סליחה שאני כבר לא ממשיכה פרקים בתכיפות גדולה יותר פשוט יש לי מלאמלא מבחנים,כיתה ח'..,אתן קוראות מדהימות!!!

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 20-over again.

29/12/2012 964 צפיות תגובה אחת
סליחה שאני כבר לא ממשיכה פרקים בתכיפות גדולה יותר פשוט יש לי מלאמלא מבחנים,כיתה ח'..,אתן קוראות מדהימות!!!

-כעבור חודשיים-
הגעתי לבית,והלכצי למטבח ומזגתי לעצמי כוס מים.
הלכתי לסלון והכוס נשמטה מידי,הארי הסתובב "לא שוב,הארי,לא שוב" מילמלתי "ג'ולייט חכי" "הארי זאת ג'ולייט?" שאלה האישה "לא עכשיו אמילי" הוא סינן בעצבנות "תירגע" היא אמרה וחיבקה אותו, הוא ניער אותה מעליו ורק אני עמדתי שם קפואה ובוכה.
ברגע הראשון שהצלחתי התחלתי לרוץ,בלי הפסקה.הארי רץ אחריי,לא עצרתי לרגע אך ברגע גורלי כל כך רגליי בגדו בי ומעדו , הארי הצליח להגיע אליי "ג'ולייט זה לא מה שאת חושבת" הוא אמר מתנשף, "הארי אתה נישקת אותה,הפעם ללא הכרחה!אני לא מתכווןנת לסיים מערכת יחסים אחרי שמונים בנות שבן הזוג שלי נישק!" אמרתי "ג'ולייט,היא נישקה אותי בכוח,זאת ידידה.." הוא אמר "כל פעם זה תירוץ אחר,די" לחשתי"ג'ולייט" לחש הארי חסר אונים על סף דמעות "סליחה.." אמרתי "ג'ולי.." הוא אמר "לא הארי,אני לא אהיה מטוטמת שוב!" אמרתי בטוחה בעצמי "לא ג'ולייט" אמר הארי כנשלח אל האבדון "מה אתה רוצה שאעשה?" שאלתי,מצפה לתשובה כילד המצפה לממתק שהובטח לו "lets try it all over again" הוא אמר בטוח בעצמו,"הארי,אמון זה דבר שקשה להשיג,אבל אהבה זה דבר קשה יותר.." אמרתי "לא הבנתי" הארי לחש מבולבל "תסתום" לחשתי וחייכתי,"הוא נישק אותי נשיקה מלאת אהבה "אני אוהב אותך !" אמר הארי "הארי,פאפארצי" אמרתי והצבעתי על מספר צלמים "לא אכפת לי" הוא אמר וניגב מספר דמעות מפני "בואי,שיראו אותנו!" הוא אמר ומשך את ידי למרכז הרחוב,הוא נישק אותי ונתן לצלמי הפאפארצי כל כך הרבה תמונות שער..


תגובות (1)

היום קראתי את הכל הפרקים שלך אהבתי המשךך!

29/12/2012 13:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך