מקווה שאהבתם,הייתי חייבת להוסיף קצת דרמטיות (;

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 14- לא אנורקסית !

15/12/2012 1179 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם,הייתי חייבת להוסיף קצת דרמטיות (;

"אנחנו חייבים לקחת אותך לרופא!" אמר הארי בבהלה "לא,הארי זה בסדר" השבתי,גם אני הייתי לחוצה אך לא רציתי להראות את זה "ג'ולייט סופיה ג'פרסון,אנחנו הולכים כעת למרפאה!" אמר הארי בקולו הרציני ביותר "הארולד אדוואר סטיילס,תעזוב את זה" אמרתי והרכנתי ראשי.
~מנקודת המבט של הארי~
היא בתת משקל,זה לא נורמלי!עשיתי את הדבר הראשון שעלה במוחי,הרמתי אותה כאילו הייתה שטיח,והכנסתי אותה למכונית,חגרתי אותה בכוח "הארי,די!" היא צעקה,אך לא הרפתי ממנה,במשך כל הנסיעה שררה שתיקה רעה.כשהגענו לא הייתי צריך להתאמץ,היא יצאה לבדה,אך בראש מורכן.
"לאב,אל תכעסי,את יודעת כמה את חשובה לי"לחשתי לאוזנה,ונישקתי את לחייה,בנשיקות קטנות הגעתי לפיה,אך היא עצרה אותי. דמעה ירדה מעיני "לאב,אל תדאגי,אני שומר עלייך" הרגעתי אותה.
היא חבקה לי בפתאומיות,והחלה לבכות על כתפי,לא מנעתי ממנה,להפך. כך עמדנו בפתח המרפאה דקות ארוכות,השעה הייתה מאוחרת,2:30 בלילה. נכנסנו שתינו חבוקים למרפאה,היא הייתה ריקה מאדם.
הזמנו תור בקבלה,ונכנסנו מיד "דוקטור שלדון,אני חושש שג'ולייט-בת זוגתי,סובלת מ..אנורק..סיה" קצת גמגמתי במילה האחרונה,פחדתי להגיד אותה "נבצע כמה בדיקות"הוא אמר וחייך חיוך חמים ומרגיע. הוא מדד את נתוניה,הם יצאו זהים לאלו שבבית , גובהה הוא מטר שבעים ושש ומשקלה הוא ארבעים וארבע.
"באמת יש פה חשש" הוא אמר וסימן לה לשכב על מיטת הבדיקות,הוא השתמש במכשירים מוזרים ולאחד כמה דקות קבע: "נתוניה קצת מבהילים,אך קיבתה קטנה,עליה של כ5 קילוגרם , ואתה נערי תדאג לזה שבכל יום היא תאכל לפחות שני ארוחות." הוא ביקש ממני "בשמחה" אמרתי ואז ג'ולייט שבמשך כל הזמן הזה שתקה אמרה"אז אני לא אנורקסית?" "לא אנורקסית.." אמר לה הרופא ושלח אותנו חזרה לביתנו,נסענו חזרה ובמשך כל הדרך לא החלפנו מילה,חזרנו לבית "האזז.." היא לחשה לי "מה?" שאלתי והנחתי את ידי על כתפה "תודה" היא אמרה וחייכה אליי את חיוכה המושלם. תפסתי בלחייה ונשקתי לה.
"לילה טוב" היא אמרה וחבקה לי "לילה טוב" החזרתי,ונרדמתי..
קמתי לבוקר חדש,חיפשתי את ג'ולייט בעיניי אך לא מצאתי אותה,הלכתי לחדר האמבטיה וצחצחתי את שיניי,לבשתי טריקו וג'ינס וירדתי למטה,ריחות בישול התפשטו בחלל הבית,ובמרכז המטבח עמדה ג'ולייט,לבושה בשמלה קצרה,פרחונית וקייצית. "בוקר טוב" אמרתי ונשקתי לה,הצצתי במחבט וראיתי שהיא טיגנה ביצים,בצלחות ליד ראיתי טאקו עם גבינות וירקות. "בוקר טוב" היא אמרה לי, בעודה מוזגת את הביצים המקושקשות לצלחות,נשקתי לה שוב והיא הרימה את הצלחות היישר אל שולחן האוכל,שם ישבנו ואכלנו לנו..


תגובות (4)

תמשייכי מהר

15/12/2012 13:20

אני אשתדל לכתוב פרק למחר ואם אצליח(למרות שלא נראה לי) אנסה לכתוב היום (:

15/12/2012 13:35

יש ואוואאוואאו XD

15/12/2012 13:37

תמשיכי

16/12/2012 01:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך