Lorinush
היושים (:
הפרק היה מוכן, פשוט היה לי בעיה בפלא אז לא יכלתי לפרסם /:
חלק ב׳ כבר מוכן והוא הרבה יותר מעניין מהפרק המשעמם הזה ! פשוט היינו חייבות לחלק בגלל משו (;
מקוות שאהבתם את הפרק ותודה רבה ל-4 הקוראות המדהימות שלא נטשו את הסיפור !
רק בגללכן אנחנו עדיין ממשיכות את הסיפור, תודה ! ❤️❤️❤️
אוהבות, לוני ולוני (;

גורל לא צפוי – עונה 2 פרק 15 חלק א׳ ❤️

Lorinush 03/10/2013 1293 צפיות 12 תגובות
היושים (:
הפרק היה מוכן, פשוט היה לי בעיה בפלא אז לא יכלתי לפרסם /:
חלק ב׳ כבר מוכן והוא הרבה יותר מעניין מהפרק המשעמם הזה ! פשוט היינו חייבות לחלק בגלל משו (;
מקוות שאהבתם את הפרק ותודה רבה ל-4 הקוראות המדהימות שלא נטשו את הסיפור !
רק בגללכן אנחנו עדיין ממשיכות את הסיפור, תודה ! ❤️❤️❤️
אוהבות, לוני ולוני (;

מהפרק הקודם –

(נקודת מבט ליאן)
״היום יום הולדת, היום יום הולד…ת..״ שמעתי ופערתי את עיניי. הבטתי בהארי המבולבל שהיה מתחתיי וסימנתי לו להיות בשקט. נשמתי עמוק וניסיתי להרגיע את נשימתי הפרועה. הורדתי בעדינות ובשקט את השמיכה מפניי והרגשתי בין רגע את לחיי מתלהטות. צווחה רמה בקעה מפי.
״מה… אנ..חנו אבל… לילה… לבד״ גמגמתי בבילבול. כולם, כולל כולם עמדו שם. ריצ׳ארד, סיימון, קורל, ג׳יימי, אמה, זאיין, ג׳ניפר, טום ההמום שג׳ניפר מיהרה לחסות את עיניו, לואי, מיילי, נייל, לורן, ליאם, אמילי, אופיר, אור, היילי, סילבר, נועה ואביה שהחזיקה בידה הימנית מצלמה ובידה השמאלית עוגה גדולה עם נרות.

פרק 15 חלק א׳:

נקודת מבט ליאן – יום ראשון/שני:

״אנ…חנו ל…לא נפריע״ גמגמה אביה ודחפה את כולם לבחוץ.
״אמא מה קאה (קרה) ?״ שמעתי את קולו של אושר אומר.
״כל..ום״ גימגמתי עדיין בהלם. ״תחזור לישון״ הוספתי והתנתקתי מהארי. נשכבתי לצידו והרגשתי איך דמעה בוגדנית זולגת מעיניי ונספגת בסדין הרך.
אני לא מאמינה שזה קרה הרגע… אני רוצה למות.
הרגשתי את ידיו החמימות של הארי נעטפות סביב מותניי ומושכות אותי אל תוך חיבוקו החם.
״למה ?״ שמעתי את לחישתו באוזניי וצמרמורת עזה עברה בגופי.
״אין לי חשק״ לחשתי ועצמתי את עיניי. הרגשתי איך גופי מרפה מכוחותיו ואני שוקעת בשינה עמוקה, עם חששות מפני מחר.

נקודת מבט הארי – יום שני:

הרמתי את אושר ואלין על ידיי ונכנסתי לחדר מקלחת. צחצחתי לשניהם את השיניים הקטנות והמבריקות שלהם ושטפתי גם את פניהם.
״לכו תראו טלויזיה, אבל בשקט – אמא יושנת״ אמרתי והצבעתי על המיטה שבה הקטנה שלי ישנה.
חזרנו לחדר והם רצו לראות טלויזיה, הדלקתי אותה על ערוץ ילדים והם שקעו בה. טלויזיה זה אחלה פיתרון להעסיק אותם.
נעמדתי מול הארון שלהם, מה לי וללבחור בגדים ?!
בסוף בחרתי לאושר מכנס כחול עד הברך וחולצה מקושקשת מתאימה. אני חושב…
לאלין הוצאתי שמלה ורודה וסנדלים חומים בהירים. ראיתי פעם את ליאן מלבישה אותה ככה. הלכתי לסלון והלבשתי את שניהם בבגדים שבחרתי ונעלתי לאלין את הסנדלים ולאושר נעליי ספורט של נייק.
התיישבתי בספה ליד אלין וסירקתי את שיערה הדליל ואספתי אותו לקוקו… חמוד.
״אבא אני רוסה סמה (אבא אני רוצה צמה)״ אמרה וגרמה לי להיאנח בייאוש.
איך ליאן עושה את זה כל יום ?!
״אני לא יודע..״ מלמלתי והיא חזרה להביט בטלויזיה במבט עצוב. איך הם יודעים לשחק לי במצפון…
תליתי את התיק שלהם על כתפי וכיביתי את הטלויזיה. הם יצאו מהחדר ואני אחריהם, אחרי שהגנבתי מבט קטנטן לליאן הישנה בשקט.

נקודת מבט נועה (מ-The Night):

״Now I’m floating like a butterfly
Stinging like a bee I earned my stripes
I went from zero, to my own hero״ זימזמתי את הבית הזה שוב ושוב ושוב. קייטי פרי היא זמרת מדהימה !
פתחתי את הארון החום כהה שהתמזג בחדר והוצאתי טייץ׳ זברה צמוד וגופיה שחורה. התלבשתי במהירות וקיפלתי מעט את הגופיה מעלה, חושפת על העגיל בטבור שלי. גרבתי גרביים לבנות ונעלתי נעליי סופרה שחורות והשפרצתי על עצמי בושם נעים. אספתי את שיערי השחור כפחם לקוקו רופף וצילמתי אותי דרך המראה שולחת נשיקה.
׳בוקר טוב בייב, מתגעגעת כל כך… שולחת נשיקות :*׳ שלחתי לברנדון את ההודעה וחייכתי חיוך מרוצה. יצאתי מהחדר וראיתי את הארי וילדיו באים להיכנס למעלית.
״בוקר טוב, מזל טוב !״ אמרתי בחיוך וחיבקתי את הארי שגבוה ממני בראש שלם.
״בוקר טוב, תודה״ אמר בחיוך ופיהוק קטנטן הבליח מפיו.
״מה שלום ליאן ?״ שאלתי בחיוך. אני מבינה אותה, היא ממש התפדחה… אם זאת הייתי אני, לא הייתי יוצאת מהחדר בחיים !
הרגשתי את ידיה הקטנות של אלין נעטפות סביב רגלי והרמתי אותה על ידיי. נשקתי ללחי האדומה שלה ונכנסנו למעלית, יורדים לקומת הקרקע.
״יושנת, היא ממש התביישה אתמול… אבל יעבור לה״ אמר בחיוך והרים את אלין מידי ואת אושר על ידו השניה.
״להתראות״ נופפתי להם לשלום והם יצאו מהבית מלון לכיוון הגן של אושר ואלין.
נכנסתי לחדר סטודיו קטן ורעש צלצול הודעה הידהד ברקע.
׳בוקר טוב לאב, מתגעגע כל כך ❤️׳ קיבלתי הודעה מברנדון וחיוך רחב נפרש על פניי. אני מאוהבת !
הנחתי את האייפון שלי על כיסא שחור שהיה שם והפעלתי מוזיקה על ווליום, אבל לא יותר מידי…
שמתי את השיר של מיילי סיירוס ׳we can't stop׳ והתחלתי לשיר ולרקוד לפי הקצב.
רעש טריקת דלת נשמע וזה גרם לי לסובב את מבטי.
״מיילי סיירוס ?!״ שמעתי את לואי אומר והתחלתי לצחוק כמו משוגעת. הוא חיקה את מיילי ורקד עם התחת, כמו חשפן במועדון. אין על לואי, הוא תמיד ימצא את הדבר המצחיק, בכל דבר. הוא מצחיק כאן את כולם, הוא אדם מדהים !
״יאלה פרימדונה אני רוצה להתאמן קצת״ אמרתי ודחפתי אותו לבחוף אחרי שנגמר לי האוויר, כמה אפשר לצחוק ?! בחיים לא צחקתי ככה…
הפעלתי אץ השיר מההתחלה, שוב וזזתי לפי הקצב. המילים יצאו מפי שוטף, ללא כל טעות אחת.
ריקוד ושירה זה הפריקה שלי.
ריקוד ושירה זה אני השני.


תגובות (12)

תמשיכו!!!!

03/10/2013 07:19

ואוווווו אני התגעגעתי ….. אתם זוכרות אותי בכלל ?!
מקווה שכן אני לא התשתי את הסיפור קראתי אותו ועקבתי אחרי הכול
לא הייתה לי את האפשרות להגיב מצטערת
ואני מבקשת המשך!!!! ומיד
אוהבת שרית

03/10/2013 07:45

תמשיכייי רעאר

03/10/2013 11:01
LOL LOL

אמלה כמה התגעגעתי אליךךך לורינייייייי
תמשיכייייי מושלםםם

03/10/2013 13:20

אווווו איזה נסיכות אתן אני שמחה שכל תגובה שלי מחממת לכן את ה-♥
ואני ימשייך להגיב תגובות שמחממות לכן ת-♥
הסייפוורר מדההייםםם אני מאוהבתתת בוו ובכןן!! ♥♥
תממשייכווו! ♥♥♥♥♥♥

03/10/2013 13:41

שוש ותמר – הפרק הבא יעלה בקרוב ! (:
שריתוש – נראלך שאפשר לשכוח אותך מדהימה אחת ?! אני כל כך שמחה שאת עדיין עוקבת אחרי הסיפור שלנו, תודה !
לולללל גמאני התגעגעתייי ! ואני מבטיחה שאני אחזור לקרוא את הסיפור שלך ! הפסקתי אותו באמצע /:
וזיו ? תודה רבההה נסיככההה ! מחמם את הלב זה לא מילה ! את לא יודעת איזה חיוך את מעלה לי על הפנים כשאני קוראת את התגובות המדהימות שלךךך !
תודה רבה לכולכן ! ❤️❤️❤️❤️❤️

03/10/2013 14:49

תממשיייכייי!!!!

03/10/2013 21:42

וואווו מווווושלםםם תמשיכי מהררררר
לאב יו <3

04/10/2013 07:42

אעאיאיטעוטטעטעו לעטח ח
המשכתתתתתתתםםםםםםם
הפרק מעלף אבל קצררר )-:
אני מחכה להמשךךךךך באמתתתת
חולההההעליייך אליענה

04/10/2013 08:00

*ישנה , לא יושנת …
מושלםםםםםם כרגיייייל את חיייבת להמשיך במהירות לאב
מושלםםם לאבבב יו סו מאץ!

04/10/2013 11:31

תודה רבה יעל ונועה, ההמשך יעלה בקרוב ! D:
טנקססס אליעניייי ! כן.. טיפה קצר /: חחח
תודה רבה רבה רבה אביושששש ! תיקנתי (;
ואו תודה רבה לכולכן שאתן עדיין עוקבות אחריי הסיפור הזה, אתן מדהימותתתת ! לאבבב יווו ❤️

05/10/2013 10:10

מווווווווושלם.
בבקשה תמשיכו.
אני עוקבת קבועה של הסיפור הזה.

05/10/2013 12:52
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך