גורל לא צפוי – עונה 2 פרק 25, פרק אחרון לסיפור!

Lorinush 19/06/2014 1378 צפיות 9 תגובות

שלום :)
זוכרים אותי ואת ליאן ? מצטערות כ״כ שנעלמנו ל3 חודשים. סופסוף סיימנו את הסיפור, סיפור של בערך שנה ו3 חודשים. בהתחלה הכתיבה הייתה יחסית פשוטה, ועם הזמן רק ניהייתה יפה יותר ויותר. 3 חודשים שלא כתבנו את הפרק האחרון, והשארנו כמה קוראים במתח, סליחה. עברו עליי אישית כל כך הרבה דברים שכבר אי אפשר לספור ! אתמול אמא שלי עברה ניתוח אף, ומצאתי 10 דק׳ להקליד את הסיפור ולפרסם, סופסוףףף !!!
הכתיבה ממש התדרדרה, ורואים את זה :/ אבל.. סיימנו את הסיפור. ואתם לא מבינים כמה התגעגעתייייייי !!!!!!!
אני הפסקתי גם סיפור אחר באמצע, בעצם הפסקתי 2 סיפורים, אני חושבת להמשיך אותם ולחזור להיות פעילה באתר הזה שכלכך התגעגעתי אליו !!! ❤️
אני חושבת שכבר אין לנו קוראים ומגיבים, אבל עדיין, בשביל ההרגשה הטובה D:
הסיפור לא נגמר כמו שרצינו, הסוף ממש דפוק, העונה השנייה הייתה ממש גרועה.. אבל זה מה שיש :/
תהנו ! ואם עוד יש עוקבים אז תגיבו ותדרגו.. אז לפעם האחרונה של הסיפור הזה, גורל לא צפוי, עונה 2 פרק 25, פרק אחרון ! אוהבות הכייי הכיייייי הכייייייי בעולםםםםםםםם – לוריןן וליאןן !!! ❤️❤️❤️

פרק 25:

נקודת מבט כללית:

״ערב טובב לערב הגמררר !״ צעק ריצ׳ארד בהתלהבות אל תוך המיקרופון שבידו, בזמן שהקהל קמו מהכיסא וצרחו ומחאו כפיים בקולי קולות.
״ומה יהיו איתנו אחרי ?״ שאל סיימון בציניות, גורם לריצ׳ארד לצחוק קלות ולהסתכל עליו.
״כרגיל, אתה תחזור לחור שלך ואני אחזור ל..״ התחיל ריצ׳ארד אך סיימון קטע אותו.
״לאביה ?״ שאל והביט בו במבט מתנשא.
״לדגמן !״ אמר ריצ׳ארד בלי לחשוב, גורם לסיימון להיקרע מצחוק.
״דוגמן רדיו או דוגמן לעיוורים ?״ אמר בגיחוך.
״דוגמן תמיד נשאר דוגמן אחי, הקנאה תאכל אותך בסוף״ החזיר ריצ׳ארד וקרץ לו. ״ובלי חפירות מיותרות״ הוסיף ריצ׳ארד ברגע שסיימון פצה את פיו וכחכח בגרונו.
״קבלו את הלהקה הראשונה להיום, קבלו את One Directionnn !!״ צעק ריצ׳ארד למיקרופון שבידו ושניהם ירדו מהבמה. הם התיישבו במקום שלהם בתור השופטים ליד גל ואביה. מוזיקה קיצבית נשמעה ברקע ותוך שניות ספורות להקת הבנים התחילו בהופעה.
http://m.youtube.com/watch?v=lcZBhvSxg_8

״ואוו, היו פשוט מעוליםם ! תגיד, מה עובר על ליאם ? דיכאוני כזה ושקט״ שאל ריצ׳ארד ברמקול והסתכל על סיימון במבט מסוקרן.
״ליאם ?״ הפנה סיימון את שאלתו של ריצ׳ארד אל ליאם.
״הא ?״ החזיר לאחר כמה שניות וחייך חיוך מזוייף.
״תודה לכם על הופעה מדהימה !! אלו היו וואן דיירקשן !״ אמר סיימון וחייך חיוך רחב. פותר את ליאם מלענות.
״אהבתם את הביצוע של וואן דיירקשן ? סמסו למס׳ 1, 4084* ואולי, הם יהיו הלהקה המנצחת״ הוסיף.

״ועכשיו, קבלו את הלהקה השניה להיום, קבלו את The Night !!״ אמר ריצ׳ארד. שוב, פלאשים החלו מכל עבר והן התחילו להופיע.

http://m.youtube.com/watch?v=XVw7RLtaJm0

״תודה רבה !״ הבנות צעקו ביחד למקרופון.
״מהממות, מושלמות, נדירות, פשוט וואו !!״ אמרה גל למיקרופון בהלם. הן חיוך כהוקרת תודה וירדו מהבמה.
״תודה רבה לThe Night״ אמר ריצ׳ארד וגרם לקהל למחוא כפיים ולהריע.
״אהבתם את הביצוע של דה נייט ? סמסו למס׳ 2, 4084* ואולי, הן יהיו הלהקה המנצחת !״ אמר סיימון בחיוך רחב ולבן.

״ובלי התעכבות מיותרת.. הלהקה האחרונה להיום, קבלו, את… Girl 5 !!״ צעקו למקרופון ומוזיקה החלה להישמע ברקע.

http://m.youtube.com/watch?v=f0UtQkPpqmg

״וואו, פשוט אין לי מילים״ אמרה אביה בחיוך רחב כשריצ׳ארד בוהה בה. כולם שמו לב לזה.
״ריצ׳״ לחשה אביה ותקעה את מרפקה בצלעותיו של ריצ׳ארד הישב לידה.
״הא.. מה..? המ.. סליחה. אהבתם את הביצוע של גירל 5 ? סמסו למס׳ 3, 4084* ואולי, הן יהיו הלהקה המנצחת !״ אמר ריצ׳ארד בחיוך מבוייש.
״אז סיימון.. איך נמשיך מכאן ?״ אמר ריצ׳ארד כשהוא וסיימון עלו לבמה, מחיאות כפיים נחלשות ברקע לאיתם.
״הנשיקה שלך ושל אביה..?״ מלמל סיימון בשקט.
״מה ?״ שאל ריצ׳ארד בקול מבולבל והסתכל עליו במבט שואל, מחכה לתגובתו.
״לא כלום.. ועכשיו, נצא לפרסומות. מיד לאחר מכן הקווים יסגרו והקולו יספרו, ואנו נדע.. מי תיהיה הלהקה ה-מ-נ-צ-ח-ת !״ אמר סיימון במסתוריות והוא וריצ׳ארד ירדו מהבמה.

-10 דק׳ פרסומות-

כל הלהקות נעמדו על הבמה. סיימון וריצ׳ארד עומדים באמצע, ליד סיימון נעמדה גל, השופטת והכיאוגרפית של הלהקות המתמודדות. לצד ריצ׳ארד נעמדה אביה, העוזרת והאחרית של חלק מהתוכנית. בזכותה שום דבר מזה לא היה קורה.
ידו אוטומאטית נשלחה אל מותניה, ששמלה לבנה וצמודה עטפה אותה חיוך קטן הבליח על שפתיה, אותו חיוך שתמיד מופיע כשריצ׳ארד תמיד נוגע בה.
״1,2,3״ סימן הצלם הראשי וכל הפלאשים והמחיאות כפיים של האנשים החלו. צעקות, צרחות, ושריקות מילאו את האולם הענק.
״חזרנו לאחר כמה פרסומות קצרות, המתח באויר״ פתח סיימון בדבריו.
״תודה רבה לכם שנשארתם איתנו״ המשיך ריצ׳ארד המחיוך אשר לא הפסיק לשלוח מבטים לאביה.
״חנפן״ צעק לואי מהצד גורם לקהל לצחוק, הקהל היה בעננים, מתרגשים לקראת הגמר.
״לאחר 60 ימים בדיוק, ששלושת הלהקות היו כאן, עברו משימות, צברו נקודות. יש רק להקה מנצחת אחת. אנו מודים לצלמים שבמשך חודשיים שלמים צילמו ותיעדו כל דבר. אנו מודים לכל אנשי הסאונד, העיתונאים, המפיקים ולכל אדם אשר נטל חלק בתוכנית הזאת. ותודה גם לנו ״ אמר סיימון וקרץ בסוף משפט.
״וצודה רבה רבה רבה גם לגל ולאביה ובלעדיהן לא היה בכלל תוכנית !!״ אמר ריצ׳ארד ואת שמה של אביה אמר בחולמניות.
״על שעזרו לנו במשך חודשיין שלמים. ל- הכיאוגרפית המדהימה שלנו, אביה- העוזרת של סיימון וגם שלי. אך בקרוב היא לא תהיה ׳העוזרת שלי׳ היא תהיה חברה שלי״. אמר ריצ׳ארד בהחלטיות וכולם נעצו מבט באביה ההמומה.
״אני אוהב אותך, אביה״ אמר והחזיק את ידה כשהוא מביט בענייה החומות והגדולות. שקט שרר באולם, שקט מביך.
״אולי תנשק אותה כבר?״ קולו של סיימון הדהד ברקע, גורם לריצ׳ארד להסמיק ולקהל לפרוץ בצחוק. הוא עטף את ידיו סביב מותניה וסחף אותה לנשיקה תשוקתית, נשיקה אשר חיכו לה שניהם.
כל הקהל ראה את הדמעה שזלגה לליאם, למרות שמיהר לנגב אותה, כולם ראו זאת.
אמילי ידעה למה, היא ידעה שליאם רצה להציע לה נישואין, הארי סיפר לה, אך התמונות של ליאם נתנשק עם מישהי אחרת, לא יצאה לה מהראש !!
״עצרו הכל !״ צעק ליאם בעצבים, גורם לאביה לקפוץ קלות ממקומה כשריצ׳ארד תופס את ידה בכדי שלא תיפול.
״ליאם, אני מקווה שזה חשוב.. ולא אתה תשלם על זה״ אמר ריצ׳ארד בכעס אך הוא היה די מאופק.
״אוקיי… אז כולם בטח שמעו את הסיפור עם הנשיקה שלי ושל ההיא מהמועדון אז…
אני רק רוצה להבהיר לכם שאני מתחרט על הכל. לא הייתה לי שפיות. אפילו טיפה״ אמר ליאם אך הארי קטע אותו.
״ממתי יש לך שפיות ?״ לחש ללואי והתפרץ אך עצר את עצמו בשניה האחרונה.
״הארי שקט״ אמרה ליאן ותקעה חו מרפק בצלעות, מחייכת אל עבר שניי ילדיה הקטנים שישבו בקהל ועשו לה שלום.
״אמילי, אני נשבע לך שכל מה שאני אומר זה אמיתי.. היא נישקה אותי, אני יודע שאולי נתקענו ב׳נשיקה׳ הזאת זמן מה.. אבל אני מתחרט על זה. אני רוצה אותך, כי את האחת שלי״ אמר וגרם לקבל להריע בקולי קולות.
״אמילי״ הוסיף וגרם לה להתכווץ במקומה, היא פשוט רצתה לברוח משם. היא לא יכלה להסתכל עליו…
כולם היו במרחק נגיעה מהגמר, שניה לפני שמכריזים מי הזוכה הגדול של התוכנית !
״אני מצטער כל כך על מה שעשיתי, מתחרט ומצטער בכל ליבי. אתמול היה אמור להיות היום המושלם שלנו, אך הרסתי אותו.. אני מקווה כל כך שלא תישברי את ליבי בשנית״ אמר ואנחה יצאה בפיו.
״אמילי אמילייה בראון, התינשאי לי ?״ שאלה וירד על ברכו, מוציא קופסת קטיפה ובתוכה אבעת יהלום נוצצת. הטבעת שכבר אמורה להיות על האצבע של אמילי.
דמעות התרגשות, פחד, התחרטות ושמחה זלגו מעינייה, כאשר לחש עדין נלחש מבעד שפתייה.
״כן״.

*****

״אחרי ערב מרגש, בו כולם מאושרים, אני רוצים להודיע על הזוכים !!״ אמר סיימון בחיוך.
״בלי חפירות ודרמות מיותרות, הלהקה המנצחת, הלהקה שאתם בחרתם, הם..״ אמר ריצ׳ארד והיה מתח באוויר.
״הן Girl 5 !!!״ צעקו ריצ׳ארד וסיימון ביחד.


תגובות (9)

מה לא יהיה המשך?
למההההההההה
אני ממש אהבתי את הסיפור שלכם ואת הכתיבה שלכםם

22/06/2014 02:46

    מצטערת על האיחור :(
    אבל לא יהיה המשך, ככה הסיפור נגמר. אני וליאן כבר לא כותבות סיפורים :)
    תודה שעקבת אחרי הסיפור !!

    26/08/2014 11:16

תמשיכוווו חובה להיות לזה המשךךך

24/06/2014 12:36

    אין המשך, ככה הסיפור נגמר :)
    תודה שעקבת אחריי הסיפורר !

    26/08/2014 11:17

דיי אתם חייבות להמשייךך זה סיפור מושלםםםםם!!!

07/07/2014 04:22

    אין המשך. תודה רבה על התגובה, ועל זה שעקבת אחרי הסיפור :)

    26/08/2014 11:18

אוףף חייב המשךךךך

13/07/2014 19:47

    אני זוכרת אותך, את עוקבת אחרי הסיפור כבר זמן רב.. תודה רבה ! :)
    ואין המשך.

    26/08/2014 11:18

אני מכורה לסיפור הזה!!!!!!!!!!! רק עכשיו ראיתי שיש המשך! הוא מעלף!!!!
התגעגעצי אליך!! שאמא שלך תרגיש טוב מהממת!
הסיפור מושלם ובזכותכם למדתי להכיר את הלהקה ואת השירים היפים שלה!
ואני רוצה שתחזרי לאתר כבר!
האתר לא אותו דבר בלעדייך!
אוהבת מאוד מאוד ומחכה לך עם הכפכפים בשביל להרביץ לך כי את לא נמצאת כאן
אליענה

26/08/2014 11:31
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך