Lorinush
פרק קצר, אבל סופסוף הסיפור הזה עומד להיגמר... לא שנמאס לי ! פשוט מרחנו כמה דברים יותר מידי, וזה הרס את כל העונה... :/
איך הפרק ? אהבתם ? תגובות והערות יתקבלו בברכה (:
אוהבות לורין וליאן (:

גורל לא צפוי – עונה 2 פרק 21 ❤️

Lorinush 11/12/2013 1215 צפיות 3 תגובות
פרק קצר, אבל סופסוף הסיפור הזה עומד להיגמר... לא שנמאס לי ! פשוט מרחנו כמה דברים יותר מידי, וזה הרס את כל העונה... :/
איך הפרק ? אהבתם ? תגובות והערות יתקבלו בברכה (:
אוהבות לורין וליאן (:

מהפרק הקודם –

(נקודת מבט הארי)
״שלום״ מילמלנו כולם ביחד ברגע שסיימון וריצ׳ארד התיישבו מולינו.
״צהריים טובים, כבר שתי משימות עברו בהצלחה. אנחנו גאים בכם״ אמר ריצ׳ארד וגרם לחיוך קטן לעלות על פניי.
״ועכשיו אנחנו במשימה השלישית, המשימה שלכם, היא ________״ אמר סיימון והשאיר את כולנו המומים עם פה פעור.

פרק 21:
נקודת מבט הארי (יום ראשון):

״ועכשיו, אנחנו במשימה השלישית.. המקימה שלכם, היא… ליפסינג, לשיר בפנטומימה״ אמר סיימון והשאיר את כולנו המומים עם פה פעור.
״מה פנטומימה ?״ אמרה ליאן בשוק.
איך. אפשר. לשיר. בפאקינג. פנטומימה. ?!
״ברור שאפשר ! ככה״ אמר לואי ועשה פרצוף דג. ״רו..אים ?״ מילמל בקול מוזר וגרם למיילי להעיף לו כאפת שטות בעורף.
״לא באמת לשיר בפנטומימה, זה לא אפשרי..״ אמר סיימון והסתכל על ריצ׳ארד בפרצוף מוזר שיסביר את המשימה המוזרה הזאת.
״אתם רוקדים, ודרך הריקוד אתם תעבירו את השיר, בלי מילים״ אמר ריצ׳ארד במיסתוריות.
״למשל.. (?)״ אמרה סילבר וחיכתה לדוגמא. ריצ׳ארד הניף את ידיו באויר בצורת עיגול.
״זריחה, שמש !״ אמרתי במהירות.
״תתכוננו טוב, נראלי הארי הולך ללמד את כולכם איך לרקוד״ אמר וקרץ.
״רק הארי.. קודם שילמד ללכת אחרי זה נדבר על לרקוד״ מילמלה ליאן וגיחכה.
״נראה שבמיטה הוא ״רוקד״ מצויין״ אמר סיימון והוא וריצ׳ארד נעלמו תוך שניות, משאירות את ליאן סמוקה עד כלות נשמתה.
״עם האמת לא מתווכחים״ קרצתי לה וחייכתי חיוך גדול.
״זה הולך להיות משימה קשה״ הוספתי בשקט ונאנחתי. קשה להיות מפורסם.

*****

נקודת מבט הארי (יום ראשון):
״תודה לכם לכם צופים יקרים שהייתם כאן איתנו, עד המשימה האחרונה !״ אמר ריצ׳ארד ומחיאות כפיים רמות נשמעו באולם. שלושת הלהקות, כולל אני, עמדנו בשורה כשריצ׳ארד וסיימון באמצע, אומרים מילות סיום למשימה האחרונה שלנו כאן בתוכנית. לא להאמין שעבר כל כך הרבה זמן מאז שהגענו לכאן.. 57 יום !
״כל הנקודות מהמשימה ששלושת הלהקות עברו – נצברו. האנשים המדהימים האלו עברו כיברת דרך ארוכה ומדהימה. ביום רביעי ? זה הסוף, הגמר. בשעה קמונה בערב, ב-י-ד-י-ו-ק עם יעלו כאן לבמה, יופיעו בשיר הגמר שהם בחרו, השיר שיסיים את התוכנית. ההצבעות יפתחו, ואתם ? תוכלו להצביע ולעזור ללהקה שאתם אוהבים – לנצח״ אמר סיימון ומחיאות כפיים רמות נשמעו שוב בעולם.
״עד כאן להיום, התוכנית ׳חיים בלונדון׳״ הוסיף והשתחוונו כולנו כאות נימוס ותודה.
״יאלה מסיבה !״ צעק ריצ׳ארד ברגע שנכבו המצלמות וקונפטי ירד מלמעלה.
״ליאן..״ אמרתי וגירדתי בראשי כשראיתי שהיא מרימה את אלין ואושר ומתקדמת ביחד עם ג׳ניפר שהחזיקה את טום – לכיוו היציאה מהאולם.
״לאן ?״ הוספתי ושניהן הסתובבו עם הילדים לכיווני.
״לחדר, הילדים לא יהיו במסיבה הזאת״ אמרה ליאן כמובן מאליו. די צודקת…
״ואין מי שישמור עליהם..״ הוסיפה ג׳ניפר ואני כבר הבנתי את ההמשך..
״אני יכולה לשמור עליהם״ הופיעה גל בחיוך.
״את לא נשארת למסיבה ?״ שאלתי מעט מופתע.
״לא.. אני צריכה לעשות כמה סידורים במחשב והם בכל זאת יושנים.. אז לא מפריע לי״ אמרה בחיוך רחב רחב והביטה בילדים המנומנמים.
״אוקיי.. תודה״ אמרה ג׳ניפר בחיוך וליאן הנהנה כאות תודה. הרמתי את אושר על ידיי והתקדמנו לכיוון המעלית. עלינו שבעתינו לחדר שלי ושל ליאן, כי המפתח לחדר של ג׳ניפר היה אצל זאיין. הנחתי את ילדיי על המיטה ונשקתי לראשם של כל אחד מהם.
הבאתי לגל את המחשב הנייד ויצאנו מהחדר לכיוון המסיבה, שממנה מוזיקה נשמעה בקולי קולות.

נקודת מבט אמילי:

מה ? מה הולך כאן.. אני לא מאמינה !


תגובות (3)

פרק מאלף כמו כולם!!!!!!!!!!!!תמשיכו love you

11/12/2013 10:08

לוריןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן יפה שלי !!!! געגועיםםםםםםםםםם
אני די מבואסתתתתת שאתן לא ממשיכות!!!
אין מצב שהסיפור הזה הולך להגמר!!
אני מכורה לדמויות ולסיפור
אני כבר ניסיתי להגיב מהפרק הקודם אבל זה לא נכנס לי דרך האיפוןןןןן
מתי אתן ממשיכות? הסיפור מדהים !!!
ותחזרי לאתרררר כברררר את חסרה לי
אוהבת אליענה

13/12/2013 02:25

בנות למה אתן לא ממשיכות?!

22/12/2013 04:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך