צבי 4000
בפרק הבא: לאחר שגילו על המעיינות הנוספים אביעד, עידן, יונתן ודורי צריכים לפתוח את המעינות הנוספים אבל קודם כול הם צריכים ללקחת את מפתח ענח' מטיראן. האם הם יצליחו? נ.ב העלילה בסיפור שונה משל הסדרה כדי לא להתנגש עם העלילה של הסדרה המקורית

גאליס להחזיר את המתים פרק 6

צבי 4000 18/03/2015 1011 צפיות אין תגובות
בפרק הבא: לאחר שגילו על המעיינות הנוספים אביעד, עידן, יונתן ודורי צריכים לפתוח את המעינות הנוספים אבל קודם כול הם צריכים ללקחת את מפתח ענח' מטיראן. האם הם יצליחו? נ.ב העלילה בסיפור שונה משל הסדרה כדי לא להתנגש עם העלילה של הסדרה המקורית

. התקרבתי לגוש הסלע ולפני שהספקתי להניח שמה את הטבעת הידהד קול:"מי מצא את מעיין הנשמות!" הבנתי שני דברים: שמצאתי את המעיין ושהסתבכתי בצרה רצינית. דמות הגיחה מחלל האוויר. גבוהה היה 3 מטרים עם עור שחור, פנים של זאב או כלב ומטה עם סמל של ענח'. "כדאי לך מאוד להתפלל שתצא מכאן בחיים כי אתה עומד פנים אל פנים עם אנוביס, אל השאול המצרי!!". למרות שהבחנתי שהוא פסל של אנוביס הוא נשמע בטוח בעצמו שכנראה יש לו כוחות כמו של אנוביס.

~עידן~ כשהגענו לקבר אנוביס שמתי לב שארון הקבורה שיש שם זהר באור אדום מאיים." כולם לכסות את העיינים" אמר יונתן."זה לא היה כאן כאשר הייתי פה עם דני ודורי" הוא הוסיף. ניסיתי לחפש מה מזין את הקבר וראיתי חור עגול שיוצאת משם קרן אור."שמישהו יכבה את-" לא הספקתי לסיים את המשפט כי אודי לקח אבן והכניס אותה לחור. אודי התחשמל וקרס על הרצפה ."אולי עדיף לא לגעת בחור הזה" אמר יונתן."אז מה נעשה" שאל ארז."חייבים להוציא את אח שלי מכאן". איך שהוא סיים את המשפט קרן לייזר פגעה בארז והוא קרס על הרצפה."לצאת מכאן!" קראתי. יונתן ודורי לקחו את אודי וארז ויצאנו מקבר אנוביס."גמרנו עם המקום הזה לבניתים" אמר דורי. פתאום הוגו קרס גם ואחריו גם דורי. אני ויונתן החלפנו מבטים ורצנו להתחבא."כנראה יש מישהו שיורה על כל דבר שזז" אמרתי." מקווה שאביעד בסדר…"

~אביעד~ נסוגתי צעד לאחור ופסל אנוביס הסתער. הצלחתי להתחמק בקושי."אני אתפוס אותך" פסל אנוביס צעק. איתרתי את האבן עם חריטת הטבעת ורצתי לעברה."לא כדאי לך להניח אותה" אמר הפסל."כל מי שינסה לפתוח את המעיין ימות"."אז בוא תתפוס אותי" אמרתי. הפסל התעצבן והסתער. בשנייה האחרונה קפצתי הצידה והשארתי את הטבעת בחריטה. קיוותי שהפתיחה עובדת עם פסלי אנוביס. רק באיחור, לאחר שכבר הכניס את הטבעת הוא קלט מה אני מנסה לעשות. ברגע שהטבעת נכנסה לחריטה הוא התחשמל והתפרק לערימה של אבנים. התקרבתי למעיין והרגשתי בעוצמה שהייתה אגורה במים שבמעיין. 'מצאתי אותו, מה אני אמור לעשות עכשיו' חשבתי לעצמי."לפתוח את הארבעה הנותרים" עוד פסל הופיע." קלטתי שהפעם הוא באמת נראה כמו אנוביס וגם הקרין הילה של מוות."כדי למצוא את המעיין האמיתי צריך קודם כל למצוא את ארבעת המעיינות הנותרים ולפתוח אותם"."ומה אחר כך?" שאלתי."להשתמש במפתח ענח' כדי להשמיד אותו ובכך להשמיד את כל המעיינות" אנוביס אמר."אני אראה לך את המיקומים של ארבע המעיינות האחרונים וגם אשכפל את הטבעת כדי שתוכלו לפתוח את כל הארבעה בו זמנית כדי להבטיח את ההתגלות של המעיין האמיתי" אנובי ירה אור זהוב על הטבעת ותוך שנייה הופיעו שמה עוד שלושה טבעות בנוסף להוא שהיה. אנוביס התפוגג. פתאום מצאתי את עצמי מחוץ למערה של המעיין. ארבעה קרני אור נורו אל השמיים."כנראה אלה המקומות של המעינות הנוספים" אמרתי לעצמי והתחלתי לרוץ לקבר אנוביס.

~עידן~ "המצב די דפוק" סיכמתי את המצב. אחד מקרני הלייזר, שהיה בצבע שונה משל האחרים פגע בעץ ופורר אותו עד שלא נשאר ממנו כולם."עפנו מכאן" אמר יונתן. עוד קרן לייזר פגעה בגופות של החברים שלנו והעילמה אותה. רק דורי איכשהו הצליחה לשרוד והסתתר מאחורי עץ. פתאום ראיתי את אביעד רץ אלינו כשבידו חמישה טבעות."אל-" רק המילה הראשונה יצרה מפי וקרן אור פגעה באביעד רק שאז קרה משהו שונה. הליזר פגע בלייזרים האחרים ויצר מפה גדולה עם ארבעה נקודות ציון."זה מה שבאנו לחפש" אמר אביעד."ארבעת המעינות הנוספים שיגלו את מיקום המעיין המקורי."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך