מספרת333
זה חלק א', בקרוב ב'

ביג טיים ראש – עונה 5 – אורחת ביג טיים (5- א')

מספרת333 04/04/2014 1597 צפיות 2 תגובות
זה חלק א', בקרוב ב'

תקציר הפרק
——————-
חברה טובה של קייטי באה לפאלם וודס לכמה ימים, ועושה לחבר'ה בעיות: מתייחסת אליהם כאל אותם שחקני הוקי, מה שמעצבן את קרלוס ובעיקר את ג'יימס, ללוגן נותנת עצות עקומות למערכת היחים שלו וקוראת לו "הורטנס", ואילו קנדל… טוב, היא פשוט מתייחסת אליו כאל אחיה, ואפילו את שמו אינה זוכרת!

הפרק
———–
נערה בערך בגילה של קייטי נכנסת לפאלם וודס, ומנופפת לקייטי שמחכה לה, עוזבת את המזוודה שלה, ורצה אל קייטי.
"קייטי!" היא צועקת בעודה מחבקת את קייטי, ואילו אביה של הנערה בא אחריה עם המזוודה שלה ועם המזוודה שלו.
"בריט!" קוראת קייטי בחיוך רחב.

-שיר פתיחה-

"אז קייטי, איפה אחי וחבריו?" שואלת בריטני בבדיחות דעת.
"את מתכוונת הלהקה 'ביג טיים ראש'?" שואלת קייטי, "שם" היא מצביעה לעבר הבריכה.
בריטני רצה לשם, ועוצרת מול ארבעת הבנים.
"היי אח גדול, ג'יימס, הורטנס וקרלוס" היא אומרת.
"היי בריטני… ובפעם המיליון- השם שלי הוא קנדל" אומר קנדל, "ואני לא אח שלך, אלא של חברתך הטובה קייטי!" הוא ממשיך, חצי צועק.
"אותו הדבר" אומרת בריטני.
"היי בריט" אומר לוגן, ונותן לה כיף, "אבל שיניתי שם, עכשיו קוראים לי לוגן"
"אותו הדבר" היא עונה, "גם בתור לוגן אתה חנון מהסרטים"
"אנחנו להקה!!!" צועק ג'יימס, וקרלוס מהנהן ושואל, "למה את תמיד אומרת אותי אחרון?"
"כי יש לך שם מסובך!" עונה בריטני לקרלוס, פותחת את פיה להמשיך, אך קרלוס שואל, "והורטבל-, הוטלה-, הורטפלה-, איך שלא אומרים את זה… קל לזכור?!"
בריטני מתעלמת, ועונה לג'יימס, "בשבילי תמיד תהיו אותם שחקני הוקי שאני כל כך אוהבת", מסיימת בטון דרמטי.
."חיבוק קבוצתי…" פולט קנדל
"כמו בימים הרעים!" מדגיש ג'יימס, אך בכל זאת מצטרף לחיבוק הקבוצתי.
קייט ואיימי נכנסות ורואות, "שלום לכם!" הן אומרות באנחה מתואמת.
"מעולה! איימי תלמדי אותה שקוראים לי קנדל ושאני אח של קייטי!" קורא קנדל בטון מתחנן בעודו מצביע על בריטני. אך איימי אומרת לבריטני, "תתיחסי אליו איך שבאלך".
"תגידי לה שקוראים לי לוגן!" מתחנן לוגן, אך איימי אומרת, בעודה מצביעה על חולצתו, "כתוב על החולצה שלך 'קוראים לי הורטנס', וחינכו אותי לא לשקר…"
לוגן פולט קללה, וקנדל מתעצבן.
"תגידי לה שאנחנו להקה!" צועק ג'יימס.
"טוב, הם באמת להקה, ואני מעריצה… אז, ילדה, הם להקה מצליחה ונחמדה!" אומרת איימי, וקייט מוסיפה, "הם סבבה!"
"לי אין שוב בעיה…" אומר קרלוס, "ג'ימס גנב לי אותה"
"אז שים קסדה ולך להתחיל עם הג'ניפריות!" מייצעת איימי, והיא וקייט הולכות, אך חוזרות.
"לא תראו אותי הרבה היום, אני ביום הקלטות, ולכן אתם בחופש" אומרת איימי,
"אני בצילומים, כך שגם אני אעלם מעיניכם להיום!" אומרת קייט, והן הולכות.
"יש!" אומרת בריטני, "נבלה את כל היום ביחד"
"אכן יש, אולי במהלך היום הזה תלמדי שקוראים לי קנדל ושאני לא אך שלך, שללוגן לא קוראים הורטנס, ושאנחנו להקה!" אומר קנדל.
"לא, לא נראה לי" אומרת בריטני, וחוזרת לקייטי.
"אני מריח נאום…" ממלמל לוגן.
"לא, אתה מריח תכנית, יש לזה ריח דומה!" אומר קנדל, והם הולכים אחריו.

-בדירה שלהם-
קייטי ובריטני יושבות ומדברות, והבנים מתיישבים, ואומרים, "שיחת בנים!".
הן קמות והולכות.
"חייבים לגרום לה להבין את הדברים האלו!" אומר קנדל.
"אני לא מאמין שקראתי עליה דיבס…" מלמל ג'יימס.
"דיבס על בנות התבטל" אומר קרלוס.
"טוב- נזמין אותה לחזרה, זה יפתור את ענין הלהקה, להורטנ- כלומר לוגן נשיג חולצה שכתוב עליה 'קוראים לי לוגן' ובשבילי… טוב זה כבר עניין אחר" אומר קנדל.


תגובות (2)

הלהקה המושלמת! אעאעאעאע! פרק נחמד ;-)
אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי :-)

05/04/2014 00:52

תמשיכי!!!!!

05/04/2014 19:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך