Lorinush
פרק קצר, הפרק הבא כבר חצי מוכן...
מקוות שתחכו עד אז ותשארו לקרוא תסיפור שלנו ! D:
אעאעאעאעאאעעא מזל טוב לליאמווו שלנווו שחוגג 20 שנים !!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
לורין וליאן ❤

גורל לא צפוי – עונה 2 פרק 12 ! ❤

Lorinush 29/08/2013 1431 צפיות 10 תגובות
פרק קצר, הפרק הבא כבר חצי מוכן...
מקוות שתחכו עד אז ותשארו לקרוא תסיפור שלנו ! D:
אעאעאעאעאאעעא מזל טוב לליאמווו שלנווו שחוגג 20 שנים !!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
לורין וליאן ❤

היוש (:
אחרי 12 יום שלא העלנו פרק ! יאייי סופסוף ! (:
מצטערות כל כך שהפרק הגיע באיחור, שיננו את העלילה והיינו צריכות לסדר תסיפור מחדש… (תרעיון)
בסוף הפרק תבינו מה קרה.. (:
מקוות שלא נעלמתם ! ותדעו שאנחנו בחיים לא ננטוש את הסיפור הזה עד שהוא יגמר !
אוהבוווות ! ❤❤❤❤❤

מהפרק הקודם –

(נקודת מבט אופיר)
עוד מעט יהיו לי שתי ברביות לדאוג להם״ אמר בחיוך ונשק ללחי. צחקוק בקע מפי.
״לילה טוב״ מלמלתי ופיהקתי פיהוק קטן.
״לילה טוב״ לחש ג׳ייסון והניח את ראשו בין כתפי לבין ראשי.
עצמתי את עיניי והרגשתי את מחשבותיי מתערפלות. לאט לאט, שקעתי בשינה עמוקה. שינה נטולת חלומות עם הארוס שלי. עם בעלי לעתיד.

פרק 12:

נקודת מבט מיילי:

״לואי יש לך שתי שניות לעוף ממני״ מלמלתי בעצבים מתוך שינה. אי אפשר לישון אפילו ! עד שיש לנו חופש…
״אבל בחמש אנחנו מקבלים את המשימה הראשונה שלנו בתוכנית !״ אמר בהתרגשות וקפץ על המיטה. גורם לי לפקוח את עיניי ולהיאנח.
״לו.. אתה יודע מה השעה ?״ שאלתי מאופקת.
״כן… 10:46.. מה את לא רואה ת׳שעון ?״ אמר בבילבול והתיישב לידי במיטה. גורם לי לפקוח את עיניי במעט הלם.
״אתה מרגיש טוב ?״ שאלתי בבילבול והנחתי את ידי על מצחו. לא, אין לו חום.
״כן״ אמר בחיוך ונשק לשפתיי נשיקה קצרה.
״אכלת גזר היום ?״ שאלתי בחיוך ונאנחתי.
״לא..״ אמר בפרצוף עצוב ומתחנן.
״מסביר הכל..״ מלמלתי וקמתי מהמיטה הזוגית שלנו. נכנסתי לשירותים ושטפתי את פניי. צחצחתי גם את שיניי הלבנות והמבריקות והבטתי במראה ורק עכשיו קלטתי שאני עירומה.
האדמתי במהירות כשראיתי את לואי עומד בפתח הדלת ומחייך חיוך שובב. מחזיק בידו את תחתוני התחרה שלי.
״לואי !״ אמרתי מבויישת ומיהרתי לכסות את גופי במגבת ששלפתי מהארון.
״אולה לה, דווקא היה מתאים לך הבגד הקודם…״ אמר במבטא צרפתי וקרץ.
״אבל לא לבשתי כלום !״ אמרתי והרגשתי איך לחיי מתלהטות מרגע לרגע.
״בגלל זה״ אמר וקרץ. תוך שניות הייתי עמוק בתוך חיבוקו החמים והאוהב. ״כבר שחכת את הלילה שלנו ?״ שאל ועצב נשמע בקולו.
״בחיים לא״ לחשתי באוזנו ונישקתי את שפתיו נשיקה ארוכה ומלאה תשוקה.
התנתקתי ממנו וחייכתי חיוך קטן כשאפו צמוד לאפי.
״הלכתי לחדר אוכל.. באלי גזר״ אמר בחיוך ויצא מהשירותים. נאנחתי ופתחתי את זרם המים. הורדתי את המגבת מגופי ונכנסתי תחת הזרם החמים.

*****

״איפה את ?״ שמעתי את קולו של לואי.
״במקלחת !״ אמרתי וסגרתי את ברז המים החמימים. עטפתי את גופי בחלוק לבן ויצאתי מחדר המקלחת, מוציאה אחריי שובל של אדים לבנים שהתפשטו במהירות בכל החדר.
הוצאתי שורט פיג׳מה ורוד בהיר וגופית פיג׳מה עם פו הדוב. לבשתי הלבשה תחתונה ומעל את הפיג׳מה שלי. התקדמתי לכיוון השידה שליד המיטה וסרקתי את שיערי הארוך והשחור כפחם. מרגישה את מבטו של לואי ננעץ בכל מה שאני עושה.
התיישבתי ליד לואי ונשקתי לשפתיו הרכות והחמות.
״הבאת גזרים ? אני יודעת שאתה לא יכול בלי זה !״ שאלתי בצחקוק והבטתי בעיניו הממכרות.
״לא ! הבאתי לנו ילד חדש״ אמר והרגשתי את חיוכי נופל מטה.
״מה זתומרת ילד חדש ?״ שאלתי בהלם ופערתי את עיניי. סקרתי במבטי את החדר ולא ראיתי שום סימן לחפצים או למישהו.
״ילד, חדש. את לא רוצה להביא לי ילד עכשיו אז אימצתי לנו אחד.. הוא ממש חמוד, הכל אני צריך לעשות בבית הזה !״ אמר בחיוך ונשק לראשי.
״מה ?!״ שאלתי בהלם וניערתי את ראשי.
מה ילד ?
איך ילד ?
איזה ילד ?
מה הולך כאן ?!
״לואי ! אני לא מוכנה להיות אמא !״ צעקתי עליו והרגשתי דמעות נצברות בצידי עיניי. קמתי במהירות במקומי והוא נעמד מיד אחריי.
״בואי, נכיר אותו״ אמר בחיוך ומשך אותי לעבר המרפסת. עוד לא הספקתי להוציא מילה מפי וכבר עמדו מחוץ למרפסת. מול.. הילד החדש שלנו…
הרגשתי את ביטני מתהפכת ואת לחיי מאדימות ופרצתי בצחוק מתגלגל.
״ח…תי…חתיכת דפוק !״ צעקתי וצחקתי כמו משוגעת.
״נכון חמוד ?״ שאל והרים אותו בידיו, כמו תינוק. הוא לקח גזר והדביק לו עינייו זזות וצייר עם טוש פה מחייך.
״אמרתי לך שהבאתי ילד..״ אמר בחיוך ונשק ל.. גזר.
״אתה ? אתה משהו מיוחד״ אמרתי בחיוך ועטפתי את ידיי סביב צווארו. הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי וחיבק את מותניי, סוחף אותי לנשיקה ארוכה וממכרת.

נקודת מבט הארי:

״אבא, אבא !״ צרחה חזקה הצליחה להעיר אותי משנתי.
״נו אלין… לכי לאמא, תני לישון״ מלמלתי בעצבים והסתובבתי לכיוון השני. עצמתי את עיניי בחיוך עייף והרגשתי לאחר שניה איך ידי שורפת מרוב כאב.
״אלין ! אסור לשרוט !״ צעקתי ופקחתי את עיניי. דמעות הופיעו בעינייה הכחולות. אני מודה שלפעמים אני לא מצליח לשלוט בעצבים שלי, במיוחד בבוקר.
״הארי… אל תצעק״ אמרה ליאן והרימה את אלין על שתי ידייה. לא יחסתי לכך משמעות והנחתי את ראשי על הכרית הרכה ועצמתי את עיניי. לאחר שניות ספורות שקעתי בשינה עמוקה.

~חלום~

״תעזרו לי ! בבקשה !״ צעקה משהי עם דמעות בעינייה, ניסיתי לזהות מי זאת אך לא הצלחתי.
״הנה אני מגי…״ היה קול משונה.

~סוף חלום~

הרגשתי נוזל רטוב על פניי.
״אושר ! ליאן, תגנבי לו את הפה מאמי. הוא שוב מזיל ריר או מה שזה לא יהיה״ מלמלתי וקמתי משכיבה לישיבה.
״האז… אני דיי עסוקה עכשיו״ אמרה ליאן בקול לחוץ וסגרה את הדלת של השירותים. הושבתי את אושר על ברכיי, ליטפתי את ראשו וניגבתי את הריר שנזל לו מהפה. נשקתי לראשו והרמתי אותו על ידי ואת אלין שישבה וצחקה על המיטה על ידי השניה. הושבתי אותם בספה שיש בחדר והדלקתי להם טלויזיה. נשקתי לראשם של כל אחד מהם והלכתי לשירותים.
ממה היא כל כך לחוצה ?
הריון ? לא שכבנו…
אז מה קרה ?
״ליאן ?״ שאלתי בקול חלוש ופתחתי את דלת השירותים בהזזה קלה.
״האז… תצא מפה בבקשה״ אמרה ליאן ודמעות חמות זלגו מעינייה הכחולות. היא ישבה על האסלה והזיזה את רגליה מצד לצד.
״בייב ?״ שאלתי בקול רגוע והתיישבתי על דופן האמבטיה שמול האסלה.
״זה אבא שלי…״ פלטה את זה מהר ושמה את ידה על פיה בעוד הדמעות שלה מתגברות. ליטפתי את לחייה הספוגות דמעות וניקיתי את עינייה שוב ושוב מהדמעות שזורמות ללא הפסקה.
״מה איתו ?״ שאלתי ברוגע והסתכלתי בעינייה. הייתי לחוץ, אבל אני חייבת להיות רגוע כדי להרגיע אותה. הדמעות לא הפסיקו לרדת מעינייה, ואני לא הפסקתי לנגב אותם עם הנייר שלקחתי.
״בב…י..ת חו…לי..ם״ גמגמה בבכי עז.
״דיי נוני… הכל יהיה בסדר״ אמרתי לה ונגבתי את עינייה הכחולות ונישקתי את פיה אחר כל דמעה שנפלה על לחיה ברכות.
צלצול הפלאפון שלה נשמע ברקע ומבטינו הצטלבו ואז על הטלפון.
״תעני בייב״ אמרתי לה והיא לחצה על הירוק בידיים רועדות. היא נשמה עמוק.
״הלו ?״ שאלה בחיוך קטנטן והסתכלה עליי.
״יפה שלי, אין לך מושג כמה התגעגענו ! מתי את באה לביקור ?״ קולה של אימה הנחמדה הדהד באוזנינו והדמעות שוב עלו בעינייה.
״אמא… איך אבא ? מה איתו ? הוא בסדר ? איך הוא מרגיש ? אתם איתו ?״ היא העיפה את השאלות לכיוונה כמו חצים למטרה.
״אני לא יודעת לגבי זה… הסרטן הולך וגובר״ אמרה אמה בקול אטום וחנוק.


תגובות (10)

מושלם וקצררררררר תעשי ארוך פרק הבא מתחננת אני במתח!❤❤❤❤

29/08/2013 03:59

גאד מה?!?!??? יאווו המשך דחוףףףף

29/08/2013 06:38

תמשיכו,ומהר הפעם כן?

29/08/2013 07:09

מושלםםםםםםם אהובתי !!!
תמשיכיייייי ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

29/08/2013 07:38

תודה בננות ! שמחה שאהבתן את הפרק ! ההמשך בקרוב.. ❤❤❤

29/08/2013 07:40

אני פשוט עבד לסיפורייך
כל יום אני מחכה כמו משוגעת לפרק
סיפור מושלם
תמשיכו את השלמות הזאת

29/08/2013 07:52

תודה אליענייי שלייי ! מאוווהבת בךךך !
ותודה רבה לכל מי שקורא תסיפווור ❤❤❤

30/08/2013 01:18

תמשייככיי!!@

30/08/2013 05:36

תמשיכייייייייייי

30/08/2013 06:01

מוושללםם תממשייכוו!! ♥

30/08/2013 10:02
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך