מקווה שאהבתן את הפרק !!
אני רוצה להגייד תודהתודהתודה לכל הקראות שלי כי אתן מדהימות או מדהימים..
אשמח אם תמליצו לי על סיפורים..

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 21-למה סלחתי לו?

30/12/2012 1073 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתן את הפרק !!
אני רוצה להגייד תודהתודהתודה לכל הקראות שלי כי אתן מדהימות או מדהימים..
אשמח אם תמליצו לי על סיפורים..

~לפני יומיים~
"ג'ולייט,תצאי את לא אשמה שאני חולה.." התחנן הארי "אבל הארי,אני לא אהנה עם זאיין לבד,ועוד במנצסטר" רטנתי "ג'ולי,בבקשה עד שסוף סוף הצלחנו למצוא מקום ללא פאפרצי" הוא הסביר "טוב,אלך" צעקתי והתלבשתי,לא השקעתי-לא הרגשתי צורך..
לבסוף לבשתי ג'ינס וחולצה נופלת בצבע לבן.
"היי ג'ולי" אמר זאיין וחבק לי "היי זאיין" אמרתי,התחלנו לנסוע,בנסיעה שררה שתיקה מביכה,לא היה לנו על מה לדבר,לבסוף הוא אמר "יש לך טוויטר?" "כן.." השבתי,הוא מסר לי את האייפון שלו "תעקבי אחרייך מהטוויטר שלי" הוא הורה "בסדר" אמרתי ומילאתי אחר הוראותיו,לא יכולתי להתכחש לזה,הוא ממש חתיך!
הגענו למועדון,הוא היה סגור,היו שם מספר אנשים שלא הכרנו שחגגו במקום. הלכנו לבר "רדבול וודקה תאנים" ביקשנו יחד,הברמן הגיש לנו את המשקאות ושתינו אותם בשלוק אחד. שתינו עוד מספר כוסות והשתכרנו, "וואו זאיין,אני שיכורה" אמרתי לו "ומה קורה לך כשאת שיכורה?" הוא שאל מסוקרן "אני מתחילה להגיד את האמת ואתה?" שאלתי "אני רוקד כמו מטומטם" הוא צחק "אתה ממש חתיך" אמרתי לו, כתגובה ממה שאמרתי הוא הסמיק "את מאוד יפה" הוא החמיא לי "תודה" צעקתי כי המוזיקה הוגברה "שנלך לספסל למעלה?" הוא שאל בצעקה "כן" צעקתי ועלינו למעלה,סוף סוף היה שקט "אז איך עם הארי?" הוא שאל "מושלם ואיך עם פרי?" שאלתי "מושלם,אבל היא לא יפה כמוך.." הוא אמר והסמקתי "סליחה,אבל לא תוציא משפט כזה ממני על הארי" התנצלתי "לא ניסיתי.." הוא אמר מבויש,הוא תפס את סנטרי והרים את פניי כך שמבטינו הצטלבו,אחרי שניה הוא כבר נישק אותי..
~חזרה לזמן הרגיל~
"ג'ולייט אני אוהב אותך!" אמר הארי בפעם השלושים "גם אני אוהבת אותך" אמרתי מהססת,הגענו לבית וכל חברי הלהקה ישבו שם,"שלום" אמר הארי מתלהב,ורק אני מימלתי "שיט".
"ג'ולייט,זה היה חסר משמעות,בואי נשכח מזה.." סינן זאיין לעברי "נשכח ממה?" שאלתי וקרצתי "מהנשיקה.." הוא אמר לחוץ "אווח זאיין" אמרתי והוא צחק.
אחרי שהם הלכו הארי ישב איתי בסלון,הרגשתי יותר מדי אשמה ולכן אמרתי "הארי יש משהו שאני צריכה להגיד לך" אמרתי מבוישת ובקול חלוש "אני לא רוצה לדעת,לא מעניין אותי מהעבר,מעניין אותי מההוה והעתיד,ואותם אני רוצה לבלות יחד איתך.."


תגובות (2)

המשךךך! הסיפור שלךמדהים❤

30/12/2012 21:53

תודה רבה (:

31/12/2012 09:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך