עלמה וזוהר הן נסיכות והן ייצגו אותנו בכבוד רב!!
מקווה שתהנו מהפרק (:

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 15-ניו יורק.

16/12/2012 1029 צפיות אין תגובות
עלמה וזוהר הן נסיכות והן ייצגו אותנו בכבוד רב!!
מקווה שתהנו מהפרק (:

~כעבור שבוע,נקודת מבט של ג'ולייט~
"את מוכנה?" צעקה אלינור "כן" מילמלתי וגררתי את המזוודה שלי לתוך המכונית "שלום" אמרתי לאלינור וחבקתי לה "שלום" היא השיבה "אנחנו נראה את פרי היום?" שאלתי "לא,אבל בניו יורק כן.." היא אמרה.
את שאר הנסיעה העברנו בשתיקה ובחילופי משפטים קצרים,היינו עסוקות בלאכול ולשתות. הגענו לנמל התעופה,שומר ראש הכניס אותנו במהרה למטוס פרטי,כעבור זמן רב הגענו.
"האז" צעקתי ורצתי לחבק אותו,הוא חיבק אותי,ומיד ניגש לאמו ולאחותו. אחרי חמש דקות הוא חזר אליי "לאב" הוא אמר ונישק אותי נשיקה קטנה. פול השתעל בכוונה "קדימה,למלון" הוא אמר ותפס את ידו של הארי. הגענו למלון ועלינו לקומה שבה נמצאים החדרים שלנו,נכנסנו לחדרנו והארי עזר לי לסדר את המזוודה. "קדימה,אני,לו,לוקס ואת הולכים לבריכה" אמר הארי "אי אפשר לחכות קצת?" התלוננתי "לא! הם סגרו אותה במיוחד בשבילנו" הוא הסביר "בסדר" רטנתי ולבשתי בגד ים סטרפלז,של U.S.A, מעליו לבשתי שורט וחולצה נופלת. ירדנו יחד לבריכה,הארי אחז בידה של לוקס הקטנה "האלי" היא צווחה שוב ושוב. נכנסו לבריכה,לא ממש יצא לי לבלות עם הארי כי הוא היה עם לוקס,אני חושבת שלו הבינה את הבאסה שלי ולקחה את לוקס לצד,היא שלחה לי מבט מבין "לאב" לחש הארי ודגדג את צווארי,צחקקתי זה דגדג אותי "די,תפסיק" אמרתי ונשקתי לשפתיו,הוא התיז עליי מים,צללנו יחדיו,הוא תפס את רגליי והצמיד אותי אליו,הוא נישק אותי נשיקה ארוכה,הוא שיחק בשערי תוך כדי..
יצאנו מהבריכה והתנגבנו,לוקס רצה אליי "ג'וייט" היא לחשה "כן,מתוקה" עניתי בחיבה "האלי אמה שאת אמודה (הארי אמר שאת חמודה)" היא אמרה בקולה החמוד ובמבטא בריטי, "תגידי להאלי שאת מאוד חמודה ויפה" אמרתי ונשקתי לה בלחיה,היא חיבקה את צווארי בידיה הקטנות ורצתה בחזרה להארי "האלי,ג'וייט אמה שאני אמודה ואפה(ג'ולייט אמרה שאני חמודה ויפה)" ניתן היה לשמוע את צעקתה למרחקים.
עלינו לחדר,והחלפנו לבגדים חמים,לבשתי מעיל טוניקה בצבע שחור וג'ינס ומגף שהיא עקב,יצאנו שנינו מהמלון וטיילנו שם,פתאום ראיתי שתי בנות שדיברו בעברית "היי אתן דיברתן עברית" צעקתי לעברם בהתלהבות יתרה "כן" הם אמרו והסתכלו עליי כאילו אני חולה,התקרבתי לשם עם הארי והם החלו להתלהב "האומנת שלי הייתה מדברת עברית" הסברתי להן בעברית "איך קוראים לכן?" שאלתי בעודי נשמעת כמו עילגת עם המבטא "זוהר ועלמה" ילדה אדמונית ענתה "אתן מישראל?" שאלתי "כן,זכינו בכרטיס המוזהב" ענתה הילדה השניה,הן עדיין התלהבו מהעובדה שהארי לידם "ג'ולי?" שאל הארי מבולבל "שניה" אמרתי באנגלית והוא נישק אותי "אההה, את ג'ולייט ג'פרסון" צעקו שניהן "זאת אני.." אמרתי להן בעברית "קחו" אמרתי והגשתי להם חתימות ממני ומהארי ועוד כמה דברים של וואן דיירקשן ואז אני והארי עזבנו אותם..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך