מקווה שאהבתם (:

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 19- כריסמס.

27/12/2012 981 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם (:

"ישנוני שלי,קום" לחשה ג'ולייט ונשקה על שפתיי,קמתי משכיבה לישיבה "בוקר טוב" אמרתי בקולי הישנוני "קדימה האזז,לשירותים! זה כריסמס היום" היא אמרה נרגשת,הלכתי לשירותים וצחצחתי שיניים,הסתכלתי במראה וחשבתי 'פרידה מתוקשרת,יש יותר טוב מזה-בי בי טיילור'.
~מנקדת מבט של ג'ולייט~
ירדנו שנינו למטה,וקישטנו את העץ,הוא נראה מדהים. ניק גרמישאו,ידיד של הארי בא ועזר לנו לבשל את ארוחת החג,הכנו הרבה אוכל והוא נראה מדהים! הלכנו להתקלח ולהתארגן לחג,לבשתי מכנס לבן גבוה וסוודר אדום עם ציורי איילים,וחבשתי כובע צמר לבן בעל ציורי איילים אדומים.ירדנו למטה והמשפחות שלנו הגיעו,אן ובעלה החורג,ג'מה,אמה וג'ורג' הורי,ואיב אחותי הקטנה,היא בת 14. האמהות הביאו מאכלי ילדות שהתגעגענו אליהם כל כך!
אכלנו את ארוחת החג יחד,והיה כל כך כיף! בלילה שמנו את המתנות מתחת לעץ חג המולד,היו שם המון מתנות! אני והארי נסענו להביא מתנות לחברים בלילה,אחותי איב התעקשה לבוא והסכמנו לה. נסענו ללואי ואלינור והבאנו להם ולמשפחותיהם את מתנותיהם,אח"כ נסענו למשפחת מאליק וגם להם הענקנו מתנות,כך היה עם על חברי הלהקה חוץ מנייל,שהבאנו לו את המתנות לפני חג המולד מכיוון שהוא באירלנד. חזרנו לבית,איב נרדמה ואני והארי נשארנו לבד,החלפו לפיג'מות וישבנו על הספה יחד "אין כמו כריסמס" אמר הארי ונשק לאפי "מה עם חנוכה?" התבדחתי "אין כמו חנוכה וכריסמס!" הוא תיקן את עצמו, "נסיך שלי, כל כך התגעגעתי אלייך" אמרתי והתחפרתי בחזהו "יפה שלי,אני כל כך אוהב אותך,אני לא אעזוב אותך אף פעם!" הוא אמר ונישק אותי "איייייכס!" שמענו קריאה,הסתובבנו וראינו את איב "את לא אמורה לישון?" שאלתי אותה וצחקתי "את לא אמורה להיות נורמלית?" היא שאלה וצחקנו,היא התיישבה ביני לבין הארי "איב,יום אחד גם לך יהיה חבר ותאהבי אותו מאוד מאוד!" הסברתי "אבל אני לא אנשק אותו,בטח שלא כמוכם,ככה באמצע הסלון" היא אמרה בתמימותה וצחקנו שוב "אל תדאגי איב,אנחנו לא נתנשק יותר" אמרתי "לידך" הארי לחש "ששש.." אמרתי לו..


תגובות (1)

תמשיכי מהרררררר זה מהמם

27/12/2012 13:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך