Mayange1D
מקווה שאהבתך ;-)

דיסני לנד ובלונדיני -פרק 1

Mayange1D 27/07/2013 898 צפיות 15 תגובות
מקווה שאהבתך ;-)

התהלכתי במרץ על המתקן עם חברותיי שהתרגשו במהלך כל הנסיעה .״ דרגן הינה אחנו באות!״ צעקתי והרמתי את ידי גבוה .״ זה הולך להיות נפלא״ נינה אמרה בזמן שאספה את שערה לקוקו .״ קדימה בנות, נקסח את הדרגן ״ אמרתי בבטחון, אבל ידעתי שאנחנו לא אמורות לעבור את זה בקלות , אני נינה טרייס ולילה אמדנו בחוסר אונים מול המתקן הענקי ״ דרגון״ מפחיד ממש . ״ נינה?״ סיננתי לעבר נינה בזמן שאני עדיין בוהה בדמות הדרקון הענקית ששימשה לפתח המתקן .״ אולי נוותר?״ אמרתי לעבר כולם והסטתי את ראשי לעבר הבנות .״ כן כדי״ כל אחת אמרה בתורה ״ במיילה יש תור ארוך.״ לילה אמרה בתובנה , ואנחנו הנהנו והסכמנו איתה . ראינו כמה בחורים רבים, ונינה שכנעה אותנו להקשיב לשיחה שלהם .״ אפילו בחורות יכולות לעלות לדרגן!״ בחור שזוף וגברי סינן לעבר בחור בלונדיני .״ זאין, זה ממש מפחיד ״ בחור בחולצת פסים דיבר , כששמעתי את השיחה שלהם הייתי בהקלה , שידעתי שגם בנים מפחדים לעלות על המתקן הזה . כשהחלטתי להפסיק לצותת לבנים האלה ראיתי מצלמות , ממש אנשים שמצלמים עם מצלמות מקצועיות . רציתי להתקדם ולחכות מישהיא שסתם עברה במקרה אבל אז הבנתי שהבחור שדיבר , הבחור השזוף והגברי, עם השיער השחור , הבחור שתפס את צומת ליבי הבחין בי ו.״ הינה , תראה״ הוא אמר והתקדם לעברי .״ אני מתערב שהיא יכולה לעלות על המתקן הדרגן בלי שום בעיה .״ הבחור אמר וחיבק אותי מצידי . קיבלתי חור בראש , רציתי לצעוק אליו ולהרביץ לו כי הוא תפס את מי שהכי מפחדת מהמתקן הזה … אבל פשוט לא יכולתי להרביץ לו בציבור , או יותר גרוע לייד מצלמות.״ כן .. אני יכולה״ אמרתי לו והתחרטתי על זה .״ מצוין! אז בבקשה תראי לחבר שלנו שלא צריך לפחד מהמתקן הזה.״ הוא אמר בחיבה ודחף אותי לבחור בלונדיני חמוד , מזכיר לי את אחי הקטן ,״ היי חבר ״ אמרתי לו בהתרגשות ונתתי לו כיף. זה היה הדבר הכי מוזר בעולם שעשיתי , למה הייתי צריכה לתת לו כיף? כיף?! פאקינג כיף!! ״ אז בואי נעשה את זה״ הוא דיבר אליי כיאילו הכרנו שנים וחשב שהייתי מתרגשת לראות אותו . ״ בבקשה תשמרי אליי״ הוא אמר בחשש , צחקקתי והלכנו לעבר הדרגון . מסתבר ששנינו היינו ממש מבוהלים מהמתקן הזה , אבל צה שהרגיש לי יותר בטוחה איתו , הוא נראה ממש חמוד . מזכיר לי מישהוא מוואן דיירקשן , מה הוא עישה בפריז לעזזל?


תגובות (15)

איזה מושלמי!!!!
אפשר להצטרף?
לאב יו

27/07/2013 15:40

100מם אפשר להצטרף ללואי?

27/07/2013 15:44

חח ברור שאהבתי!! אני מחכה להשמך של שלושת הסיפורים שלך!!
3> 3> 3>

27/07/2013 15:46

אפשר גם להצתרף? ותמשיכייייייי!!!!!

27/07/2013 15:48

כן תשלחו תיאור , או תמציאו דמות לא משנה ^^

27/07/2013 15:50

כן תשלחו תיאור , או תמציאו דמות לא משנה ^^

27/07/2013 15:50

וואי איזה מושלמות אתםםםםם אני מתתה אני עכשיו ממשיכה את כולם בשביל דיירקשנית בדם ;-)

27/07/2013 15:51

שם: נועם
תיאור: שיער שטני חלק וארוך קצוות ירוקים בהירים (היא אוהבת לשנות את זה), עיניים חומות כהות רזה וגובה ממוצע
אופי: אמיצה, מצחיקה, אוהבת לצייר, לנגן על פסנתר, נחמדה, ביישנית קצת בדרך כלל, אוהבת לרקוד לפעמים. מעריצה של 1D אוהבת לעזור. פאדחנית בטירוף!
סגנון לבוש: חולצות נופלות וסקיני ג'ינס, כובעים סוואגיים, קרדיגנים, נעלי אולסטאר, לא לובשת חשוף בכלל!! מכורה ללקים :)
אם אני יכולה להשתתף :*
פשוט תמשיכיי בכל מקרה ^-^

27/07/2013 15:53

חחחחחחחחחח אוי נועם נועם נועם , אני כבר זוכרת אותך באל פה

27/07/2013 15:54

D: חח כן כן אני ילדה שהמון אנשים זוכרים. חחחח סתם סתם ^-^

27/07/2013 15:56

אני רוצה עם לואי
שם : שירה
מראה : שיער מתולתל ארוך בצבע חום עם גוונים של כחול עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 בשמאל
אופי : מצחיקה שובבה עקשנית חולה על ילדים בישנית
לא ניתנת להשגה בקלות לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון
לא נותת ת'מספר טלפון שלה למי שרוצה
וגם אוהבת לשיר לנגן על גיטרות לטייל בים תוך כדי ששומעת שירים

27/07/2013 16:01

עם מי אפשר והנה התיאור:
אני החלטתי שעכשיו אני נותנת לכולם את אותו התיאור אז הנה:
שם:אליסון
גיל:איזה שאת רוצה זה תלוי בגיל של כולם…
תיאור חיצוני:שיער שטני חלק ועיניים כחולות,בינונית בגובה,רזה.
תיאור פנימי:חייכנית,שמחה,שובבה,יכולה להיות גם שקטה וגם רעשנית תלוי במצב,אוהבת לעזור,מתחברת בקלות…אם את רוצה את יכולה להוסיף שהיא אנורקסית אבל לא חייב…
אוהבת לנגן בפסנתר וטובה בזה,(אפשר אם את רוצה שהיא רוקדת בלט)
עשירה ובריטית לאב יו וזה נשמע ממש מושלם <3
שמתי את אותו התיאור בסיפור של איטה ורוני ושירה
אני אהבתי איך שאליסון יצאה בסיפור של איטה
אבל אם זה מפריע לך תגידי לי
לאב יו

27/07/2013 16:09

תקראו את הפרק הבא כתבתי אותו ;-) וכע אני יוסף אם אני יוכל ;-)))) חחחח

27/07/2013 16:10

אפשר עם הארי.

27/07/2013 16:12

כמו שאמרתי לכל הבנות בסיפור הקודם אתם תראו הכל בסיפור ;-) ותקראו את פרק 2

27/07/2013 16:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך