אנונימית9999
טוב, כתבתי את זה דיי בזריזות כי היה לי זמן מתוך כל הלחץ שאני נמצאת בו...
מקווה שלא שכחתם אותי...

אז.. עונה שניה!?
:)

בדרך אל החופש- פרק 36 ואחרון.

אנונימית9999 28/01/2014 1810 צפיות 18 תגובות
טוב, כתבתי את זה דיי בזריזות כי היה לי זמן מתוך כל הלחץ שאני נמצאת בו...
מקווה שלא שכחתם אותי...

אז.. עונה שניה!?
:)

מארועי הפרק הקודם:

הארי שוב קיבל שיחה ורץ לענות עליה לבד, אשלי שוב תוהה מה זה ומי מתקשר אליו, אבל הארי מתחמק מיזה בכך שהוא מציע לה ללכת לשחייה לילית, כשליאם וקרוליין מצטרפים אליהם. הבטחתי שבפרק הזה תגלו הכל, אז זה גם יהיה הפרק האחרון. מקווה שתהנו
__________

-נקודת המבט של הארי-

"אשלי! אל תיפלי!" קראתי לה בקול, מחזיק את שתי רגליה חזק כנגד הכתפיים שלי.
"אל תדאג, סטיילס. קרול, אולי תוותרי?" שמעתי את אשלי צוחקת מעלי במעומעם, בזמן ששוב המים כיסו לי את הראש. אנחנו כבר תיקו 2 בקרב התרנגולות, וזה הסיבוב המכריע.
"ווהווו!!!" שמעתי את אשלי צועקת ופקחתי את עיניי, רואה את ליאם עומד מולי צוחק, ואת קרול בדיוק יוצאת מתחת למים. אשלי הפילה אותה, ניצחנו.
"איזה תותחית חברה שלי!" צעקתי והרמתי את רגליה באוויר, גורם לך ליפול אחורה בהפתעה. הצעקה שלה גרמה לשלושתינו להתפקע מצחוק.
"הארי!" היא עלתה מהמים בנשימה אחת עמוקה, משפריצה מים לכיווני. ירדתי מתחת למים, תפסתי אותה במותניה, והפכתי אותה, כך שהיא שוב מתחת למים, מתפתלת בידיי.
"טוב, ניראלי שזה הזמן להשאיר אתכם לבד.." ליאם צחק והוא וקרוליין עשו את דרכם החוצה מהבריכה.
"מממ.. סוף סוף לבד.." אשלי לחשה וכרכה את רגליה סביב מותניי בתוך המים, ידיה נחו סביב צווארי, גופה התנגש בשלי כשהיא משכה את עצמה אלי. פאק.
"אשלי.." מלמלתי כנגד שפתיה, מרגיש איך כל גופי נדרך במקומו ומתמלא בצמרמורות. היא הדביקה את שפתיה לשלי, דוחקת את לשונה אל פי כמעט מיד. אני חייב להודות, לימדתי אותה טוב.
התנתקתי ממנה, מביט בעיניה ומתהפנט מהמבט שלה עלי.
"מאוחר כבר.. הגיע הזמן לעלות.." חייכתי אליה ותפסתי ברגליה, מוריד אותן ממותניי. יכולתי לראות את ההפתעה על פניה, ואת הפגיעה באגו שלה.. אמרתי לה לא. אני פאקינג אמרתי לא עכשיו.. היא הנהנה חלושות והתחילה ללכת לכיוון המדרגות, לא מביטה אחורה. נאנחתי עמוקות, משפריץ מים על פניי להתקרר מעט. הבטתי למטה, על בגד הים שלי. פאק.

-למחרת-
-נקודת המבט של כללית-

'אני מקווה שהתשובה תהיה חיובית. תחשוב על זה טוב, כי אחרת יהיו השלכות.'
ההודעה הזו מטרידה את הארי כבר מאתמול בלילה. הוא בחיים לא חשב שזה יקרה לו. הבן אדם שהוא הכי סמך עליו, הבן אדם הקרוב אליו שתמיד היה שם בשבילו, הוא לא האמין שהוא מסוגל לדבר כזה. הארי בחיים לא חשב שהוא מסוגל לסחוט אותו. הרבה פעמים הוא הציע את הכסף שלו כדי לעזור לו, אבל הוא אף פעם לא הסכים. אז איך הוא עושה את זה?
הארי יצא מהמקלחת, המגבת כרוכה חזק סביב מותניו, וראה את אשלי מתארגנת לארוחת ערב שלהם יחד, הארוחה שהוא הודיע לה שתתקיים ממש לפני חצי שעה, אחרי שהם סיימו את ההופעה שלהם להערב.
"כמה זמן להתקלח?" אשלי שאלה אותו בלי להסתכל עליו אפילו, ממשיכה למרוח את הסומק של לחייה. היא לבשה מכנס שחור גבוה, וחולצת שיפון נופלת מעליה.
"סתם.." הוא זרק לה תשובה לא מחייבת, עסוק במחשבותיו. הוא אפילו לא שם לב לכך שאשלי הסתכלה עליו בתמיהה, לא מבינה למה הוא עונה לה ככה. היא החליטה להתעלם. מאתמול בערב היא שמה לב שמשהו קורה איתו, אבל הוא לא מספר לה. 'זה משהו אישי' הוא אמר לה. היא רצתה כל כך שהוא ישתף אותה, יבטח בה.. אבל היא החליטה שלא להציק לו עם זה.
"מוכנה?" הארי שאל אותה לאחר כמה דקות של שתיקה בהם שתיהם התארגנו, כל אחד בקצה שני של החדר של הארי.
"עוד מעט." היא ענתה לו כפי שענה לה, מנסה להחזיר לו, אך הוא אפילו לא שם לב לזה.
"טוב. אז אני אצל ליאם בינתיים.. תבואי לשם שתהיי מוכנה?" הוא התקרב אליה, מנשק אותה בקצה ראשה ולא חיכה אפילו לתשובה, הוא הסתובב ועשה את דרכו אל הדלת.
"כן.." אשלי לחשה. כבר אין לה חשק לצאת לשום מקום.
הארי יצא מהחדר שלו וסגר אחריו את הדלת, נשען עליה, שואף אויר ונושף אותו בכבדות. הוא התקשר אליו שוב היום, ואחרי שהארי שוב סירב, הוא הבטיח שיהיו השלכות. הוא לא חזר לעצמו מאותה שיחה. הוא פחד. באמת פחד.
הוא בחיים לא חשב שהוא יצטער על כך שסיפר למייק מי זאת אשלי. אז, כמה ימים אחרי שאשלי הצטרפה אליהם והוא לקח אותה אליו להסתפר אצלו, הוא בחיים לא חשב שזה מה שישנה את כל הסיבוב הופעות הזה בשבילו. מייק כמובן היה בהלם שאשלי היא הבת של נשיא ארצות הברית. 'כל הכבוד אחי!' זה מה שהוא אמר שהוא חשב שהארי השיג אותה. 'אמרתי לך שאתה יכול להשיג כל אחת!' הוא התלהב יותר ממנו. כמובן שהארי הסביר לו את כל הסיפור.. אבל זה רק כי הוא סמך עליו יותר מעל עצמו. הוא לא חשב שזה יתנקם בו ככה. ביום שבו מייק התקשר אליו וביקש ממנו את מה שרצה, הארי מיד סירב. לא היה שום סיכוי שבעולם שהוא יעשה את זה. מייק ביקש ממנו לדבר עם אשלי, שתדבר עם אבא שלה, שיתנו חנינה לאח של מייק, שנמצא במאסר בכלא, יושב בפנים כבר 5 שנים, ונותרו לו עוד 3. מייק היה בטוח שהוא מצא את הדרך לשחרר את אחיו. לבקש חנינה מנשיא ארצות הברית דרך הבת שלו. הארי לא הבין איך הוא בכלל מעז לבקש את זה ממנו. הוא הרי בחיים לא היה פונה לאשלי עם בקשה כזו. שלא לדבר על זה שבאותה תקופה היחסים ביניהם היו מעורערים, והיא לא סבלה אותו. כשהארי המשיך לסרב, מייק התחיל להיות יותר ויותר מאיים, דרש מהארי כל מיני דרישות, אחרת יחשוף את זהותה של אשלי, ואת הסיבה שבגללה היא בכלל יצאה לסיבוב הופעות הזה. הארי כמובן לא יכל לתת לזה לקרות, הוא לא רצה להרוס לאשלי את החופשה שלה, אז בהתחלה הוא עוד הסכים לדרישות. הוא העביר את הכסף שמייק ביקש, פתח חשבון בנק מזויף בדיוק לפי ההוראות של מייק. אבל הדרישות הלכו ונהיו יותר מידי גדולות, במיוחד האחרונה- לדבר עם אשלי על אח שלו, ולבקש ממנה לדבר עם אבא שלה.
לא היה להארי מושג על אילו השלכות מייק דיבר. מה הוא כבר יכול לעשות? להודיע לעיתונות שהבת של נשיא ארצות הברית נמצאת בסיבוב הופעות עם וואן דיירקשן? מה הוא יקבל מיזה? מה זה יתן לו? הארי לא ידע למה לצפות, או אם לצפות בכלל שמשהו יקרה, וזה אכל אותו.

"הארי?" ליאם יצא מהמעלית ונכנס לקומה שלהם, מבחין בהארי שנשען על דלת החדר שלו, עניים עצומות, ומצח מקומטת, הסימן היכר של הארי כשהוא חושב חזק על משו.
"היי.." הארי פקח את עניו, מתנשם בכבדות.
"מה יש אחי?" ליאם התקרב אליו, מבין שמשהו לא בסדר איתו. ראו את זה על פניו של הארי.
"אני לא יודע מה לעשות ליאם. אני משתגע." הארי נשבר, קמטי דאגה מופיעים על מצחו.
"מה יש?" ליאם דאג. "בוא אלי לחדר." הוא סימן לו עם הראש והתחיל ללכת לכיוון החדר שלו, הארי אחריו. הם נכנסו לחדר, הארי התיישב על המיטה וליאם נשען על השידה שממול המיטה. שנייה לאחר מכן, דפיקה נשמעה בדלת.
"היי.." קרוליין פתחה את הדלת ונכנסה לחדר, רואה את שני הבנים. "אני מפריעה?"
"אני ידבר איתך יותר מאוחר, טוב?" ליאם חייך אליה והיא הנהנה בראשה, יוצאת מהחדר, סוגרת מעט את הדלת אחריה, אך לא נועלת אותה. "מה יש האז? דבר אלי." ליאם הביט בחברו.
"אני שומר את זה בפנים כבר כל כך הרבה זמן, אני עומד להתפוצץ ליאם. אני לא יודע מה לעשות יותר." הארי הניח את שתי ידיו על פניו, מושך מטה. "אני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל!"
"תתחיל מההתחלה, האז. מה קרה? בקשר למה זה?"
"נכון אז ביום שהיינו בבית של הנשיא? שרק הכרנו את אשלי? הייתם בבריכה, שיחקתם כדור יד, ואני נעלמתי לכם.."
"כן, נכון. אני זוכר. מה הקשר לזה עכשיו?" ליאם היה מבולבל.
"הייתי עם הנשיא. אשלי רצתה המון זמן לצאת לטיול לבד, בלי השומרים של הבית הלבן, אבל הנשיא פחד. הוא לא רצה לשחרר אותה ללא אבטחה, אבל אשלי.. זאת אשלי.. היא התעקשה איתו תמיד, ולא הסכימה להיות עם שמירה. באותו יום, הוא ראה אותי ואת אשלי מתחבקים אחרי שהיא יצאה בוכה מהמשרד שלו. ואז הוא חשב על רעיון. הוא אמר שהוא יוכל לתת לה להצטרך לסיבוב הופעות שלנו, בתנאי שאני אדווח לו בכל יום מה קורה איתה. סוג של סוכן חשאי כזה. הוא שילם משכורת למאפרת ולספרית שלנו, יותר ממה שאנחנו מקבלים אפילו, כדי שיתפטרו, ובמקומן נכנסו אשלי וקרוליין לתפקיד. ככה אשלי הצטרפה אלינו. ומאז כל יום אני מדווח לו מה איתה." הארי השפיל את ראשו, מרגיש אשם פתאום כשהוא אומר את זה בקול רם.
"וואו.. אוקיי.. לא ציפיתי לזה…" ליאם לא ידע כל כך מה להגיד. "אז מה הקטע של להיות קר אליה ולפגוע בה אם אתה אמור לשמור עליה?" הוא לא הבין.
"כי אני אמור לשמור עליה, לא להתאהב בה. רציתי להרחיק אותה ממני כמה שיותר, לא יכולתי להרגיש אליה מה שאני מרגיש, כי ידעתי שאני משקר לה. כל פעם שהסתכלתי עליה מחייכת ומאושרת מיזה שהיא יצאה סוף סוף מההשגחה של אבא שלה.. זה שרף אותי בפנים. כי אני הייתי המשגיח של אבא שלה! שראיתי שאנחנו מסתדרים, לא יכולתי לסבול את זה שאם היא תגלה, היא תדע ששיקרתי לה. אז העדפתי שלא נהיה בקשר, שהיא תשנא אותי… אבל לא יכולתי יותר ליאם, היא נכנסה לי ללב.. ומאז שאנחנו ביחד זה הימים הכי מאושרים שהיו לי בחיים.. אבל אני משקר לה ליאם, אתה מבין? אני משקר לה בכל שנייה במערכת יחסים הזו… והיא רוצה לקחת את זה שלב אחד קדימה, ומפתה אותי ואני כל כך רוצה להיות איתה אבל אני לא יכול לשכב איתה בזמן שאני יודע שאני משקר לה.."
"האז.. אני.. אני לא יודע מה להגיד.." ליאם היה חסר מילים. הוא לא הבין איך הארי החזיק את זה בסתר כל כך הרבה זמן.
"זה עוד כלום.. היחיד שידע את כל הסיפור הזה היה מייק. הוא ידע הכל. והוא מאיים עלי כבר חודש בערך וסוחט אותי. הוא רוצה להשתמש באשלי כדי להגיע לאבא שלה, בשביל שייתן הוראה לשחרר את אח שלו מהכלא."
"מייק? מה? אבל.. הוא החבר הכי טוב שלך לא?"
"זה מה שחשבתי.. אתה מבין? אני לא יודע מה לעשות.. אני מפחד שהיא תיפגע ליאם. גם מיזה, גם ממה שמייק יכול לעשות.. אני לא מסוגל לחשוב מה תהיה התגובה שלה שהיא תגלה שאבא שלה בעצם עוקב אחריה דרכי.."
"אחי, אתה חייב לספר לה. מגיע לה לדעת.." ליאם הרים את ראשו, ולרגע אחד קטן, ממש במקרה, מזווית העין, הוא ראה אדם עומד בדלת הכניסה לחדר. "אשלי."

הארי הרים את ראשו, מביט בליאם וראה אותו ממוקד בדלת. הארי הביט לכיוון הדלת גם הוא, ובשנייה ליבו צנח, ופיו נפער. הוא קם אוטומטית על רגליו, מביט באשלי שעמדה בכניסה לחדר, פיה פעור, עינייה רטובות, פניה פגועות.
"אשלי.." הארי נשאר נטוע במקומו, לא יודע מה לעשות. היא הביטה ישירות בעיניו, לא מזיזה את עיניה אפילו לא מילימטר, מתעלמת מקיומו של ליאם. היא הסתכלה עליו, במבט כואב, במבט ששרף את נשמתו של הארי. לא ככה היא הייתה אמורה לגלות את זה.
אשלי עשתה כמה צעדים אחורה, מתרחקת מסף הדלת, מבטה עדין נעול עם מבטו של הארי, ולבסוף היא ניתקה את קשר העין, מסתובבת והולכת.
הארי יצא אחריה בריצה, לא מאמין שהיא שמעה את כל זה. הוא יצא מהחדר, ממהר למעלית, אך הוא הספיק רק לראות את פניה הרטובות לפני שדלתות המעלית נסגרו בפניו.
הוא לחץ על הכפורים כמו מטורף, כאילו שזה יביא את המעלית יותר מהר. הוא לא האמין שהיא שמעה את זה, שהיא שמעה את הכל, ועוד ככה.. הוא רק יכל לדמיין לעצמו איך היא מרגישה, איך הלב שלה נשבר… המעלית הגיעה והוא נכנס אליה כמו מטורף, לוחץ על הלחצן לסגירת הדלת. הוא הסתכל החוצה מהמעלית השקופה, רואה את אשלי בלובי, נתמכת בקיר, מכופפת מעט. הוא קילל בראשו את המעלית כשהיא עצרה בקומה השלישית, וילד קטן נכנס פנימה עם ארטיק בידו. הוא לחץ שוב על הלחצן לסגירת המעלית, והמשיך לבהות באשלי, לא מוריד את עיניו ממנה. המעלית נעצרה והוא יצא ממנה בריצה, פונה לכיוונה של אשלי. היא הרימה את הראש וראתה אותו מתקרב אליה. היא לא הייתה מסוגלת להסתכל עליו, היא לא רצתה להסתכל עליו.
"אל תתקרב אלי!!" היא צרחה על כל הלובי, מושכת אליה את תשומת ליבם של העוברים והשבים. היא רצה לכיוון דלת היציאה, מנסה לברוח כמה שיותר מהארי, מהבן אדם היחידי שהיא אהבה, היחידי שגם שבר את ליבה ופגע בה כל כך. היא יצאה בריצה מדלתות הכניסה, לא יודעת לאן לפנות. היא הסתכלה אחורה, רואה את הארי מגיע אל הדלתות והיא ירדה אל הכביש. מסתכלת לראות אם יש מכוניות.

ואז הכל קרה בשניות.
לפתע עצר מולה ג'יפ שחור, הדלת האחורית נפתחה ושני גברים חסונים יצאו ממנה, תופסים כל אחד ביד אחת של אשלי, כבלו את ידייה, גופה ופיה, והשליכו אותה לתוך הרכב, נכנסו אחריה, והמכונית נסעה.
הארי יצא מהמלון בדיוק ברגע בו הם זרקו את אשלי פנימה, ורגע לפני שהוא הספיק להגיב, ורגע לפני שהמכונית נסעה, הוא זיהה את הבן אדם שיש ליד הנהג מקדימה. מייק.
"אשליייי!!!!!!!!!!!!!!!!" הארי צרח בכל הכוח, מתחיל לרדוף אחרי הרכב, אך לא היה לא סיכוי.

הם חטפו אותה.


תגובות (18)

אאעאעאעאעאע
את המשכת אני לא מאמינהההה
ברור שעונה שנייה זו שאלה בכלל?!
אני דורשת המשך לסיפור המושלם/ממכר/מהממם/המדהים הזה…
הסיפור הזה הורס חושיםםם תמשיכייייייייייייי

28/01/2014 11:54

בארוווררר כשמש עונה שנייה !!!!!!
אין על הסיפור הזה אני במתח היסטרי
תמשיכי במהירות!

28/01/2014 12:10

יישששששששש המשכתתתתת סוף סוף אני מתההההההה עונה שניה בארורווואורורר איאעאעעאעא

28/01/2014 12:37

אווומיייגאאאאדדדדד כמההה התגעעגגעתייייי!!!!!!!!
ברווווררר שעונה שניייההההההההה!!!!
מאוהבת בסיפור! בכתיבה שלך!!! את מוכשרתתתתת ברממווותתתת !!!׳צ
עוננההה שניייההה בדחווווףףףף!!!!₪

28/01/2014 12:47

סוף סוף המשך :) תמשיכייייייייייייייייי

28/01/2014 13:03

אומגזר כמה חיכיתי לפרק הזההההכגכ דורשים עונה שניה!
דורשים עונה שניה!
דורשים עונה שניה!
דורשים עונה שניה!

28/01/2014 13:43

אנלא מאמינה שהעלת!
אני כל הזמן נכנסת לבדוק ואת אפעם לא מעלה! כבר חודשים!
והיום.. סתם ניכנסתי לבדוק… והעלת!!!
יייייאאאא!!
ברור שרוצים עונה שניה! התגעגענו ככ!
♡♡♥♡♡♥♡

28/01/2014 14:59

ווואווווווווווווווווווווווווו אין אין איןןןןןן על הסיפור הזהההההההההההההההה אני במתחחחחחחחחחחחחח הרגעעעע המשךךךךךךךךךךךךך לאביוווו שלייי♥♥♥♥♥♥

29/01/2014 04:58

ואוווו אין לך מושג כמה התגעגעתי לסיפור הזההה!!
הוא היה בין האהובים עליי…
טוב שחזרת :)
ברור שעונה 2!!!!
זה אפילו לא נתון לבחירה!

29/01/2014 07:29

ברור שעונה שנייה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתה אם את לא ממשיכה!!
ה' ישמור אותי!!
עאעאעאעאאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעעא
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

29/01/2014 08:27

אעאעאעאע מושלםםםםם
בערור עונה 2!!!!!11111111111!!!

29/01/2014 13:20

עאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא אומיגאד עונה שנייה כןכןכןכןן תמשיכיייי

31/01/2014 07:49

פאקקקקק ראיתי שהעלת פרק אבל ישר עפתי לכתוב תגוב. מבלי שבכלל קראתי אותו חחחח דבר ראשון פירסמת את הפרק יום אחרי היומולדת שלייי חחחח אחלה מתנת יומולדת ^^ ועכשיו עםתי לקרוא

01/02/2014 12:20

אני רוצה לצרוח אבל אני לא יכולה כי אני נחנקת.
ואת עוד שואלת
עונה שנייה?!

01/02/2014 12:26

סופסוף המשכת!!!!
אבל חטיפה??
רציתי שהם יהיו ביחד ושיהיה להם טוב ושהם יהיו זוג יונים!!!!
טוב אז ברור שעונה שניה תמשיכי כמה שיותר מהר דיר באלק!!!!

02/02/2014 12:03

את רצינית שאת שואלת עונה שניהההה !?!?!?!?!??!?!?!?!!!!!!?!?!?!?!?!!!??!?!!!! תקשיבי את לא יכולה לסיים סיפור ב 'הם חטפו אותה' ולשאול אם רוצים עונה שנייה זה פשוט לא בסדרררררררר כאילו ברוווווווווווווווווווווווווווורררררררררררררר שעונה שנייהההההה אני רציתי שהם יהיו ביחד ויחיו בעושר ואושרררר ושיהיו להם 24574830448 ילדיםםםם ושמת לב שגם את העונה הראשונה של כך פגשתי את הארי סטיילס סיימת במשהו עצוב ??????? אז חסר לך שלא תמשיכייייייי

03/02/2014 10:57

אההה ואני מזמינה אותך לקרוא את הסיפורים שלי חחח =]

03/02/2014 10:59

אני קוראת חדשה וקראתי את הכל ואני חייבת להגיד שאת כותבת פשוט מ-ו-ש-ל-ם!!!
ובבקשה תמשיכייי

06/02/2014 06:13
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך