טוב אז הפרק די ארוך.. אני לא רואה שיש הרבה צפיות ותגובות וזה סתם מוריד לי מהחשק לכתוב.. אבל בכל זאת אני אמשיך ואנסה לעשות פרקים אורכים ומותחים כמו שהבטחתי..❤ מקווה שאהבתם❤

בלבלעדייך חיי אינם חיים❤ -פרק3

11/06/2014 911 צפיות 2 תגובות
טוב אז הפרק די ארוך.. אני לא רואה שיש הרבה צפיות ותגובות וזה סתם מוריד לי מהחשק לכתוב.. אבל בכל זאת אני אמשיך ואנסה לעשות פרקים אורכים ומותחים כמו שהבטחתי..❤ מקווה שאהבתם❤

פרק3

׳בוקר׳ אמרתי לקת׳רין שנשארה לישון אצלי בסופו של דבר.
אחרי שהבנים (נייל וחבריו) הלכו אני וקת׳רין ערכנו שיחת בנות ושפכנו את כל מה שעל הלב שלנו-קת׳ הודתה שיש לה משהו לנייל אחרי שראתה שכל הערב הוא לא הוריד את עיניו ממנה, אני הודיתי בפניה שהארי נראה טוב בעיניי אבל זה לא יסתדר בינינו כי הוא היה שחצן ואגואיסט אחרי שכל הערב שניסיתי לדבר איתו.
•••••••
׳אז..מה קורה?׳ שאלתי את הארי שבאתי להתיישב לידו על הספה שבחדרי ׳בסדר׳ הוא אמר בקול קר אחרי שראה שהתיישבתי לידו ׳אתה מוכן להרים את הראש שלך שאני מדברת איתך?׳ שאלתי אותו עם טיפה עצבים בקולי ׳לא׳ הוא אמר וחזר להתעסק באייפון שלו ׳איכס׳ אמרתי וקמתי לכיוון קת׳ -׳אני שונאת אותו עוד מלפני שהכרתי אותו׳ אמרתי לה ואז שמעתי אותו אומר ׳איך אפשר שלא לאהוב אותי?׳ הוא אמר לליאם אני חושבת וליאם צחק ׳שחצן׳ הוא אמר לו וטפח לו על הגב.
••••••••
קמתי ממיטתי הפוכה לגמרי בעוד שקת׳ המשיכה לישון אחרי שאמרתי לה בוקר טוב -נכנסתי למקלחת שבחדרי צחצחתי שיניים ולאחר מכן לקחתי מסרק וסירקתי את שיערי שהיה הפוך לגמרי, עשיתי לו קוקו לקחתי את האייפון וירדתי למטה.
׳בוקר טוב אמא׳ אמרתי לאמא שלי ונתתי לה נשיקה בלחי ׳בוקר טוב מותק׳ היא אמרה ׳יש את כל מה שצריך כדי שאוכל להכין פנקייק?׳ שאלתי אותה ׳כן יש בלילה מוכנה במקרר הכנתי אותה לפני שעה׳ היא אמרה ׳לאן את הולכת?׳ שאלתי אותה שראיתי שהיא לקחה את התיק שלה ׳אני הולכת עם בת׳אני לקנות כמה דברים לחופשה שלנו׳ היא אמרה ׳תהני מאמא׳ אמרתי וניגשתי למקרר ולקחתי את הבלילה ׳תודה מתוקה׳ היא אמרה ויצאה מהבית ובדיוק קת׳ ירדה ׳מה את עושה?׳ היא שפשפה את עינייה ׳מכינה פנקייק רוצה ?׳ שאלתי אותה ׳כןכןכן׳ היא אמרה וקפצה כמו ילדה קטנה בכל רחבי הבית ׳לכי תפתחי את הדלת׳ אמרתי לה שנשמע צלצול פעמון. 
׳היי׳ היא אמרה לאחר שפתחה את הדלת ואז ראיתי שהופיעו בכניסה למטבח נייל והארי ׳היי ניי׳ אמרתי וחיבקתי אותו ואז חזרתי לפנקייקים וכנראה הוא היה טיפונת בשוק שלא חיבקתי את הארי כי חיבקתי אותו אתמול והוא ראה זאת.
׳טוב..׳ הוא מלמל ואז התיישב על האי שיש באמצע המטבח ׳אז מה קורה?׳ הוא שאל ׳טוביש׳ אמרתי ׳טוביש?׳ ׳כן טוביש ערבוב של טובי וטובוש׳ אמרתי וחייכתי ׳את מכינה לאכול?׳ הוא שאל והעיניים שלו נפתחו בשניה ׳כן פנקייק ועכשיו סיימתי׳ אמרתי אחרי שסגרתי את האש והרמתי צלחת מלאה בפנקייקים לשולחן ׳יאמי׳ הוא וקת׳ אמרו ביחד ואז הסתכלו אחד כל השניה וצחקו ׳חחחח׳ צחקתי גם אני ואז שמעתי את הארי צוחק מאחורי וישר הפסקתי לצחוק ׳וואי וואי קת׳ אני צריכה ללכת לקנות דברים׳ אמרתי ׳אולי נבוא איתכם ? גם ככה אין לנו מה לעשות היום יש לנו יום חופש׳ נייל אמר ופינה את הצלחת לכיור ׳טוביש חצי שעה אנחנו מתארגנות ויורדות׳ אמרתי ולקחתי את ידה של קת׳ שהיא חייכה לנייל והוא חייך אליה את החיוך היפה שלו חזרה ׳בואי כברררר׳ אמרתי ומשכתי אותה במדרגות ׳אין מצב שלא יהיה בינכם משהו׳ אמרתי אחרי שנכנסתי לחדר והיא חייכה ׳תביא לי בגד יפה׳ היא אמרה ׳קחי לך אני הולכת לשים מסקרה׳ אמרתי ׳טוביש׳ היא אמרה וניגשה לארון. 
•••••••
׳בואי בשקט למטה אולי נשמע מה הם מדברים׳ אמרתי לקת׳ וירדנו בשקט ׳אני לא יודע מה קורה בינינו אחי כל פעם שאני רואה אותה אני מתרגש׳ שמעתי את נייל אומר כנראה להארי כי לא היה עוד מישהו ׳אם לא תנסה להתחיל איתה לא תדע׳ הארי אמר לו וטפח לו על הרגל נראה לי ׳אומייגאד!!׳ קת׳ קפצה במקום ׳בואי בואי למטה ותנסי להיראות לא מתלהבת ליד נייל׳אמרתי ׳טוב׳ היא אמרה וירדנו למטה ׳יאללה הולכים?׳ שאלתי ולקחתי את המפתח של הבית ושל האוטו ׳אני וקת׳ ניסע באוטו שלי כי אחרי זה אנחנו הולכות לידידים שלנו׳ אמרתי ושמתי בתיק שלי את הדברים ׳בואו אחרי זה אלינו׳ הארי אמר ׳טוב(?)אולי׳ קת׳רין אמרה ׳צאו׳ אמרתי ונעלתי את הבית ׳יאלהה שופינגגגגג׳ צעקנו שתינו ורצנו למכונית ׳אויש שכחתי כמה את חולת קניות אסור היה לי להציע שנבוא שיטטט׳ נייל אמר ושם את ידו על מצחו ׳אתה הצעת עכשיו אתה חייב לבוא עכשיו ביי׳ אמרתי ולקחתי את ידה של קת׳ לכיוון המכונית שלי -אבא שלי קנה לי מכונית איך שעשיתי רשיון אני כל כך התלהבתי באותו היום שרק עשיתי סיבובים בעיר .
•••••••
׳וואו׳ אמרתי שהנחתי את השקיות באוטו ונכנסתי למושב הנהג ׳כמה קנינו אלוהים׳ קת׳ אמרה ׳אני אוהבתתתתת לעשות שופינג אוהבת פשוט!׳ צעקתי אחרי שהנעתי את האוטו ׳אמי?׳ קת׳ שאלה והסתכלתי עליה והיא הסתכלה לכיוון החלון שם נייל עמד עם פרצוף בוז ׳שעה אני דופק לך פה על החלון שעהה׳ הוא אמר ׳חחחח מה רצית?׳ שאלתי אותו ׳אתן באות אלינו? בואו כי בכל זאת אתן תהיו איתנו 3 חודשים ולא יפה שלא תכירו את הבנים׳ הוא אמר ׳טובטוב אנחנו באות׳ אמרתי וסגרתי את החלון ׳סעו אחרייייי׳ הוא צעק אחרי שהחלון היה כבר סגור ואני הנהנתי .
׳אז… לראות אותך בוקר וערב -עזבי בוקר וערב 24 שעות ביממה במשך שלושה חודשים ?׳ קת׳ אמרה לי ׳לא נעים לא נעים׳ היא המשיכה את דבריה והתחילה לשחק לי האייפון ׳יואו כלבה אם כבר זה הפוך לראות אותת 24 שעות ביממה במשך שלושה חודשים? זה בעצם מקרה מוות׳ אמרתי ונחנקתי מהצחוק של עצמי -רק אני מצליחה להצחיק את עצמי ובסופו של דבר להיחנק מזה ׳צריך להיפרד מלורן׳ אמרתי , לורן היא חברה די טובה שלנו שאנחנו נפגשות איתה מדי פעם, צבע שיערה הוא שחור פחם מתולתל , עיניה בצבע כחול-אפרפר כזה והיא בגובה שלי ושל קת׳ .. הגובה הממוצע בערך 1.70 – והיא פשוט פצצה ! היא דוגמנית של חברת כסטרו ויש לה חבר חתיך -עומר..קיצר הילדה מסודרת. 
׳כן׳ קת׳ אישרה את דבריי ויצאה מהאוטו אחרי שהחנתי אותו ׳בואו בנות׳ שמעתי את נייל קורא לנו ממאחורה ׳באות׳ אמרתי והלכנו לכיוונם.
•••••••
׳אפשר לדבר איתך?׳ שמעתי קול מאחורי והסתובבתי -זה היה הארי ׳לא׳ אמרתי והסתובבתי חזרה כי דיברתי עם נייל ולואי ׳בבקשה רק חמש דקות זה מה שאני מבקש׳ הוא אמר ׳טוב׳ אמרתי והתרוממתי ממקומי הולכת אחריו ׳מה?׳ שאלתי מחכה שהוא ידבר ׳טתמול התייחסתי אלייך קר כי דיברתי עם ידידה שלי והיא עצבנה אותי נורא׳ הוא אמר ׳עדין! זה לא סיבה לענות לי ככה ואני רק רציתי לבוא להכיר אותך׳ אמרתי לו ׳בסדרר טבל אמרתי לך למה׳ ׳בסדר ביי׳ אמרתי והסתובבתי לצאת ׳עודעת מה? אני מצטער שאמרתי את הסליחה הזאת! את לא שווה את זה ! בן אדם בא אליך ומתנצל ואת עוד יורקת לו הפנים תלונות שלך כלפיו? חסרה רגשות׳ הוא ירק את דבריו ויצא מהחדר .
מכאן והילך הבנתי שאני והוא לא נסתדר מי יודע מה במסע הופעות שלהם .


תגובות (2)

מהמםםם תמשיכייי

11/06/2014 18:04

מושלםםם תמשיכי

12/06/2014 12:23
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך