Lorinush
נקווה שעוד קוראים תסיפור הזה.. אוהבות - לורין וליאן ! ❤️❤️❤️
תגובות יתקבלו בשמחה D:

גורל לא צפוי – עונה 2 פרק 23 ❤️

Lorinush 20/02/2014 1193 צפיות 2 תגובות
נקווה שעוד קוראים תסיפור הזה.. אוהבות - לורין וליאן ! ❤️❤️❤️
תגובות יתקבלו בשמחה D:

ובלי חפירות מיותרות, לאחר 44 יום.. קבלו את פרק 23 והקצרצר ;)
פרק 25 ? סוף הסיפור פאקקק :O

מהפרק הקודם –
(נקודת מבט אביה)

״מה עשיתםם ?!״ צרח השף האחראי כאן על הכל והניח את ידיו על לחייו בשוק.
״אופס (?)״ חיקיתי את ריצ׳ארד בתמימות וצחקנו עוד הפעם.
״אנחנו ננקה, מבטיח״ אמר ריצ׳ארד ונעל את השף מחוץ לדלת. אאוץ׳ ?
״את.. את תעזי לחקות אותי עוד פעם ?״ אמר ריצ׳ארד בקול מאיים והתחיל לדגדג אותיבכל חלקי גופי. ניסיתי לדבר אך לא הצלחתי, בין כל מילה, בין כל אות השתחרר לי צחוק מתגלגל.
״ד…ד..יי בב…בבב…קשה !״ מלמלתי בין צחקוק לצחקוק. ״דביל״ הוספתי כשאני מתנשפת מהנשימה הפראית שלי.
״אני דביל ?״ שאל בהלם מזוייף והניח ידייו על מותניי.
״לא לא לא אתה מושלם !״ אמרתי בצחקוק והתחלתי לרוץ כשהיא רץ מאחוריי, מנסה לתפוס את מותניי ולדגדג אותי שוב..

פרק 23:

נקודת מבט ליאם:

קמתי בבוקר, שש וחצי ליתר דיוק.
עשיתי את אירגוני הבוקר שלי ופתחתי את הארון שלי. לבשתי חולצת טריקו לבנה, ג׳קט כחול, ג׳ינס ונעל ספורט לבנה. העמדתי קוצים, בושם, מסטיק, מתוקתק. לקחתי את האייפון שלי ולחצתי על ידית הדלת.
״לאן ?״ שמעתי את קולה של אמילי, אשר הקפיץ אותי והעביר צמרמורת בגופי.
״סידורים״ מלמלתי והסתובבתי לכיוונה. שיערה היה אסוף בקובנה מבולגנת על ראשה, ועינייה חצי עצומות.
״ביי בייב״ הסתובבתי ויצאתי מהדלת.

נקודת מבט אמילי:

הנחתי את ראשי על הכר החמים, עיניי בוהות בתקרה הלבנה כשדמעות מאיימות לפרוץ בכל רגע. ליבי שבור, מנופץ, אי אפשר בכלל לתאר את ההרגשה הזאת !
בטח הוא הלך למה שאני חושבת, אני מכירה אותו יותר מידי טוב… דבילל !!!
אבל קצת מיזר שסיימון וריצ׳ארד מאשרים לו לצאת.. זתומרת, יומיים לפני הגמר ! כל הלהקות עושות חזרות.
מצמצתי בעיניי כמה פעמים, מעבירה את הדמעות שרצו לצאת. נאנחתי וקמתי מהמיטה החמימה, עושה את אירגוני הבוקר שלי ויורדת למטה, לחזרות שלפני הגמר… עם ראש טרוד.
***
אחרי שעתיים ומעייפות של חזרות, עליתי לחדרי וקרסתי על המיטה הנוחה והמזמינה. תוך שניות אחדות פקחתי את עיניי במהירות ובהיתי בליאם צוחק כשהוא מקליד באייפון שלו.
״מה אתה עושה כאן ?״ שאלתי בקרירות.
״למה שאני לא אהיה כאן ?״ שאל בתמימות.
״לא חשוב..״ נאנחתי וחזרתי לשכב במיטה. עצמתי את עיניי ונשמתי נשימות קצרות ומהירות.
״אמילי מ…״ אמר ונשכב לצידי, אך קטעתי אותו בגסות.
״ריצ׳ארד קורא לך״ קטעתי אותו ופקחתי את עיניי, הוא יצא מהחדר וטרק את הדלת באגרסיביות, טיפש.

נקודת מבט ליאם:

״היי אחי״ אמרתי בחיוך והתיישבתי ליד ריצ׳ארד שישב בלוגי של המלון.
״ממצב ? איך היה ?״ שאל ריצ׳ארד בחיוך.
״בסדר..״ מלמלתי.
״תראה, תראה תמונה״ אמר. התלהבתי ושלפתי את האייפון שלי מהכיס והראתי לו תצלום.
״מושלמת.. ואללה, הייתי מת לקבל אותה״ אמר וקרץ.
״רק שאמילי לא תגלה..״ מלמלתי והכנסתי תאייפון לכיס כשאני סוקר במבטי את הלובי.
״בואנה אחי.. שיחקת אותה !!״ חיבק אותי חיבוק גברים כזה.
״אבל ביננו אע ?״ אמרתי ברצינות והוא הנהן בשקיקה והביט בי.
״תודה אחשלי, ידעתי שאפשר לסמוך עלייך״ אמרתי וחייכתי חיוך ענק.
״הזמנתי אותה מזמן.. אבל היא הגיעה רק היום בבוקר, אז הלכתי לאסוף אותה״ עניתי לו בחיוך כשמבטי שקוע בתמונה שבאייפון שלי. מושלמת.
״טוב אח שלי, בהצלחה עם זה.. שאמילי לא תגלה עליה, הא ?״ אמר לאחר כמה שניות וקם ממקומו.
״ברור אחי.. נדבר בהזדמנות״ אמרתי והוא הלך לכיוון חדר הבקרה, אני מנחש שזה לאביה… רואים שהוא אוהב אותה.
התיישבתי בלובי ושתיתי את הקפה שביקשתי מהאישה שעובדת כאן. חושב הל כל היום המוזר הזה…


תגובות (2)

אעאעאעאע לא ראיתי שיש עוד פרק! ולמה שיפסיקו ליקרוא סיפור כזה מושלם?! המשךך במהירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/02/2014 08:01

אוקייי אני קראתי את הסיפור הזה 7000 פעמיםםםםם
חיכיתי שתעלי פרק ואני שמחה!!!
העלתן פרק!
התגעגעתי אלייך לורינההההה
ואל SWAG
הסיפור מההתחלה של האתר שאני זוכרת שחיכיתי שתעלתי פרק
מקווה שתמשיכו בהקדם
אוהבת אליענה

01/03/2014 03:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך