חג שבועות שמחחחח❤ בנות אני מצטערת אם הפרק לא כל כך מעניין -גם בגלל שזאת רק ההתחלה ובהמשך העניינים יתחילו להתחמם, וגם יש לי מחסום כתיבה קטן כזה...מקווה שזה יעבור בייחוד שעכשיו נגמרו המבחנים;-) אוהבת המוניםםםם❤❤❤❤

בלעדייך חיי אינם חיים-פרק2

03/06/2014 997 צפיות תגובה אחת
חג שבועות שמחחחח❤ בנות אני מצטערת אם הפרק לא כל כך מעניין -גם בגלל שזאת רק ההתחלה ובהמשך העניינים יתחילו להתחמם, וגם יש לי מחסום כתיבה קטן כזה...מקווה שזה יעבור בייחוד שעכשיו נגמרו המבחנים;-) אוהבת המוניםםםם❤❤❤❤

פרק2

••בוקר••
נקודת מבט האנה(אמא של אמילי);
 
׳היי׳ אמרתי שפתחתי את הדלת לאמא של קת׳רין-בת׳אני ׳היי מתוקה׳ היא אמרה נתנה לי נשיקה ונכנסה לבית.
׳שמעי על מה שדיברנו, אני חושבת שזה יהיה מצוין , יש לי גם עם מי לשלוח את הבנות כאשר לא נהיה כאן 3 חודשים, ככה שזה יהיה מעולה-כסף לא חסר להם כי הם בנות 19 וגם לשתי המשפחות אז אפשר לתת להן עוד׳ אמרתי ׳אז מה את אומרת ?׳ המשכתי את משפטי ׳זה נשמע לי מעולה, רק תזכירי לי עם מי הן יסעו?׳ בת׳אני שאלה אותי ׳עם בן הדוד של אמילי-נייל׳ אמרתי ׳נייל הורן? המפורסם? מלהקה כזאתי?׳ היא שאלה אותי ׳כן הוא מהמשפחה שלנו׳ אמרתי ׳היי אמא׳ שמעתי את הבנות יורדות למטה ׳היי בת׳אני׳ אמילי אמרה לאמא של קת׳רין ׳היי אמא׳ קת׳רין אמרה לאמא שלה בת׳אני ׳היי מתוקות׳ היא אמרה לה ונתנה לקת׳רין נשיקה ׳בנות שבו שניה אני והאנה רוצות לדבר איתכן׳ בת׳אני אמרה ׳זאק! ג׳ורג׳!בואו אנחנו צריכים לדבר עם הבנות׳ ( ג׳ורג׳ הוא אביה של קת׳רין) צעקתי ׳באים׳ הם צעקו מהמטבח ושמענו צעדים מתקדמים אט אט אלינו .
׳אנחנו צריכים לדבר איתן על הנושא ששוחחנו עליו לפני שבוע וחצי׳ אמרתי ׳איזה נושא?׳ אמילי שאלה ׳שבו בנות׳ בת׳אני אמרה והם התיישבו ׳אוקי כפי שאתן יודעות בנות אנחנו צריכים לצאת לפעמים לחופשה מדי פעם בשנה.
החלטנו לצאת ארבעתנו לחופשה באיי ביוון. החופשה תימשך 3 חודשים׳ בת׳אני אמרה ׳מה?!!׳ הם צעקו שניהם ביחד ׳כן, החלטנו שאתן תיסעו עם נייל והלהקה שלו להמשך הסיבוב כי אין לכן עם מי להישאר כאן ואנחנו לא הולכים להשאיר אתכן לבד במשך 3 חודשים׳ אמרתי ׳נצטרף לנייל?׳ אמילי שאלה ׳כן׳ אמרתי ׳יששששש׳ שתיהן קפצו מאושר וחיבקו אחת את השניה ואז קפצו עלינו ׳חשבתי תגיבו אחרת בגלל שלא תראו אותנו 3 חודשים׳ אמרתי ונשענתי אחורה הספה ׳חחחחחחח אוהבות אתכם!!׳ הם צעקו ׳דרך אגב נייל אמור לבוא לפה בשעה עשר בבוקר׳ צעקתי להן שהם עלו למעלה ׳טוב׳ הם צעקו חזרה ושמעתי טריקת דלת.
׳צריך להתחיל להתכונן בעוד שבוע טסים׳ אמרתי ׳טוב׳ ג׳ורג׳ אמר ׳קת׳רין מותק אנחנו הולכים את באה?׳ בת׳אני צעקה ונעמדה ליד המדרגות כאשר חיכתה לתשובתה של ביתה ׳לא אני אבוא יותר מאוחר׳ קת׳רין אמרה ׳טוב מאמא׳ בת׳אני אמרה לקת׳רין ׳ביי ניפגש בעוד שבוע׳ ג׳ורג׳ אמר וסגר את הדלת אחריו.

נקודת מבט נייל
׳פאק איזה יפה הקת׳רין הזאת!׳ אמרתי ׳גם בת דודה שלך!׳ הארי אמר ׳הי! תיזהר׳ אמרתי והנפתי לעברו אצבע מזהירה ׳מה׳ הוא אמר והרים ידיים כלא אשם.
׳אתם יודעים שהן באות איתנו לסיבוב?׳ אמרתי לבנים ׳חחח כן?׳ לואי אמר ׳כן אחי׳ אמרתי לו וטפחתי לו על הגב ׳מסכנות הם הולכות לסבול!׳ ליאם אמר וזאין לידו הנהן ׳בעיקר מלואי׳ הארי אמר ׳היייי׳ לואי אמר ועשה פרצוף של נעלב ׳סתם סתם אחי אוהבים אותך׳ הארי אמר ׳ואני לא אותכם׳ הוא אמר ׳אאוץ׳!׳ אמרנו כולנו יחד ׳טוב עוד רבע שעה אני הולך לאמילי מי בא איתי?׳ שאלתי מסתכל על כולם ׳אני׳ הארי אמר ׳גם אני ׳ליאם אמר ׳גם אני׳ לואי אמר ׳סורי גייס פרי באה לכאן במיוחד בשבילי אז..׳ זאין אמר ׳אין בעיה אחי לא מכריחים׳ אמרתי ׳נדבר׳ אמרתי שנכנסתי למושב שליד הנהג שלואי ישב בו, והתחלנו לנסוע. 
עניין אותי נורא אם קת׳רין הזאת תהיה שם..נורא שמתי עין עליה, וכנראה מרוב מחשבות חבריי קראו לי כבר כמה זמן שאני יושב באוטו כמו משוגע חושב עליה בזמן שהם צועקים לי מבחוץ לצאת ׳טובטוב אני יוצא׳ אמרתי ושחררתי את החגורה ׳על מה חשבת כל כך הרבה זמן?׳ לואי שאל אותי בזמן שנעל את האוטו ׳על קת׳רין היא משגעת אותי אחי׳ אמרתי ודפקתי על הדלת של דודתי ׳אז תתחיל איתה׳ ליאם אמר ׳זה מה שאני אעשה אל תדאגו׳ אמרתי ובדיוק דודה שלי האנה פתחה את הדלת ׳היי נייל מה שלומך?׳ היא שאלה אותי אחרי שהתנתקתי מהחיבוק ׳בסדר׳ אמרתי וסימנתי לבנים לבוא אחרי ׳ומה שלומכם בנים?׳ היא שאלה אותם ׳הכול בסדר!! תודה ששאלת׳ הם אמרו וחייכו אליה ׳אם תצטרכו משהו לשתות לאכול.. אל תתביישו לקחת׳ היא אמרה והתקדמה למטבח ׳תודה׳ הם אמרו ועלו אחרי למעלה ,ודפקנו על דלת חדרה של אמילי ולא עברו חמש שניות והיא פתחה ׳היי ניי׳ היא אמרה וחיבקה אותי ולאחר מכן את כל אחד מהבנים ׳מה קורה?׳ שאלתי את קת׳רין לאחר שחיבקתי אותה ׳בסדר׳ היא חייכה והסמיקה מעט.

נקודת מבט אמילי
׳אומגאד אמ אני חושבת שאני מאוהבת׳ קת׳ אמרה לי ׳יואוווווו במייי?? שפכי עכשיו׳ אמרתי לה ׳בנייל׳ היא אמרה ואני לא ניחשתי אחרת, ידעתי שזה מה שהיא תגיד ׳קת׳ זה גם נראה שהוא מאוהב בך אחרי שהוא קרץ לך והכול׳ אמרתי לה והיא כולה מתלהבת ׳בסדר אל תתלהבי יש עוד יותר ממיליון בנות שרוצות אותו׳ אמרתי ׳תודה על הביאוס׳ היא אמרה וקמה לשירותים שנמצאים אצלי בחדר ׳נוו הוא עוד מעט אמור לבוא תראי איך זה יילך בינכם.. וגם אנחנו הולכים איתם לסיבוב הופעות-רק שתדעי שזה לא אומר שנידבק להם לתחת׳ אמרתי ׳נווו אבל אני חייבת לדעת איך יילך לי עם-׳ היא באה לומר עם נייל אבל אז נשמעה דפיקה בדלת ׳שניה׳ אמרתי לה וקמתי מהמיטה ׳היי ניי׳ אמרתי וחיבקתי אותו ולאחר מכן ראיתי את חבריו אז חיבקתי גם אותם.
הסתובבתי לאחור וראיתי את נייל מדבר עם קת׳, אין מצב שלא יהיה משהו בינהם-פשוט אין .


תגובות (1)

תמשיכייי

03/06/2014 21:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך