מקווה שאהבתם,אם יש משהו לתקן תגידו לי !

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 12-אני אוהב אותך

13/12/2012 1104 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם,אם יש משהו לתקן תגידו לי !

"הארי איפה הדברים שלי?" צעקתי והערתי אותו "בתא המטען ברכבי" הוא ענה ישנוני "תודה" אמרתי והלכתי לחניה,חזרתי לבית גוררת אחרי 2 מזוודות ענק,נכנסתי לחדרי וסידרתי בארון את המזוודות.
עברתי לגור יחדיו עם הארי מכיוון שנטליה השכירה את הבית שלי..
אחרי חצי שעה של קיפולים גמרתי לסדר את הבגדים והלכתי לחדרו של הארי,השעה הייתה שמונה וחצי בלילה,הארי ישן את שנת הצהריים שלו,התיישבתי על המיטה,ממש לידו והסתכלתי בפניו היפות,נדהמת מהן. נשקתי ללחיו "חמש דקות אמא" הוא מלמל. נישקתי אותו בשפתיו נשיקה קצרה "זאת לא אמא" הוא אמר מחויך "אהובי אתה ישן כבר 4 שעות.." עידכנתי אותו "אני אתעורר אם אקבל נשיקה" הוא אמר בקול חמדני,נישקתי אותו שוב.הוא קם והרים אותי כאילו אני לוקס (הילדה של לו,הסטייליסטית שלהם,הם מאוהבים חח..) "הארי תוריד אותי" ביקשתי וצחקתי "בשביל כל בקשה תצטרכי לשלם" הוא אמר ורץ איתי למטבח "הארי אני אפול" צעקתי,הוא עצר והסתכל בעיניי ממש התעמק בהם וכך עשיתי גם אני,שנינו הפסקנו לנשום לרגע "את בחיים לא תיפגעי שאני איתך" הוא אמר בקול אוהב והתקרב עם פניו לפניי, הוא הסתכל בעיניי לרגע כמבקש רשות,חייכתי אליו עם עיניי כמאשרת והוא הניח את שפתיו בעדינות על שלי.
התנתקנו אחד מהשני וחייכנו,הוא הוריד אותי בעדינות וחיבק אותי,לאט לאט הלכנו יחד לסלון מחובקים, הארי הדליק את הטלוויזיה והעביר לאחד מערוצי הסרטים "קומדיה רומנטית?" הוא שאל שאלה רטורית, הוא שם את הסרט "ידידים פלוס" ואני הכנתי 2 כוסות שוקו מיוחדות,התיישבתי לידו,בעודי מגישה לו כוס אחת,לגמתי לגימה קטנה וראיתי את הארי מצחקק "מה קרה?" שאלתי אותו "ג'ולי,יש לך שפם מהשוקו" הוא אמר "אז אל תצחק,תנקה אותו" ביקשתי כועסת "בשמחה" הוא אמר ונישק אותי,ואני חייכתי חיוך דבילי. הסרט התחיל וצפינו בו.
~מנקודת המבט של הארי~
הסרט התחיל,היא שתתה את השוקו שלה והניחה את ראשה על ברכיי,שערה נח בצורה מושלמת על רגליי. העברתי את ידי בשערה,הוא כל כך רך ונעים לכן המשכתי ושיחקתי בשערה,בעודה צופה בסרט אני בהיתי בה,בנסיכה הזו שתמיד אהבתי,שניסיתי להדחיק זאת כל כך אבל סוף סוף היא שלי,נשקתי לראשה והיא בתגובה הסתכלה עליי,מיד הסטתי את מבטי למסך הטלוויזיה "האזז" היא קראה בקולה המתוק "מה?" שאלתי בלחש והסתכלתי עליה "אני אוהבת אותך,אתה יודע את זה נכון?" היא שאלה,אני חייב להודות,די פחדתי,בלעתי רוק בכבידות "בטח,ואני אוהב אותך" אמרתי לה,היא חייכה את חיוכה המושלם ונשקה לי.
המשכתי לשחק בשערה,הסרט נגמר וקמנו,היא אספה את שני הכוסות והלכה למטבח כדי לשטוף אותם.
בעודה שוטפת אותם ניגשתי אל גבה וחיבקתי אותה,היא נבהלה אך תוך שניות ספורות נרגעה שוב.
היא הסתובבה אליי ונישקה אותי (:


תגובות (4)

זה מהמם תקראי את הסיפור שלי "אהבה לא שקרית" ותגיבי את כותבת מושלם………

13/12/2012 09:11

תודה רבה,ואני אקרא את הסיפור שלך בשמחה (:

13/12/2012 09:48

וואו הכתיבה שלך ממש השתפרה
הפרק הזה הוא האהוב עלי!!!
תמשיכי<3

13/12/2012 10:09

תודה רבה (:

13/12/2012 12:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך