אוקי. זה ההתחלה של הסיפור החדש, אני מעלה את זה עכשיו רק שתדעו שיש למה לצפות. לפי דעתי הסיפור הזה יתפוס יותר מאשר story of my life. הפרק הבא או פרק40 של story of my life יהיו הפרקים האחרונים שלו. מקווה שאהבתם !! שבת שלוםםםםם ❤❤❤❤

בלעדייך חיי אינם חיים -הקדמה+פרק1

16/05/2014 1232 צפיות 4 תגובות
אוקי. זה ההתחלה של הסיפור החדש, אני מעלה את זה עכשיו רק שתדעו שיש למה לצפות. לפי דעתי הסיפור הזה יתפוס יותר מאשר story of my life. הפרק הבא או פרק40 של story of my life יהיו הפרקים האחרונים שלו. מקווה שאהבתם !! שבת שלוםםםםם ❤❤❤❤

בלעדייך חיי הם לא חיים

הקדמה+פרק1

לפני שאני מתחילה את הסיפור אני רוצה
לומר שלא יהיו פה קטעים שהבנות מופיעות או משהו, זה סתם תחביב בשבילהם-הריקוד ,שלא תצפו שיופיעו. 

הקדמה:
ריקוד. 
ריקוד זה החיים שלי מאז גיל קטן.
אני חיה ריקוד, נושמת ריקוד -היפהופ. 
בזכות הריקוד הכרתי את אחותי ועד היום אנחנו חברות כבר 10 שנים.
אוקי, אז שמי אמילי , אמילי הורן בת19, לאבי קוראים זאק ולאמי קוראים האנה. אני גרה בארץ ששמה אירלנד ששוכנת ליד בריטניה עם המשפחה שלי .
יש לי שיער בלונדיני שטני עם עיניים כחולות , לרובנו במשפחה יש עיניים כחולות.
לחברתי הטובה ביותר קוראים קת׳רין אוונס .
בטח בגלל שם המשפחה אתם חושבים שאני קשורה לנייל הורן, וזה נכון הוא בן הדוד שלי והוא כמו אחי הגדול.
הכול התחיל יום אחד , ביום שנייל בא הביתה.

פרק 1
׳אמא׳ אמרתי שקפצתי מדרגה מדרגה לכיוונה , כאשר היא נמצאת במטבח נמרצת לבשל לארוחת ערב שעושים לנייל כל המשפחה בגלל שהוא חוזר מחופש קצרצר לסיבוב הופעות ואח׳כ הולך חזרה.
׳מתי נייל חוזר? אני לא ראיתי אותו חודש זה הרבה מאוד זמן׳ אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב ׳עכשיו השעה 18:55 וצריך רק לערוך את השולחן ולהתלבש כי הוא אמור להגיע בעוד שלושים וחמש דקות׳ אמא אמרה בזמן שהיא ערבבה בסיר איזה משהו שנראה מאוד מאוד מגרה.
׳טוב אני עולה להתלבש, אני יכולה ללבוש פיג׳מה?׳  שאלתי את אמי בציפייה לקבל תשובה חיובית ׳אממ לא מתוקה, חברים שלו אמורים לבוא גם, אני לא חושבת שתרצי שיראו אותך עם פיג׳מה.. אבל מה שאת רוצה׳ היא אמרה אחרי שסיימה לערוך את השולחן ׳בכל מקרה אמא אני יכולה להזמין את קת׳רין?׳ שאלתי ׳כן בטח מתוקה תזמיני אותה מתי שתרצי את יודעת שהיא בת בית כאן׳ היא אמרה לי ועלתה למעלה.
לא סיפרתי..אני בת יחידה ובגלל זה אני מקבלת הכול, כל מה שאני רוצה.. מאז ומתמיד רציתי אח או אחות קטנה אבל להורים שלי זה היה יותר מדי, אז זהו אני לא אתווכח איתם על זה..
׳קת׳?׳ שאלתי לאחר שהתקשרתי לחברתי ׳אה אמי?׳ היא שאלה ׳שומעת נייל חוזר הביתה עוד מעט ואני לא רוצה להיות לבד כי הוא מביא גם את הלהקה שלו, יש מצב את באה לארוחת ערב אצלי ?׳ שאלתי ונשמעתי מתלהבת ׳בטח לאב אני מתארגנת ובאה׳ היא אמרה וניתקה.
׳אמאא קת׳רין באה אלינו לארוחת ערב תוכלי בבקשה להוסיף עוד צלחת ?׳ צעקתי מלמעלה ׳בטח מתוקה׳ היא אמרה ואני בינתיים התחלתי להתארגן.
שמתי חולצת בטן שחורה עם ניטים ושורט ג׳ינס קרעים, שמתי נעלי בובה שחורות ואז התחלתי להתאפר , שמתי מייקאפ פודרה סומק איילנר שחור עיפרון לעיניים שחור מסקרה שחורה ואודם אדום שטיפה טשטשתי אותו כדי שלא יראה זנותי .
עשיתי קצת מחליק לא הרבה בגלל שהשיער שלי חלק בטבעי אז העברתי איפה שיש טיפה מתולתל הסתכלתי בשעון וראיתי שהשעה כבר שבע ארבעים , הסתכלתי פעם אחרונה במראה וירדתי למטה.
׳אומייגאד נייל!׳ צעקתי שראיתי אותו והוא הסתובב אלי ׳אמייייי׳ הוא צעק ופתח ידיים סימן שאבוא אליו לחיבוק ׳התגעגעתי׳ אמרתי שהייתי ככר מחובקת בין זרועותיו ׳גם אני׳ הוא לחש לי באוזן ׳בואי אמי אני רוצה שתכירי את חבריי׳ הוא אמר ומשך לי ביד לכיוון הסלון ׳אופס שניה מצלצלים בדלת׳ אמרתי ועזבתי את ידו ורצתי לכיוון הדלת ׳קת׳!!׳ צעקתי שראיתי את חברתי הטובה ביותר בדלת ׳היי אמ׳ היא אמרה אחרי שחיבקה אותי ׳שמעי אמא שלי תצטרך לדבר עם אמא שלך מחר בקשר למשהו׳ היא אמרה ׳על מה?׳ שאלתי ׳אממ אני לא יודעת האמת רק מחר אני אדע׳ היא אמרה ׳טוב בואי אני רוצה להכיר לך את נייל׳ אמרתי ומשכתי את ידה לכיוון הסלון ׳ניי׳ אמרתי והוא הסתובב לכיווני ׳הו אמ אני רוצה שתכירי את חבריי , אלו זאין הארי ליאם ולואי׳ הוא אמר והסתכלתי על הארי, הוא משך לי את העין ממש ׳היי׳ אמרתי ונופפתי בידי ׳ניי ובנים אני רוצה שתכירו את חברתי הטובה כבר עשר שנים שהיא כמו אחותי קת׳רין אוונס׳ אמרתי ׳את השמות נייל אמר לפני שניה אז לא צריך לומר עוד פעם חחח׳ אמרתי ונעמדתי לידה ׳היי׳ נייל אמר וניגש אליה ומיד ראיתי שיש לשניהם ניצוץ בעיניים.
׳ילדים ארוחת ערב׳ אמי נכנסה לסלון ׳סוף סוף אני רעבה׳ אמרתי והחזקתי את הבטן שלי ׳חחחחחח שמנה!׳ קת׳רין אמרה ׳את חולה עלי׳ אמרתי ׳ברור׳ היא אמרה לי ונישקה אותי בלחי .
••••••
אחרי ארוחת ערב טעימה במיוחד שאמי הכינה עלינו לחדרי כולם והחלנו לדבר אחד עם השני ׳אז למי מכם יש חברה?׳ קת׳רין שאלה ׳לי׳ זאין ענה ׳אני מאורס׳ הוא המשיך את דבריו ׳מזל טובבב׳ אמרתי ׳חחח תודה׳ הוא אמר ׳גם לי׳ לואי אמר ׳אנחנו חברים שנתיים שמה הוא אלינור׳ הוא המשיך ׳אהה מזל טוב על השנתיים שלכם(?)׳ אמרתי ׳חחחחחי תודה תודה׳ הוא אמר ׳זהו?׳ שאלתי ׳כן׳ נייל חייך וקרץ לקת׳רין והיא הסמיקה ׳נראלי עוד מעט גם לך תהיה חברה׳ אמרתי וזרקתי על קת׳רין כרית ׳חחחח די אמ׳ היא אמרה וזרקה עלי את הכרית חזרה.
׳נוווו משעמם לי בואו נשחק משהו׳ הארי אמר ׳אמת או חובה? נשיקה סטירה?׳ שאלתי ׳רוצים נשיקה סטירה ?׳ נייל אמר ׳ממש כמו ילדים בתיכון׳ אמרתי אחרי שהבאתי את שתי הכיסאות ׳יאלה מי ראשון?׳ ליאם שאל ׳אני ומי מכם?׳ שאלתי ׳הארי׳ נייל אמר ודחף את הארי ׳יאלה שב׳ אמרתי להארי וישבנו שנינו ׳3…2..1..׳ כולם אמרו ביחד ׳אווו סטירהההה׳ לואי צעק וכולם צחקו ׳חחחחחחחח אל תדאג אני לא אעשה חזק׳ אמרתי והרבצתי לו חלושות ׳מי עכשיו?׳ הארי שאל ׳נייל וקת׳רין׳ אמרתי ודחפתי את שניהם לכיסאות ׳3..2..1..׳ כולם צעקו שוב ׳אווו נשיקה׳ הארי צעק בקול מצחיק כזה ׳אבל צרפתית לא רגילה׳ אמרתי ׳טוב טוב׳ נייל וקת׳רין אמרו ׳3דקות מעכשיו ו..׳ אמרתי והם התחילו להתנשק ואז אחרי שלוש דקות הפסיקו ׳טוב נראלי אנחנו צריכים ללכת אמי אנחנו נשארים פה לשבוע אז נדבר בשבוע הזה׳ נייל אמר וקרץ לקת׳רין והיא הסמיקה ׳חחחח טוב אוהבת אותך ביי׳ אמרתי וסגרתי את הדלת של החדר שלי.


תגובות (4)

יפהה , תמשיכיי :)

16/05/2014 20:32

תמשיכי

16/05/2014 20:37

תמשיכי

16/05/2014 21:24

יפה תמשיכיייי

20/05/2014 09:07
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך