חופש שמח❤❤ סליחה שלא העלתי הרבה זמן , לא היה לי זמן. מקווה שהפרק מעניין, הפרק הבא יעלה בשבוע הבא או לפני או תהיה הפתעה ❤❤ מקווה שאהבתם ❤❤❤

בלעדייך חיי אינם חיים ❤ פרק 4

26/06/2014 925 צפיות 4 תגובות
חופש שמח❤❤ סליחה שלא העלתי הרבה זמן , לא היה לי זמן. מקווה שהפרק מעניין, הפרק הבא יעלה בשבוע הבא או לפני או תהיה הפתעה ❤❤ מקווה שאהבתם ❤❤❤

׳קת׳ הארי מוריד לי את כל החשק ללכת לסיבוב הופעות׳ אמרתי לקת׳ שישבנו בחדרה ארזנו את המזוודה ׳למה?׳ היא הסתכלה עליי בתמיהה ׳כי מהתחלה לא הסתדרנו כלומר הסתדרנו אבל סוג של רבנו׳ אמרתי לה שהתקדמתי למראה לסדר את השיער ׳טוב עזבי אותו עכשיו אנחנו הולכות לטייל בכמה מדינות בעולם וליהנות !׳ היא צעקה וקפצה לי על הגב ׳אומייאגד כןןן!!׳ צעקתי וקפצנו כמו שתי מטומטמות שתינו. 
׳בננות תשמעו אני אקפיץ אותכם עכשיו לבית של אמילי תעזרי לה לארוז מזוודה או תעשי מה שבאלך ואז ניפרד כולנו ונקפיץ אתכן לנייל׳ אבא של קת׳ נכנס לחדר ואמר את דבריו ׳אמאלה לא נראה אתכם שלושה חודשים׳ אמרתי והתחלתי לדמוע ׳אל תדאגו נקנה לכן מתנות׳ ג׳ורג׳ אמר ויצא מהחדר ׳יאללה בואו׳ הוא אמר וקת׳ לקחה את המזוודה שלה סידרה את המיטה ומה שנשאר וסגרה את הדלת .

•••נייל
׳טוב עוד מעט נצא מחכים לבנות׳ אמרתי וטחבתי את ידיי בכיסיי מכנסיי.
׳חייב?׳ הארי אמר והיה לו פרצוף בוז ׳רגע רגע מה באמת היה לך עם אמילי?׳ לואי שאל והתיישב על הספה ליד הארי ׳סתם רבנו ואני זה שבהתחלה היה מגעיל אבל באתי אליה להתנצל והיא הייתה קרה כלפיי אז אמרתי לה מה שאני חושב׳ הוא אמר ונאנח.

••נקודת מבט כללית-פלאשבק••
׳אפשר לדבר איתך?׳ אמילי שמעה קול מאחוריה והסתובבה -זה היה הארי ׳לא׳ היא אמרה והסתובבה חזרה כי דיברה עם נייל ולואי ׳בבקשה רק חמש דקות זה מה שאני מבקש׳ הוא אמר ׳טוב׳ אמרה מתרוממת ממקומה הולכת אחריו ׳מה?׳ שאלה מחכה שהוא ידבר ׳אתמול התייחסתי אלייך קר כי דיברתי עם ידידה שלי והיא עצבנה אותי נורא׳ הוא אמר ׳עדין! זה לא סיבה לענות לי ככה ואני רק רציתי לבוא להכיר אותך׳ אמרה לו ׳בסדרר אבל אמרתי לך למה׳ ׳בסדר ביי׳ אמרה והסתובבה לצאת ׳יודעת מה? אני מצטער שאמרתי את הסליחה הזאת! את לא שווה את זה ! בן אדם בא אליך ומתנצל ואת עוד יורקת לו בפנים תלונות שלך כלפיו? חסרה רגשות׳ הוא ירק את דבריו ויצא מהחדר .
מכאן והילך הבינה שהיא והוא לא יסתדרו מי יודע מה במסע הופעות שלהם .

•••••חזרה לנקודת מבט נייל 

׳בסדר אז תנסה לא להתקרב אליה׳ אמרתי והתיישבתי על הכורסא ׳אבל זאת הבעיה לא אמרתי לכם אבל היא מסקרנת אותי נורא הביטחון העצמי שיש לה וגם היא יפה נורא׳ הוא אמר ׳לא יודע מה לומר לך׳ אמרתי והלכתי לכיוון הדלת לפתוח אותה כי בדיוק נשמע הפעמון ׳היי בננות׳ אמרתי וחיבקתי אותן ׳היי ניי׳ הם אמרו ונכנסו ׳היי בנים׳ שמעתי אותן אומרות שסגרתי את הדלת ׳או שכחתי׳ אמרתי לעצמי ופתחתי במהירות את הדלת והלכתי לכיוון האוטו של האנה (אמא של אמילי) ׳נייל מתוק קח את הכסף של הבנות הם שכחו אותו׳ האנה אמרה ושמה בידי חבילת כסף ענקית -אני די בטוח שיש שם לפחות את העשר/חמש עשרה אלף שקל. 
׳טוב אבל אני אקנה להם דברים שם האנה אז לא צריך את הכסף׳ אמרתי ׳לא נייל תיקח את הכסף ושאמילי תצלצל אליי או אתה שתנחתו׳ היא אמרה ׳גם קת׳רין׳ בת׳אני אני חושב אמרה ׳טוב תהנו לכם׳ אמרתי והתקדמתי לכיוון הבית ׳יאללה בואו נצא׳ אמרתי שנכנסתי לבית לקחת את המזוודות של הבנות ׳יאללה יוצאים׳ ליאם הכריז ׳בנים כדאי שתמהרו כי יש שם מלא מעריצות שרצות לכיוונינו׳ פול אמר ומיהר אותנו ׳טוב טוב׳ נעלתי את הבית ורצנו כולנו לאוטו ׳יצאנו לדרך!׳ הכרזתי.

••נקודת מבט אמילי

׳וואי דיוטי פרי׳ אמרתי ׳פאק קת׳ הכסף אצל ההורים שכחנו אותו׳ המשכתי את משפטי ׳לא הוא לא האנה נתנה לי אותו ויש לכם די הרבה כסף׳ נייל צץ פתאום מאחורינו ושם בידינו חבילה ענקית !! של כסף ׳אבל אנחנו נקנה לכם דברים אז פחות תשתמשו בו׳ זאין אמר ׳בואו הולכים לבית קפה ואז תלכו לדיוטי יש לנו עוד שעתיים להיות פה׳ לואי אמר ומשך אותי לחיבוק ׳מהיום אני אקרא לך לואה חחחח אבל רק אם אני אזכור׳ אמרתי והתחלתי לצחוק ׳חחחחחחח שם יפה׳ הוא אמר והתחיל לצחוק  ׳חחחחחח׳ צחקתי והלכנו לכיוון הקופה ׳מה אתם רוצות?׳ נייל שאל ׳שוקו׳ אמרנו שתינו ביחד ׳טוב׳ הוא אמר ואנחנו הלכנו התיישבנו בינתיים במקומות שלנו ואני וקת׳ התחלנו לדבר בינינו ׳תגידי קת׳ נייל מוצא חן בעינייך?׳ שאלתי אותה למרות שידעתי כבר את התשובה ׳כןן מאוד׳ היא אמרה והעיניים שלה נצצו שהיא חשבה עליו ׳אז תתחילי איתו׳ אמרתי ׳נראלך שאני אתחיל איתו?׳ היא שאלה ובדיוק נייל הגיע עם השוקו שלנו בידיים שלו ׳עם מי היא תתחיל?׳ הוא שאל עם מבט עצבני בעיניו ׳איתך׳ אמרתי ועפתי מהשולחן לכיוון ליאם ׳ליאם תציל אותי קת׳ בקרוב תבוא להרוג אותי ואתה שרירי אז אתה תוכל להציל אותי ממנה נכון? נכון?׳ אמרתי בלחץ ותוך כדי צוחקת ׳חחחח טוב׳ הוא אמר ׳אמילי!!!!׳ שמעתי צעקה ואז ראיתי שהיא קלטה אותי ובאה לכיווני ׳יואו יחסרת טקט! נהייתי אדומה מולו !! חחחח אבל חפיף הוא הציע לי ללכת לדייט;)׳ היא אמרה וחייכה כולה בעננים וככה גם נייל מאחורה ׳רואה? אני עוזרת לאנשים למרות שאני לא יודעת שאני עוזרת חח׳ אמרתי והתקדמתי לכיוון השולחן עם נייל ׳ניי שיהיה לכם בהצלחה בדייט עכשיו אנחנו הולכות לדיוטי טוב?׳ אמרתי ולקחתי את הכסף שההורים שלנו הביאו לנו ושמתי חלק אצלי וחלק אצל קת׳רין ׳טוב בשעה 12:00 תהיו כאן בדיוק׳ הוא אמר ושתה מהקפה שלו ׳יופי יש לנו שעה׳ אמרתי ומשכתי את ידה של קת׳רין ורצנו לדיוטי פרי. 

׳פאקקקק רוצי!׳ צעקתי ורצנו עם השקיות בידיים , טוב אז אני קניתי אייפון 5s החדש הבושם החדש של הבנים-מסתבר שיש לו ריח טוב חח ועוד כמה בשמים: של ריאהנה של שאנל ועוד כמה , אפילו קניתי לנייל כמה בשמים פינקתי אותו. 
קניתי בנוסף לזה שוקולדים ;)) קניתי גם איפור של חברה כזאת מהגבוהות בתחום. חשבתי שיעלה לי הרבה בסהכ עלה 1000 דולר וגם קת׳ בזבזה 1000 דולר על כמה דברים כמו שלי רק היא קנתה יותר איפור ושוקולדים אז בסהכ בזבזנו 2000 דולר, לא הרבה חחח. 
׳ניי׳ צעקתי מרחוק לנייל ׳הו יופי הנה אתן צריך לצאת יש לנו חמש דקות׳ פול אמר והקים את הבנים מהכיסאות שלהם והלכנו למטוס ׳צרפת אנחנו באים!׳ לואי צעק וזאין קפץ עליו שהיינו במטוס.
כן כן מטוס פרטי של הבנים -מקום ענק!
׳נוסעים יקרים נא לחגור חגורות בעוד מספר דקות המטוס ממריא׳ שמענו את הדיילת אומרת , התיישבתי ליד קת׳ שישבה ליד נייל והם דיברו חגרתי את החגורה שלי ויצאנו לדרך. 
׳נוסעים יקרים עלינו לאוויר הינכם רשאים לפתוח את החגורות שלכם׳ הדיילת אמרה לאחר מספר דקות ואז הלכה לחדר שיש לה שם.
׳הארי׳ אמרתי והתיישבתי לידו, רציתי לסיים את ״הריב״ איתו אחת ולתמיד כדי שיהיה נעים בסיבוב הופעות הזה.
׳מה?׳ הוא אמר והסתכל עלי בפנים קרות, מאוד קרות. 
׳תשמע אני לא רוצה להיות בריב איתך אני בסהכ באותו יום רציתי להכיר אותך ואתה דחית אותי ואז שבאת להתנצל הייתי כל כך עצבנית עליך אז הוצאתי את זה בדרך שאני בד״כ מוציאה את זה אני קרה אל אנשים. אני לא רוצה להיות איתך בריב מקווה שמה שאמרתי עזר׳ אמרתי ובאתי לקום מהספה והוא משך אותי ונפלתי עליו על פניו והרגשתי את הנשימות שלו ופה כבר התהפכה לי הבטן יותר מדי אבל לא יכולתי לתת לו לנשק אותי זה היה מוקדם מדי.
׳אממ׳ אמרתי ודחפתי אותו טיפה מהחזה ׳אני מצטער נחזור להיות ידידים?׳ הוא אמר אחרי שהתאפס טיפה ׳כן׳ אמרתי וחיבקתי אותו ׳אם את צריכה משהו תיגשי אליי אל תהססי לרגע!!׳ הוא אמר והחזיק אותי מהמותניים ׳טוב׳ חייכתי את החיוך שלי ונתתי לו נשיקה בלחי.
אני מרגישה אליו משהו, אני עדיין לא בטוחה בזה אבל. 
׳אממ רוצה ללכת לישון?׳ הוא שאל ופתח חדרון קטן ובתוכו אני רואה מיטה פתאום ׳מה מאיפה יש לכם מיטה פה אלוהים?׳ שאלתי והייתי בשוק רציני כמה עשירים הם ? 
׳אממ סתם יש לנו פה חמש שש מיטות שלפעמים אנחנו טסים טיסות ארוכות וכל זה ואנחנו צריכים גם לישון אז שמו לנו פה מיטות ההנהלה׳ הוא אמר והתיישב על המיטה הזוגית ׳רגע אפשר לסגור את הדלת?׳ שאלתי ׳כן בטח׳ הוא ענה וקם לסגור ׳לאלא חכה אני אומר לקת׳ שאני הולכת לישון׳ אמרתי ויצאתי מהחדר ׳קת׳ אני הולכת לישון בחדרון הזה שמה עם הארי טוב?׳ אמרתי או יותר נכון שאלתי אותה לא יודעת למה זה יצא בשאלה ׳אממ רק שלא תעשו שטויות׳ היא ענתה ׳מה קרה קת׳?׳ שאלתי אותה שראיתי שהיא עצובה ׳נייל לא ניגש אלי אפילו פעם אחת מאז בתחילת טיסה אוף׳ היא אמרה ונאנחה ׳חכי שניה׳ אמרתי וניגשתי לנייל ׳ניי גש לקת׳ ודבר איתה עכשיו הילדה מאוהבת לך בצורה׳ אמרתי את זה בפשטות אבל בשקט כזה ׳גם אני מאוהב לה בצורה היא מושלמת אבל אני פוחד שהיא תדחה אותי׳ הוא אמר ׳עכשיו גש אליה היא לא תדחה אותך׳ אמרתי והקמתי אותו מהספה ׳טובטוב תודה אמ׳ הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי ׳אה ודרך אגב אני הולכת לישון ליד הארי אין בינינו כלום אל תדאג זה רק שינה׳ אמרתי לו שלא יגיב בצורה מפחידה אחר כך ׳טוב רק בלי שטויות ילדים טוב?׳ הוא אמר וצחק ׳טוב אבא׳ אמרתי וצחקתי וניגשתי לחדרון הזה של הארי , סוף סוף לישון.


תגובות (4)

תמשיכייי

27/06/2014 00:01

יפהה ! תמשייכיי !
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך עליו :)

17/09/2014 15:40

    אני קוראת את הסיפור שלך, ואני מלא זמן מחכה שתמשיכי! את כותבת מושלם פשוט❤

    28/10/2014 19:46

מושלםםםם תמשיכיייייי

02/10/2014 13:01
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך