Lorinush
תגובות, דירוגים והערות יתקבלו בברכה, אוהבות עד הקבר ומעבר, לורין וליאן ❤️✌️

גורל לא צפוי – עונה 2 פרק 22 ❤️✌️

Lorinush 09/01/2014 1297 צפיות 3 תגובות
תגובות, דירוגים והערות יתקבלו בברכה, אוהבות עד הקבר ומעבר, לורין וליאן ❤️✌️

אחרי חודש שלם.. הנה הפרק ! הסיפור עומד להיגמר בעוד 3 פרקים.. אז נקווה שאתם עוד עוקבים ;)
ולפרק:

מהפרק הקודם –

(נקודת מבט כללית)
מה ? מה הולך כאן.. אני לא מאמינה !

פרק 22:

נקודת מבט ריצ׳ארד:

״בוקר ריצ׳ארד״ מילמלתי לעצמי וחיוך הבליח מבין שפתיי. הבטתי בשעון, שתיים בצהריים… ממש בוקר. התהלכתי במסדרון משתדל לא לעשות רעש מיותר שיחמיר את כאבי הראש שלי.
׳וכמו בכל לילה הטלוויזיה הייתה דולקת אשר הזנחתי אותה ונגררתי לחדר. מנורות החדר הבהבו, מאיימות להישרף בכל רגע, ושוב אני לבד. נרדם על מיטה קרה בלי טיפת חום.׳
בטני קרקרה בשקיקה, גורמת לי לצחוק מהקול המוזר שהשמיעה. הרמתי את הטלפון וחייגתי לסיימון, בתקווה שהוא ישן ושאז אני אוכל להעיר אותו.
״הלו ?״ שמעתי מהצד השני של הקו את סיימון אשר נשמע כאילו רק התעורר.
״הלו, סיימון ?!״ שאלתי מתאפק שלא לצחוק מהקול המוזר שיצא לו.
״מה אתה רוצה אדיוט ?״ שאל סיימון ברצינות ופה כבר לא יכולתי להתאפק יותר, צחקתי את נשמתי. מזה לעזאזל הקולות האלו שהוא דופק כשהוא קם משינה ?!
״הערתי אותך ?״ שאלתי בקול מרחם ודמיינתי את גלגול העיניים שהוא עושה מבעד לשיחה.
״לא רק הערת… גם חפרת !״ הוא מלמל בעצבים, גורם לי לצחוק.
״לא נורא… גם ככה צריך לקום״ אמרתי בקול מתגרה גורם לדמו לרתוח מעצבים.
״למה התקשרת בכלל ?״ שאל סיימון ברגע שנרגע, גורם לי להירגע ביחד איתו.
״אני רעב !״ רטנתי בקולו של נייל גורם לסיימון להיאנח.
״לך לאביה ביי !״ שמעתי אותו אומר בהתגרות ומיד לאחר מכן השיחה התנתקה. אאוץ׳ ?
אולי באמת אני אלך לאביה, נראה אם היא מבשלת כמו שאני אוהב. עוד סיבה ללכת לדבר איתה, מנצל כל רגע לידה.
נשבע שהתחלתי להישמע קיטשי.

נקודת מבט אביה:

״מה אפשר לעשות עכשיו ?״ מלמלתי ובחנתי את חדר הבקרה, סיימתי למיין את כל הטפסים שרי׳צארד הגיש לי בבוקר. הוא לא שכח גם את הפרחים והמכתב המרגש אשר גורם לי לחייך כל יום מחדש.
״אביה !״ שמעתי את קולו הגברי, הקול הגברי של ריצ׳ארד.
״מה עכשיו ?! השירותים שוב פעם ״נסתמו״ ? האוכל לא התעכל לך טוב בפה ואתה צריך ניקוי יסודי ? שוב נרדמה לך הרגל ואתה צריך מסאז׳ ?״ שאלתי בציניות ועשיתי מרכאות באצבעותינ, גורמת לו להסמיק ולהשפיל את מבטו. יעשה הכל כדי להשיג את תשומת הלב שלי… בנים.
״אני רעב…״ אמר בפינוק ואני גלגלתי את עיניי בתגובה.
״מה אני שפית ?״ אמרתי בצחקוק, גורמת לו להנהן ולעשות פאפי פייס חמוד.
״יש לך חדר אוכל עם שפים, לך תבקש מהם״ מלמלתי והתיישבתי בכיסא שבחדר הבקרה והתעסקתי באייפון שלי. עכשיו מצאתי לעצמי מה לעשות. להתעלם מבן אדם אחד מסויים שנמצא בחדר.
״אביה״ אמר בהתפנקות.
״אני רוצה לטעום איך את מבשלת״ הוסיף ריצ׳ארד וחייך.
״מגעיל, לך תטעם את האוכל של השפים״ מלמלתי ונשפתי בעצבים. ראשי לא נמצא כאן בכלל, ריחו המשכר שיגע אותי… שיעוף כבר !
״אני. רוצה. לטעום. את. האוכל. שלך.״ אמר והקים אותי מהכיסא, תוך שניות מצאתי את עצמי צמודה לקיר. הבטתי בעינייו הירוקות והגדולות, שיערו היה פרוע על ראשו, כמו תמיד… לעזאזל הוא בן 33 ואני 20 ! מה לי ולו ?!
״פליזזז !״ הוסיף כמו ילד קטן ושבר את השתיקה המביכה ששררה בנינו.
״מה אתה רוצה לאכול ?״ שאלתי בחיוך מתגרה ושילבתי את ידיי מחכה לתשובתו, מנסה שלא להביט בעיניו הממכרות.
״מה אביה יודעת להכין ?״ מלמל וחיוך קטן הבליח מפיו, קיווה שאני לא ישים לב, אך בכל זאת ראיתי.
״כל מה שתרצה…״ עניתי באיטיות והסתכלתי על עיניו השובות שאף בחורה לא יכולה לעמוד בו.
״בראוניס עם עיטור של קצפת שכתוב עליה ׳ריצ׳ארד ? אני אוהבת אותך !׳ ״ אמר בחולמניות וניסה להסביר מה הוא רוצה.
״עכשיו אתה סתם עף על עצמך״ אמרתי וצחקתי, דביל !
״סתם… רק בצחוק ! באלי איזה פאנקייק ככה לצהריים למלות את הבטן…״ רמז לי ריצ׳ארד וחייך.
הסתכלתי על פרצופו התמים אשר בהקו עם אור המנורה וחיוך קטן הבליח על שפתיי מחיוכו הרחב והישר, איך אפשר לסרב לדבר כזה ?
הוא תפס בידי והוביל את שנינו לכיוון המטבחים שבמקום הזה. רגע… הוא מחזיק לי את היד ?
״המ… ריצ׳ארד..״ מלמלתי סמוקה והוא שיחרר את ידי.
״מצטער״ חייך חיוך קטן ונכנסנו למטבח הגדול. ביקשנו רשות מהטבחים כאן והבטחנו לא לעשות בלאגן. לצערנו יש דברים שאף אחד לא יכול לקיים…
״טוב ריצ׳… תביא לי שתי ביצים מהמקרר. נכין לשתינו ארוחת צהריים, עשית לי חשק לאכול…״ ואמרתי בחיוך והוא הנהן ובטיסה רץ למקרר והוציא ממנו את כל המצרכים הנחוצים לפנקייק.
״ריצארד לא משאירים את הקליפות של הביצים בתוך הקערה !״ אמרתי המומה, גורמת לו ללכת כמה צעדים אחורה עם מבט תמים על פניו.
״מצטער…״ אמר בצחקוק והמשיך ללכת אחורה. נאנחתי ושפכתי את כל תכולת הקערה לתוך הפח.
״ריצ׳ארדד !״ צרחתי המומה ומיצמצתי בעיניי.
״אופס (?)״ אמר בשאלה והניח את שקית הקמח על השיש. רצתי למקרר והוצאתי שתי ביצים לבנות וגדולות וזרקתי עליו.
״מחזירה אש, הא ?!״ אמר בשוק ולקח לידו את הבקבוק שמן.
״לא לא לא״ אמרתי בפחד והתחבאתי לצד המקרר.
״בוו !״ צעק ושפך עליי את השמן. תפסתי את השמן והשפרצתי עליו בחזרה.
״תראה מה עשית !״ , ״תראי מה עשית !״ צרחנו ביחד ושקט שרר במטבח. תוך שניות התחלנו לצחוק שנינו בלי סוף.. כמו ילדים קטנים.
״מה עשיתםם ?!״ צרח השף האחראי כאן על הכל והניח את ידיו על לחייו בשוק.
״אופס (?)״ חיקיתי את ריצ׳ארד בתמימות וצחקנו עוד הפעם.
״אנחנו ננקה, מבטיח״ אמר ריצ׳ארד ונעל את השף מחוץ לדלת. אאוץ׳ ?
״את.. את תעזי לחקות אותי עוד פעם ?״ אמר ריצ׳ארד בקול מאיים והתחיל לדגדג אותיבכל חלקי גופי. ניסיתי לדבר אך לא הצלחתי, בין כל מילה, בין כל אות השתחרר לי צחוק מתגלגל.
״ד…ד..יי בב…בבב…קשה !״ מלמלתי בין צחקוק לצחקוק. ״דביל״ הוספתי כשאני מתנשפת מהנשימה הפראית שלי.
״אני דביל ?״ שאל בהלם מזוייף והניח ידייו על מותניי.
״לא לא לא אתה מושלם !״ אמרתי בצחקוק והתחלתי לרוץ כשהיא רץ מאחוריי, מנסה לתפוס את מותניי ולדגדג אותי שוב..


תגובות (3)

תמשיכיייי מושלםםםםםםםםם
נ.ב
זה המשתמש החדש שלי עם את זוכרת את הסיפור הקודם שלי-
"להיות חדשה להיות נאהבת"
מקווה שתקראי גם את הסיפורים שלי:)

09/01/2014 09:10

אעאעא יששש המשך!!אני נשבעת שהתחלתי להתחרפן פה!!! פרק מדהים!!! המשך!!!!!!!!

10/01/2014 04:49

אנחנו שתיים אז אני קוראת חדשה וקראתי בערך בין ארבע ימים לשבוע את כל הסיפור ופשוט תמשיכווווו!!!!!!!
זה סיפור מושלםם לא צריך לשנות בו כלוםםם !!

10/01/2014 04:53
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך