מקווה שאהבתם,בפרק הקודם 2 בנות הגיבו לי וחיממו את ליבי,תודה לכן!
רציתי לציין שאת הסיפור אני כותבת בהשראה של חברתי שני,הפייב שלה הוא הארי, היא כל הזמן מבקשת ממני לכתוב לה עוד ועוד,והיא כל הזמן מחמיאה לי,סטיילס שלי,אם את רואה את זה,איי לאב יו ואת כל הקוראות המקסימות שלי !!!!

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 13-אימון לילי.

13/12/2012 1068 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם,בפרק הקודם 2 בנות הגיבו לי וחיממו את ליבי,תודה לכן!
רציתי לציין שאת הסיפור אני כותבת בהשראה של חברתי שני,הפייב שלה הוא הארי, היא כל הזמן מבקשת ממני לכתוב לה עוד ועוד,והיא כל הזמן מחמיאה לי,סטיילס שלי,אם את רואה את זה,איי לאב יו ואת כל הקוראות המקסימות שלי !!!!

~מנקודת המבט של ג'ולייט~
"אני לא מאמין" צעק הארי בתגובה לזה ששפכתי עליו מים,"תירגע,זה רק מים.." אמרתי , מנסה להמעיט בערך החטא "אני כל כך הולך להתנקם בך.."הוא אמר בקול מרושע "האזז תירגע,זה יעורר אותך"אמרתי בעודי מנגבת את חולצתו הרטובה "להיות ערני בשביל מה?" הוא שאל מעוצבן "בשביל האימון הלילי" הסברתי "למה את צריכה אימון,את רזה,מאוד רזה" הוא אמר ונפעם מבטני השטוחה ואפילו קצת יותר רזה.. "הארי,אכלנו היום בבוקר ארוחה גדולה" אמרתי בקול קטנוני "אכלת חצי ופל בלגי וביס מפנקיק,אפילו גלידה לא הסכמת לאכול" הוא אמר כאילו שהוא מטיף לי מוסר "הארי" אמרתי והסתכלתי עליו בפאפי פייס "אוופ בסדר" הוא נאנח והלך להחליף בגדים.
אני הלכתי לחדרי ולבשתי קפוצון ורוד ושורט לבן של נייק,נעלתי נעלתי ספורט ואספתי את שערי לקוקו.
הארי ירד,לבוש בבגדי ספורט ושולח לעברי חיוך,ניגשתי אליו מחבקת את מותניו ומלטפת אותם,מוקסמת מיופיו,הוא שלח את ידו אל עבר לחיי וליטף אותה ברכות "יפה שלי" הוא מלמל וחיבק אותי,הסנפתי את ריחו לחיקי,ונשקתי ללחיו מספר פעמים הוא החזיק את לחיי כך ששפתיי עמדו מול שפתיו,הוא חייך את חיוכו הממס,הוא קירב את שפתיי לשלו ונישק אותי,התנתקנו אחד מהשני,שנינו עוד בהלם מאיך שאהבה הזאת הצליחה,מה ששנינו לעולם לא חשבנו עליו,עד לפני לילה לא אהבנו אחד את השני כבני זוג ועכשיו,איני יכולה לתאר את חיי בלעדיו.
יצאנו לבחוץ,והתחלנו לרוץ "הארי חכה לי" צעקתי והגברתי מהירות הוא נעצר וחיכה לי,כעבור שניות ספורות הגעתי אליו , התיישבתי ברצפה בעודי מתנשפת.
"רצנו רק 6 קילומטר" אמר הארי "תסתום,אני בקושי רצה חצי" לחשתי , עדיין מתנשפת,הוא הגיש לי בקבוק מים ושתיתי את חציו.
"קדימה,עוד חמש דקות של הליכה ואנחנו מגיעים" הוא ניסה לעודד אותי,התחלנו ללכת,נתמכתי בו.
הגענו לבית וכל אחד הלך למקלחת אחרת,אחרי חצי שעה נפגשנו יחד בסלון,שנינו לבושים באוברולים שהם טרנינגים (מנהג ילדות..) "זכרת" צעקנו יחד וצחקנו "הארי,איפה המשקל?" שאלתי אותו והוא הוביל אותי לחדר ריק עם כמה דברים רנדומליים , מדדתי את גובהי 1.76 מטרים ואז מדדתי את משקלי "44" אני לא מאמין" אמר הארי פעור פה.. "עכשיו הולכים ל…" הוא הוסיף.


תגובות (2)

זה ממש יפה!!

17/12/2012 07:15

תודה רבה (:

18/12/2012 12:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך