צבי 4000
מחר מרתון פרקים של גאליס להחזיר את המתים!!!

גאליס: להחזיר את המתים פרק 1!!!(וארוך)

צבי 4000 15/05/2014 1164 צפיות 2 תגובות
מחר מרתון פרקים של גאליס להחזיר את המתים!!!

~אביעד~ היה זה יום די רגיל. השמש האירה את כביש 6, עליו נסעו הרבה מכוניות. מכונית אחת עשתה את דרכה בין המכוניות. בפנים ישבו שני נערים ושני נערות. אני שיחקתי באיפון שלי, השני(עידן) סתם ישב ונח. השלישית(נוי) קראה חוברת על כל מיני דברים מאתגרים ואילו הרביעית(סקיי) פשוט הביטה מהחלון."אנחנו מגיעים עוד כמה דקות" קרא נהג המכונית."אתם ממש תמותו על המחנה" הוסיף."אם אפשר לשאול לאיזה מחנה אנחנו נוסעים" שאלתי ."למחנה גאליס" השיב הנהג."המחנה הכי טוב בארץ". כעבור כמה דקות המכונית ירדה לדרך צדדית."אני מזה רוצה להגיע אילו" אמרה הנערה עם השיער השטני."יהיה לנו מזה כיף שם סקיי" אמרה הנערה האחרת. בסופו של דבר המכונית עצרה ביעדה. כיבתי את המכשיר ויצא. אחריו יצאו השאר. הם לקחו את התיקים ועברו דרך שער הכניסה."ברוכים הבאים למחנה גאליס" נערה עם שיער ארוך ניגשה אלינו."אני מיקה,המדריכה הראשית"."אני אביעד" הצגתי את עצמי. לאחר שהאחרים הציגו את עצמם אמרה מיקה:"אביעד ונוי יצטרפו לצוות "אולימפוס", השאר ל"טורינו". בדיוק הצוות שמתאים לי. חשבתי בשמחה כאשר אני ונוי הלכנו לביתן של "אולימפוס".נוי פתחה את הדלת. נער אחד ישב על המיטה. הוא הרים מבט."אני דורי" דורי ניגש ולחץ לי את היד."אביעד,נעים מאוד" אמרתי."איפה כולם" שאלה נוי."בחדר האוכל" השיב דורי."בואו איתי" יצאנו מהביתן ודורי הוביל אותנו אל חדר האוכל, כך לפחות חשבתי. מתברר שצדקתי. עידן וסקיי השתלבו יפה עם חניכי טורינו וכעת הם ישבו בשולחן שלהם ואכלו איתם ארוחת צהריים. ישבנו בשולחן של צוות "אולימפוס"."בוקר טוב חניכים" מיקה נכנסה וכולנו עמדנו."הרשו לי להציג את החניכים החדשים שהגיעו היום למחנה" היא סימנה לנו. שאר החניכים מחאו כפיים כאשר נעמדנו ליד מיקה."הם שמעו על המחנה והחליטו לנסות אותו, אז תגרמו להם להרגיש כמו בבית" היא אמרה. חזרנו לשבת. דורי הציג את שאר החניכים של אולימפוס והציג אותנו לפניהם."שמעתי עליך הרבה" אמרתי ליונתן כאשר לחצנו ידיים."המשימה הראשונה תחכה לכם בערב בשעה 7:00 אז לא לאחר" מיקה יצאה מחדר האוכל והתחלנו לאכול. כאשר יצאנו יונתן אמר: "אני רוצה לדבר איתך" הוא סימן עלי. הלכנו עד שיצאנו מטווח שמיעה."הבחנתי שאתה אוהב הרפתקאות זה נכון" שאל יונתן."לרוב מזהים את זה ישר" אמרתי."יש משהו שאני צריך שתעזור לי בו" הוא אמר."מה העניין" שאלתי. יונתן סיפר לי על רפאל שהתברר שהוא מישהו ממש רשע ועל אנה שהתחזתה לנינה שהיא אחות של יונתן אבל בסוף דורי עלה עליה. הוא סיפר לי על טיראן שעזר להם בחשיפת התוכנית של רפאל."נשמע לי מעניין" אמרתי כאשר יונתן גמר."אז אתה בעסק" שאל יונתן."כן" אמרתי וחזרנו לביתן אולימפוס.


תגובות (2)

ממש יפה אהבתי!
המשך!!

15/05/2014 20:44

ממש יפה
תמשיך

15/05/2014 22:14
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך