמי לא יודעת מה עובר לי בראש.
הוא הרים את ידו, זאת שלא כרוכה סביבי, ונשען עליה, בדיוק כמו אתמול, לפני שהוא נישק אותי. אוי.. זה אומר שהוא הולך לנשק אותי שוב? פתאום זרמים רצו בגופי, וצפייה החלה להיבנות בתוכי. כן, אני רוצה שהוא ינשק אותי… אני חושבת שהסמקתי לנוכח המחשבה הזו. הסתובבתי מעט במקומי, נשענת על גבי, מביטה בו.
"מה קרה?" הוא שאל, הבעתו מודאגת.
"כלום.." תנשק אותי.
"תגידי לי.." הוא התעקש, מבטו שורף אותי מבפנים.
"באמת, כלום.. הכל בסדר." חייכתי אליו. הכל באמת בסדר, אני מרגישה רגועה, שמחה.. רק תנשק אותי כבר.
"אש'.. את מגמגמת מהרגע שהתעוררת. הכל בסדר?"
"כ-כן.. אני בסדר.." תנשק אותי!
"את מתחרטת על אתמול?" הוא שאל פתאום, גורם לליבי לעצור.
"לא!" זה יצא החוצה קצת יותר מידי חזק ממה שציפיתי. שיט. למה אני חייבת לעשות לעצמי בושות כל הזמן?
"אני שמח.." הוא חייך אלי. יכולתי לראות בבירור שהוא מבליע גיכוח. תנשק אותי.
"אממ.. אנחנו צריכים לחזור.. יש לכם ראיון ב10 בבוקר.." מלמלתי במבוכה. אף פעם לא הייתי כל כך קרובה לגבר, שכובה סוג של מתחתיו, כשידו כרוכה מסביבי. זה נורמאלי שאני מרגישה כאילו הלב שלי עומד להתפרץ לי מבית החזה?!
הארי הוציא את האייפון מהכיס האחורי של המכנס שלו והביט בשעה.
"6 בבוקר. יש לנו שעה נסיעה.. מה שאומר שתהיה לנו עוד שעה וחצי לשינה. בואי, את תוכלי לישון גם בדרך." הוא אמר וקם מתנוחת השכיבה שלו, מושיט לי את ידו. אוקיי, אז הוא לא הולך לנשק אותי, ואני לא יכולה להתעלם מתחושת האכזבה שעברה בי. למה אני כל כך רוצה שהוא ינשק אותי? 'בגלל השפתיים התפוחות והמתוקות והמזמינות שלו' קול עמוק בתוך הראש שלי ענה לי על השאלה. כן, כנראה בגלל זה… הושטתי את ידי והארי עזר לי לקום. קיפלנו את הדברים והחזרנו אותם לתא המטען של הרכב. שקט מביך שרר בינינו כל הזמן הזה. אני לא יודעת מה לומר לו…
"אממ.. שכחת את המקל הזוהר.." מלמלתי כשהבחנתי במשהו נוצץ במרחק. עשיתי את דרכי לשם בעייפות, גוררת את רגלי וגורמת לחול שמתחתיי ליצור ענן אבק לרגליי. התכופפתי לקחת את המקל, ובדיוק כשהרמתי את ראשי והתיישרתי, ליבי נדם מלכת.
מולי, במרחק של לא פחות משני מטרים- שזה קרוב, יותר מידי קרוב- עמד לו שועל בגודל בינוני, עיניו מביטות בשלי, ושלי מביטות בעיניו. צמרמורת עברה בכל גופי, והרגשתי את ידי מתחילה לרעוד.
"ה..ה..הארי.." קראתי בגמגום, ורק לאחר שלא הייתה תשובה הבנתי שאני בעצם לחשתי את זה. "ה..הארי!" קראתי בקול שוב.
"אה?" שמעתי אותו צועק במעומעם מרחוק, כנראה ראשו טמון בתא המטען, מנסה לסדר אותו.
"אממ.. ה..הארי.. י..יש פה.. ש..שועל.." גמגמתי בקול, לא מעיזה להפנות את מבטי אפילו לא לרגע מהשועל. הוא המשיך להביט בי, ולא הצלחתי לקרוא את הבעת פניו. ברור שלא תצליחי טיפשה, זו חיה למען השם! אין להם הבעות פנים! חוץ מלכלבים אולי..
"שועל?" שמעתי את הארי קורא בפליאה. הוא אמיתי?! למה הוא לא לידי לעזאזל?!
"אתה מוכן להיות מופתע מהעובדה שיש פה שועל, כשאתה נמצא לידי בבקשה!" צעקתי לו, מרגישה את הפאניקה מדברת מתוכי.
"זה בסך הכל שועל קטן.." שמעתי את הארי ממלמל בדרכו אלי.
"קטן?! הוא ענקי!" צעקתי לו, ורק אז שמתי לב שהוא כבר עומד לידי, מביט גם הוא בשועל, אבל משום מה, הבעתו לא הייתה מפוחדת כמו ההבעה שעל פניי.
"אל תדאגי. אם לא תעשי לו כלום, הוא גם לא יעשה לך כלום." הוא חייך אלי ברוגע.
"סליחה באמת שלא קראתי את 'המדריך השלם לשועלים' הארי! הוא מסתכל עלי!"
"זה כי גם הוא רואה את היופי המיוחד שיש בך.." אוקיי, זה היה יכול להיות רומנטי בטירוף אם לא הייתי מבוהלת עד העצם כרגע. אני וחיות- לא הולך ביחד!
"כן, זה לא כל כך משנה לי אם שועל רואה את היופי המיוחד שלי או לא.. למען האמת, אני מעדיפה ששום שועל לא יראה אותי בכלל.." לא יכולתי להשתלט על הציניות שבקולי. "איכפת לך?" דחפתי אותו קצת בכתפו, גורמת לו להבין שהגיע הזמן שנסיים את המפגש הקטן שלנו עם מר שועל. הארי הבין את הרמז ואחז בידי, גורם לי ללכת יחד איתו בצעדים קטנים אחורה, מבטי לא זז לשנייה אחת מהשועל, שנשאר במקומו. המשכנו ללכת כך עד שהגענו לרכב, הארי פתח לי את הדלת וקפצתי פנימה, גוררת אחרי את הצחוק של הארי. יופי, תצחק עלי למה לא.. הארי הקיף את הרכב ונכנס גם הוא פנימה, חיוך משועשע על פניו.
"אני שמחה שזה מצחיק אותך שכמעט קיבלתי התקף לב!" שילבתי את ידיי על החזה.
"פעם שנייה שאני כמעט גורם לך להתקף לב.." הוא אומר בשעשוע ומתניע את הרכב. "לפחות את יודעת שאף פעם לא משעמם איתי.." הוא קרץ לי, ולא יכולתי להבליע את החיוך שהתפרס על פניי. כן, בהחלט לא משעמם איתו.

**
"אש'.." הרגשתי יד מנענעת אותי טיפה מהכתף. פקחתי את עיניי, ראשי היה מושען על ידי, רגליי מכורבלות קרוב אלי על הכיסא של הרכב. המראה הראשון שראיתי היה הארי, רוכן מעלי, מחייך את חיוך המיליון דולר שלו אלי. פאק, הוא כל כך יפה..
"הגענו?" שאלתי בישנוניות, מותחת את רגליי מטה אל רצפת הרכב.
"כן.. השעה 7. יש לנו שעתיים לישון." הארי יצא מהרכב בדיוק ברגע בו עיניי נפקחו לרווחה. רגע- לנו? זה אומר שאנחנו הולכים לישון יחד עכשיו?? שמעתי את הדלת נפתחת מהצד שלי, וכשהפניתי את ראשי ראיתי את ידו של הארי מושטת אלי. לקחתי אותה, ויצאתי מהרכב.
"מה עם הדברים?" שאלתי אותו כשראיתי שהוא נועל את הרכב ומתחיל ללכת לכיוון המעלית.
"אני אקח אותם אחרי זה." הוא מלמל, ורק עכשיו שמתי לב- הוא מחזיק את ידי.. אנחנו הולכים יד ביד אל המעלית.. מבטי נעצר שניות ארוכות על הידיים שלנו, האצבעות משולבות אחת בשנייה.. אף פעם לא הלכתי יד ביד עם מישהו.. זו עוד פעם ראשונה שיש לי עם הארי סטיילס.
לא יכולתי להתעלם מהלחץ שכרסם בי בזמן שעשינו את דרכנו מעלה במעלית. הארי רוצה שאני ישן איתו? או שאולי הוא רוצה לבוא לישון איתי בחדר שלי? לא, זה לא הגיוני.. החדר שלו גדול יותר.. אבל.. לישון יחד? אנחנו נהיינו זוג רק מאתמול.. הוא אפילו לא נישק אותי היום בכלל.. וכבר אני אשן איתו? לא.. זה לא בסדר.. צריך לקחת את הדברים לאט. אני לא יכולה ישר לקפוץ למיטה שלו.. נכון? המעלית נעצרה ויצאנו ממנו, ידינו עדיין משולבות, והארי עשה את דרכו אל החדר שלי. הו.. אוקיי.. זה אומר שהוא מצפה שנישן אצלי בחדר? זה לא הגיוני..
"רואה.." הארי אמר פתאום כשנעצרנו מול דלת חדרי. איך הספקנו להגיע לכאן כל כך מהר? "החזרתי אותך בריאה ושלמה." הוא חייך אלי.
"ועם עוד התקף לב נוסף לרשימה.." אמרתי בהתגרות.
"יש לך רשימה?" הארי הרים גבה בשעשוע.
"איתך.. אי אפשר לדעת.. אני מכינה את עצמי מראש." אמרתי לו וחייכתי בחזרה. תנשק אותי.
"היה לי כיף.." הוא אמר פתאום, עיניו נוצצות ומביטות בשלי.
"גם לי.. תודה על אתמול.. זה היה.. עוצר נשימה.." כמו הנשיקות שלך, חשבתי לעצמי, אבל לא אמרתי את זה בקול.
"מגיע לך את זה, ואפילו יותר.." הוא אמר ברוך, מלטף את פניי בעזרת ידו.
"להעיר אותך ב9?" הוא שאל, עדיין מביט אל תוך עיניי. הו.. אז הוא לא נכנס?
"אני אשמח." חייכתי אליו במבוכה. אני לא רגילה לזה..
הארי הנהן בתשובה, שפתיו מתעקלות לחיוך. ידו השנייה, זו שלא מלטפת את פניי מצאה את דרכה אל המותן שלי, והוא קירב אותי אל גופו, מצמצם כל רווח מורט עצבים בינינו. הללויה..
הוא רכן אלי, ושנייה לאחר מכן שפתיו המלאות היו על שלי, מנשקות אותי באיטיות, בעדינות, ברוך.. ואוו.. החזרתי לו נשיקה, שפתיו מפשקות את שלי, ושלי נענות ברצון לשלו.. הרמתי את ידי והנחתי אותה על החזה שלו, בעוד השנייה מלטפת את העורף שלו. הנשיקה הלכה והתלהטה, ומצאתי את עצמי נואשת לאוויר, מתרחקת ממנו מעט. מצחו שעונה על שלי, ושנינו מתנשמים, מחפשים אחר האוויר שאזל מראותינו. ואוו.. הוא מנשק ממש-ממש- טוב.. לא שיש לי עם מי להשוות.. כאילו, יש, עם ליאם.. אבל הייתי שיכורה ככה שאני לא בדיוק זוכרת מה הלך שם. אבל אני יכולה להגיד שבהחלט התמזל מזלי שהארי הוא זה שניקש אותי בפעם הראשונה. כבר אז הוא השאיר אותי חסרת מילים, כבר אז הוא-

"את שוב חושבת חזק מידי.." הארי הוציא אותי ממחשבותיי. "ואת שוב נושכת את השפה התחתונה שלך.." הוא אמר בזמן שהעביר את האגודל שלו על השפה התחתונה שלי, מוציא אותה מבין שיניי. "התגעגעתי לזה.." הוא מלמל כנגד שפתיי, מדביק נשיקה רכה נוספת עליהם.
"התגעגעת לזה שאני נושכת את השפה?" שאלתי מופתעת. "למה?" המשכתי כשראיתי שהוא מניד את ראשו בתשובה, המצח שלו עדיין נשענת על שלי.
"כי את ניראת סקסית ככה.." הוא מלמל כנגד שפתיי, ובאותו רגע הודיתי לאל שעיניו עצומות, כך שהוא לא ראה את הלחיים הבוערות שלי.
"אתה ניראה לא רע בעצמך, סטיילס." עניתי בחיוך, מתגברת על המבוכה שמילאה אותי. הוא גיכח ונתן לי נשיקה קצרה נוספת על שפתיי, והתרחק ממני, מביט בי.
"אני אעיר אותך. לכי לישון." הוא חייך אלי, וכשהנדתי בראשי, הוא הסתובב ועשה את דרכו אל החדר שלו. מצאתי את עצמי מסתכלת עליו עד שהוא הגיע לחדרו, הביט לכיווני, מופתע שאני עדיין שם. הוא חייך אלי פעם נוספת, והוא נכנס אל חדרו, ואני לשלי.
זה אמיתי כל זה, או שאני נמצאת עכשיו בחלום הכי טוב שהיה לי בחיי?!


תגובות (17)

אעאעעאעאעאעעא מוושלם תמשיכייי!!!

18/09/2013 06:57

לא חלום ולא נעליים!
הם ביחד והם זוג
והם יתחתנו ויהיו להם 69 ילדים ואלפקה!
חח סתם סתם
יהיו להם שלושה ילדים וכלב!
לכלב יקראו אלפקה ולילדים : בים, בם ובום ><
עזבי אני בהי…

18/09/2013 07:28

חסר לך שזה יהיה חלום! לאלאלאלא רק לא חלום! טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה!
לא פשוט לא!
תמשיכי!

18/09/2013 07:41

איזה פרק מושלם תמשיכי דחוף!!!!

18/09/2013 07:46

תמשיכייייייי

18/09/2013 07:53

איזה חמודיםםםםםם!!!!! מושלםםםם!!!! תמשיכי מהררררררררר

18/09/2013 07:55

יאווו איזה חמודים תמשיכיי מהררר♥♥♥

18/09/2013 08:00

תמשיכיייייייייייייי!!!!!!!!!!!

18/09/2013 08:18

מ ו ש ל ם
!!!!!!!
חג שמח תמשיכי מהררר

18/09/2013 09:33

אווווייייי אני רוצה לראות שזהה חלוום!!
את אומרת שזה חלום ואת ה מתתההה!!!
הםם כאללהה חמוודייםם ורוומנטייםם ומצחיייקייםם!!
כל הקטעים שהיא רק שמה לב לזה שהוא החזיק לה תיד, לזה שהם זוג.. כאללהה חמוודיייםם וכל כך התרגשתתתייייי!!!!!
אניי מאוווהבבבתת בדרךך שאת כותבתת ובסיפוריםם שלך והכללל!!!
תממשיייכיייייייייי דחחוווףף!!!
חג שמחחחחח אוהבתתת!! ♥♥♥♥♥♥♥

18/09/2013 16:32

וואו איזה חמודים הם ביחד!!
וזה לא חלוםם זה אמיתי!!!!!
אוי אני כל הפרק דמיינתי
אותם ביחד! הם כאלה נושים
וחג שמחXx

18/09/2013 17:39

את לא מבינה איך התבאסתי כשנגמר הפרק. ואז ראיתי מה כתבת שזה "אולי חלום", רציתי להחטיף לך. תמשיכי!!!!!!!!

19/09/2013 00:10

הם כאלה נושים ביחד ') וזה לא היה חלום =] תמשיכי

19/09/2013 09:31

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע מאוהבת !!
תקשיבי ותקשיבי לי טוב , אם זה היה חלום אני פשוט הורגת אותך !! או שלא זה יכול להיות נחמד ומצחיק כי שנהיים זוג יש כזה מחסום כתיבה בהמשך שהדמויות הופכות לזוג , אם זה יהיה חלום זה פשוט רעיון קטלני , גאונההההה גאונההההה את בחיים לא הייתי חושבת להעלות שאלה כזאת חחחחחחחחח . קיצר אחות תמשיכי מהר אני מתה פה .

נ.ב : המשכתי לפרק 8 מוחעעעעעעע (את יודעת למה אני מתכוונת ) אוהבת !!

19/09/2013 10:58

אעאאעאעאעאעאעאעאעאעעאאעאעאעאעאעאעאעאא!!!!!!!!!!!!
מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם מושלמי ^_^
מאוהבת בסיפור הזהההה!!!!!!!!!
תמשייכי :))

19/09/2013 11:51

חחחחחחחחחח אני לא יכולה להפסיק לצחוק או לחייך!!! חחח תנשק אותה כבר יזבללללל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני בוכה פה מצחוק ואני לא יודעת למה חחחחחחחח אולי זה בגלל שגיליתי שהארי אוהב להתכרבל עם הכלב של גרימי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יאו אני בוכה פה מצחוק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

20/09/2013 12:49

חחחחחחחחחחחח פרק ממש מצחיק !!! חחחחחח את כותבת מדהייםם!

23/09/2013 17:03
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך