צבי 4000
גמר המשימה, בפרק הבא!!!!

גאליס: להחזיר את המתים פרק 2: המשימה הראשונה

צבי 4000 16/05/2014 1159 צפיות 8 תגובות
גמר המשימה, בפרק הבא!!!!

~אביעד~ הערב הגיע די במהירות. שני הצוותים נאספו בחדר האוכל."ערב טוב חניכים" מיקה נכנסה לחדר האוכל."המשימה שלכם היא תחרות שחייה בבריכת גאליס או יותר נכון אולימפידת המים של גאליס" היא אמרה וכולם הריעו."בכל יום יש משימה" שאלתי את דורי כאשר יצאנו."לא תמיד" הוא אמר."רק כל כמה ימים" הוסיפה דני. כאשר הגענו כולם נדהמו. על המים היו כל מיני קירות צפים."אני מנחש שזה משהו שקשור לרובים" שאלתי."אביעד צודק" אמרה מיקה והצביעה על כמה רובים שהיו על הרצפה."המשימה היא לייזר בול במים"."לייזר בול" שאל עידן."לייזר בול זה משחק עם רובי לייזר. שני המתחרים ילבשו בגד ים עם סמל של עיגול אדום, ברגע שהעיגול האדום ידלק במקרה של פגיעה או שרובה הלייזר שלכם יפול למים ויהרס אתם תצאו מהמשחק" אמרה מיקה."זה נשמע מעניין" אמרתי."אוקי, המתחרים הראשונים הם דורי מצוות אולימפוס ואודי מצוות טורינו" מיקה סימנה לדורי ואודי ללכת למלתחות כדי להחליף בגדים. בניתים כל מי שלא התחרה הלכו למשרד של מיקה כדי לצפות משם במשחק.

"דורי וארז, אתם יכולים להתחיל" מיקה אמרה ברמקול והמשחק החל."הם יכולים לצלול" שאלה סקיי."לא, אלא אם כן הם רוצים להרוס את הרובה ולצאת מהמשחק" אמרה מאיה,חברה בצוות טורינו. בסופו של דבר דורי עשה שגיאה ועשה רעש. אודי גילה היכן דורי וירה על העיגול האדום."0:1 לטורינו, המתחרים הבאים: הוגו וארז" אמרה מיקה. במשחק הזה כמובן שארז ניצח כי היה לו קל יותר להתקדם מהוגו. 0:2 לטורינו , המתחרים הבאים אני ורותם,חניכה בטורינו. לבשתי את בגד הים שלי והתיצבתי בנקודת ההתחלה של אולימפוס שלמרבה המזל היה בצד של הרדודים."המשחק מתחיל" שמעתי את הרמקול ונכנסתי לבריכה. התקדמתי בכיוון שמאל של הבריכה. כמעט התחלתי להתקדם לכיוון אמצע הבריכה כששמעתי את היריה של הרובה של רותם. הסתובבתי מהר והתכונתי לירות אבל לא ראיתי איש. כנראה תכסיס, חשבתי. פתאום ראיתי את רותם מאוחריי. הסובבתי במהירות ויריתי. העיגול האדום אצל רותם נדלק."1:2 לאולימפוס, היתרון עדיין של טורינו" מיקה אמרה. יצאנו מהבריכה. "משחק יפה" אמרתי לרותם."לא פעם ראשונה שאני משחקת בזה" היא אמרה ולחצה לי את היד. אחר כך היו עוד כמה משחקים עד כבר הגענו למשחק הגמר."המתחרים בגמר הם אביעד ,יונתן ונוי מצוות אולימפוס וארז,סקיי ועידן מצוות טורינו.


תגובות (8)

יפה אהבתי את הרעיון תמשיך

16/05/2014 12:34

ממש אהבתי תמשיך!

16/05/2014 13:33

ממש אהבתי את הרעיון שלך.. תמשיך :)

17/05/2014 01:18

זה נחמד , אבל דיי יבש , אני חייב להגיד . שכאן כימעת ואין עלילה , אתה לא מכניס סימן שאלה כאשר אביעד או מישהוא אחר שואל שאלה , אין כאן שום רגשות , או תיאורי רגשות , העלילה ממהרת , הפרקים קצרים , אין כאן תיאורים חוץ מכמה בודדים ובהחלט ניתן להוסיף . אתה מכניס נקודה במקומות שצריך להיות בהן פסיק. לצערי הרב… זה ישפר משמעותית את הסיפור (מקווה שקיבלת בחיובי)

17/05/2014 18:27

    תבקר גם אותי!

    17/05/2014 18:29

באיזה סיפור?

17/05/2014 18:32

    מלודיות

    17/05/2014 18:32

טוב אני ניכנס לפרק 1

17/05/2014 18:33
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך