סליחה שלא המשכתי מלא זמן,יש לי המוון מבחנים ולחץ,מבטיחה לפצות !!

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 17-אז ביי ביי..

25/12/2012 1013 צפיות 4 תגובות
סליחה שלא המשכתי מלא זמן,יש לי המוון מבחנים ולחץ,מבטיחה לפצות !!

~מנקודת מבט הארי~
"הארי,אני מצטער אבל ממחר אתה יוצא עם טיילור!" אמר מנהל הלהקה "אבל אני חבר של ג'ולייט" הסברתי בפעם המיליון "הארי,טיילור זה יחסי ציבור טובים.. אני מצטער" הוא אמר ויצא מהחדר לפני שהוצאתי מילה מפי.
התקשרתי לטיילור "הלו" היא אמרה "אז כנראה שאנחנו ביחד" אמרתי מבואס "כנראה" היא אמרה בקול מנצח,מגעיל וממש בלתי נסבל "שלא תחשבי שאני שמח מזה,ממש לא!" אמרתי והרמתי את קולי "אז תתגבר!" היא צעקה וניתקה. דיווה,חשבתי לעצמי. לא ידעתי מה לעשות,איך לבשר זאת לג'ולייט,אני לא יכול! להגיד לה את זה פנים מול פנים זה קשה מדי,וגם לשמוע את קולה המאוכזב בטלפון זה קשה,אעשה זאת בהודעת SMS החלטתי. 'ג'ולי שלי,יפתי,אני מצטער אבל זה נגמר,זה לא את ולא אני זה ההנהלה של הלהקה,הם רוצים שאצא עם טיילור,גמלי זה קשה,אני שונא אותה.. תמיד אוהב אותך! ידידים?'
~מנקודת המבט של ג'ולייט~
קראתי את ההודעה והדמעות איימו לצאת,אך החזקתי בהם. 'ידידים לנצח' השבתי לו.
-כעבור שבוע,בלונדון-
"האז,אתה בטוח שזה בסדר שאגור כאן?" שאלתי אותו "ברור" הוא אמר בקול די עצוב,דפיקות נשמעו בדלת.הארי פתח וזאת הייתה טיילור,היא נכנסה אפילו ללא שאילה והתיישבה בסלון, "כבר אבוא" אמר הארי והלך לחדרו.
"ג'וליה,תתרחקי מהארי ומהר!" אמרה טיילור "זה ג'ולייט,ואין מצב שאתרחק ממנו,את לא מפחידה אותי,הוא בכלל לא אוהב אותך,כנראה שאצלך אין אהבה-רק ניצול!" אמרתי מעוצבנת "תסתמי!" היא לחשה אך צעקה "הארי אוהב אותי,אבל הפרינססה רוצה שהחבר שלה יקנא,נכון?" אמרתי בלעג "ג'ולייט,אני יכולה לשרוף אותך בתעשיה הזאת" היא אמרה בעוינות "באמת,כי הופעה על כל שער של מגזין אופנה אפשרי הולכת להימחק בגלל קנאית כמוך,לא נראה לי!" ואז היא סטרה לי בחוזקה "מה נראה לך שאת עושה??" צעקתי והארי נכנס "מה קרה?" הוא שאל "היא סטרה לי" אמרתי "סליחה" טיילור לחשה בבושה,"טוב טיילור חכי במכונית,אני כבר מגיע" אמר לה הארי והיא יצאה במהירות "ג'ולי,אני מצטער,זה לא היה אמור להיות ככה,אבל תנסי להיות בסדר איתה" הוא ניסה להרגיע אותי "הארי,היא ביקשה ממני להתרחק ממך.." לחשתי "ג'ולייט,אני מצטער,אבל בזמן הקרוב אנחנו לא נחזור תנסי להתרגל אליה,יודעת מה,תתרגלי אליה כי היא החברה שלי עכשיו וגם אני פירגנתי לך עם כל חבר גם אם הוא היה אידיוט!" את המשפט האחרון הוא כמעט צרח "הארי" לחשתי והדמעות מילאו את פניי "ביי ג'ולייט" הוא אמר ויצא..


תגובות (4)

תמשיכי

25/12/2012 11:13

יאו אני שונאת את טיילור
תמשיכי סיפור מושלם

25/12/2012 11:20

המשכתי,ואחרי הסנטר הפתוח שלי הארי גמאני לא מחבבת אותה ..

25/12/2012 22:15

יא איזה מגעיל הוא יצא]-;

26/12/2012 09:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך